https://www.instagram.com/p/B4sViR9jV3c/?fbclid=IwAR2v8xaJNzfXq9lMrLgo0dwQ37F9sDCE1_VpMwVPfUdgH2oxaxN21y8CLrs
Både Bianca Ingrosso och Kenza Zouiten har tidigare släppt parfymer för företaget ”Nordic Feel”, med lite varierande resultat.
Medan Biancas verkar ha sålt slut praktiskt taget direkt så går Kenzas fortfarande att beställa på hemsidan.
Nu släpper Bianca Ingrosso en ny parfym och den här gången är det tillsammans med CAIA Cosmetics där hon även är Creative Director.
Parfymen har fått namnet ”SENTEUR de CAIA” och marknadsförs med en glödande het video, som förhoppningsvis inte blir lika kritiserad som CAIAs reklambilder på Facebook som kritiserats av Reklamombudsmannen som ”sexistiska”.
Den här gången har de kompletterad den sensuella kvinnan med en skjortlös man för att jämna ut det hela lite.
Parfymens doft beskrivs som ”blommig, feminin och sensuell” och säljs endast på CAIAs hemsida med start fredag den 15/11, klockan 08:00″.
Personligen skulle jag aldrig lägga 600 spänn på en parfym utan att ens ha smygdoftat på den, vilket blir fallet här eftersom den endast säljs på nätet. Lite grisen i säcken om du så vill, men Biancas följare verkar inte riktigt ha något problem med det, utan verkar redo att lägga studiebidraget på praktiskt taget vad som helst osett och odoftat, så länge det är Bibbzan som står bakom.
Jag vägrar handla o-doftat oavsett vems namn som står på flaskan.
Är du en fegis som jag eller är du lite av en parfymernas dare devil?
