Nog för att shoppingens svarta orgie nu inletts, med så många kommande samarbeten att vissa influencers till och med varnar sina följare för det på förhand.
En som kanske borde ha slängt ut en liten shoppingens varningstriangel är Ebba Von Sydow.
Under gårdagen gjorde hon reklam för inte mindre än FYRA olika företag på sina sociala medier.
FYRA!! På EN dag!
1. Polarn o Pyret
2. Wakakuu
3. Volvo
4. Hövding
Var går er smärtgräns?
Vid hur många samarbeten på en enda dag går ni från att bara vara lite irriterade till att faktiskt avfölja en influencer?
Vad tror ni?
Kommer Ebba följa upp resten av veckan med ytterligare fyra samarbeten per dag eller kommer det tunnas ut en smula?
Det där med att vara en smula selektiv i valen av samarbeten för att värna om sin trovärdighet gentemot följarna där de inte bara känner sig påkrängda en massa prylar verkar inte riktigt vara Ebbas melodi.
Eller ÄR detta att vara selektiv i livet som Ebba Von S? Hur många samarbeten kan hon ha nobbat efter att den här dagens samarbeten spikats?
Tack för tips!
