Isabella Löwengrips nästintill helsvenska frågestund

Märkligt ändå, när Isabella Löwengrip var ”världens mäktigaste in the making” så bestod hennes frågestunder uteslutande av dåligt formulerade frågor på engelska.
Nu, när dessa planer är lagda på hyllan så är varenda fråga på svenska, bortsett från en som är skriven på norska.
Har alla Isabellas internationella fänz övergivit henne?

Jag vet att det spekulerats kring att Isabella och ”hennes team” skulle ha skrivit alla frågorna själva när det begav sig, för att få ut information som ansågs relevant och för att få Isabella att framstå som mer internationell än hon faktiskt var och då har jag inte ens nämnt hennes videos på engelska, som även de är som bortblåsta.
Tror ni att det fortfarande är så, att Isabella och/eller Paul skriver frågorna eller låter detta som genuina frågor från läsarna?
Skönt ändå att hon kan se guldkanten med lite Max Marakläder i ett annars rejält havererat varumärke där bland annat Löwengrip invest tvingsdes gå i graven.
Tidigare var det en och annan hotellnatt som jag stod för, och nu är det kjolar.
You are welcome, darling och tack för shout out! 😉

Här kommer ett utdrag från hennes frågestund.  

 

 

Agreed! Här är vi helt överrens! 🙂 ^^^

I helgen tänkte jag förresten sätta mig och göra någon slags tidslinje baserat på Isabellas utsago från Skavlan om Löwengrip, sjukhus och lite annat, för den verkar inte riktigt gå ihop.

330 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Hon fick tre frågor på norska och två på engelska.

      Undrar varför så få av Bellans fd vänner talar ut om alla bluffar de varit med att skapa tillsammans…

    Men Cami söta du, det berodde på att hon BAD om frågor på engelska då, hon skrev ”in english please” så du behöver inte skriva nedlåtande och insinuera. Dessutom så har hon haft många utländska följare vare sig det är jobbigt för dig eller inte. Deal with it.

      Söta du, varför skulle Isabella Löwengrip alls be om att få frågor på engelska? Var finns hennes engelskspråkiga publik? Hon vill bara verka litet internationell, vilket går så där. Och hon har ju inte ens gått ut gymnasiet, så det här med utländska språk är inte hennes starka sida (om hon nu har några starka sidor utöver att ljuga, förvränga, vinkla, överdriva, hitta på).

        Fast vill man satsa internationellt måste man ju börja någonstans.

          Kan ju börja med att gå klart gymnasiet, alternativt lära sig engelska ordentligt.

            Fast övning ger färdighet…

              Fast nu har ju inte övningen gett någon färdighet. Fast.

                Jodå. Hon var riktigt kass på engelska för ett par år sedan. Idag talar/ skriver hon avsevärt bättre.

                  Ehhh, nej. Och jag förstår fortfarande inte varför hon ska tala/skriva engelska. Hon kommer aldrig någonsin få visum till USA.

                    För att?

            Den tantan är så korkad så klockorna stannar snart? pinsamt

          Det var en svensk Youtuber som ville komma in i engelskspråkiga algoritmer, och han sa att om det var många svenska kommentarer så skulle Youtube klassa videon som svensk även om han pratade engelska, så då bad han sina följare att skriva på engelska och han sa att om han fick några kommentarer på svenska så skulle han radera dem och blockera personen som skrev. Jag tyckte att det var svinigt gjort, hans följare gjorde honom känd från början. Men det fungerade.

        Men snälla, typ alla skriver på engelska och varför skulle inte hon som faktiskt har en del följare i andra länder som inte är svensktalande. Hon bad om frågor in english, så var det det har många sett. Vad har det med att hon inte gått ut gymnasiet att göra? Alltså snälla nån. Det sista du skriver passar ju exakt in på vissa andra say no more.

          Men då borde ju typ alla svenska bloggare skriva på engelska. Nä du, Isabella Löwengrip vill hela tiden verka fiiiiinare än vad hon är, vilket hon meslyckas med hela tiden. Isabella Löwengrip kan lura alla människor ibland, hon kan till och med lura vissa människor hela tiden, men hon kan inte lura alla människor hela tiden.

            men alltså haha MÅNGA andra svenska influencers skriver på engelska, väldigt många. Kolla instagram så ser du det.

              Men tänk på alla indier som av någon anledning gillar hennes inlägg, de är ju fler än alla andra engelsktalande tillsammans. Dags att börja med hindi!

                Ser inga indier, ytterst få isf men de förstår kanske lättare engelska än svenska. Eller ska hon skriva på franska också tycker du och tyska eftersom hon har några stycken tyska följare?

            Vill man verka ’finare om man skriver på engelska? Varför tycker du det? Är inte svenska ’fint nog, för dig?

          Men snälla.

            Men snälla snälla

          Men snälla.. alla skriver inte på engelska..i Sverige!

          Du borde sluta skriva om Blondinbella helt. Vad tillför hon i dagsläget? Shopping! Att hon går till NiK. Intersport och Konsum. Du borde börja skriva om någon som gör något för samhället. Tex.

          Jeanette
          vid din sida. Eller någon annan människa så att även du kan gå vidare!
          Vänliga hälsningar från en trött käring!

      Suck!!!!

        Menar du Suck på Engelska eller Svenska?????

          Ja, det är upp till var och en att avgöra.

          And is it direct sending?

      Du som har så bra koll. IL har tappat ca 50000 följare sen december. Kanske några av dom var utländska?

      ”Men Cami söta du”. Men söta du..lägg ner!

      Börjar ärligt tycka att hon kommer tillbaka mot det ”normala”
      Men ni anser väl det vara ett spel antagligen. Det spelar ju ingen roll vad hon gör eller är. För det är ju alltid fel.

    Ja tack till tidslinje!

    I KNEW IT!
    Paul kysser med öppna ögon! ?

      Han vill väl se om det är sant att han hamnat i sjunde himlen!

        Eller rädd för att han hamnat i….??

      Eyes wide open…

      Obehagligt

        Det är få människor som ger mig samma obehagskänslor som P… Förstår inte riktigt varför.

          Samma här. Så dåliga vibbar.

          Varför ”planerar man barn i framtiden” med en 53-åring?

            För att man redan har småbarn hemma, men inte alla hästar…

            Ja det ju för jävla märkligt, med tanke på att om IL och Paul skaffar barn ASAP, alltså typ idag, så kommer Paul ändå vara en 70-årig gubbe när hans barn går på högstadiet. Och Isabella kommer vara 47 år gammal när Paul är 70. Känns hyffsat orimligt att detta är ILs sista val av relation i livet.

            Men att vara verklighetsfrånvänd är ju ILs paradgren! ALLT är möjligt, bara man vill liksom. Tid och rum finns inte.

              Tack för den. Själv är jag 40 och min ettårings pappa är 55. Ja, vi kommer vara lastgamla när barnet är 20. Förhoppningsvis finns det andra saker i barnets liv som uppväger vår ålder, och än är vi inte döda utan högst närvarade.

                Många 60-åringar är ju fortfarande på banan och mer därtill, men från 70 kan det däremot gå snabbt utför, tio år i den ålder kan göra mycket. Att få barn vid 40 är ju inte så ovanligt idag och man kommer sannolikt hålla sig frisk och pigg under hela barnets uppväxt och längre än så. Hellre än lugn lite äldre förälder som vill ägna tid åt en, än en ung förälder som inte har festat klart.

                Stackars unge tänk att ha så gamla föräldrar så tidigt i livet, väldigt själviskt att skaffa barn så sent i livet och första barnet med, jag är 32 och min pappa är 55 mer rimligt!

              Män och barn är som engångsservetter i hennes liv, och hon lever som en dagslända.

              Finns ju många gamla pappor i världen… 70+ som fått barn bland kändisarna.
              Han har ju inga barn sen tidigare som han försummat iaf…

                Min pappa var 38 när jag blev till, mamma 35 och enligt läkare med stöd av forskning, är deras ålder (särskilt pappas) orsaken till att jag föddes med autism. Är inte mindre värd pga diagnosen men önskar många gånger jag fått födas med en lugnare hjärna

              Hon har ju sagt att hon ska gifta sig 4 gånger i livet, det sa hon redan på sin möhippa… sjukt va?

            Varför inte? Och vad har du med det att göra?

            Rent allmänt stör jag mig på folks åsikter om andras förhållanden. Du är inte I den relationen du har en åsikt om, så varför bryr du dig?

              Varför bryr du dig?

            Håller med dig, hade en gammal kompis vars pappa fick henne när han var 49, hon tyckte det var jättejobbigt när vi var i 20-årsåldern och han var nästan 70. Man vill ju såklart ha sina föräldrar så länge som möjligt och inte oroa sig över sjukdomar etc.

          Håller med. Får rysningar (av obehag alltså) men kan inte riktigt sätta fingret på varför.

      Det där var ju en puss och ingen kyss ifs

      Min högst ovetenskapliga teori, men ändå, jag tror att han har gjort en ögonlockskirurgi med mindre lyckat resultat. Han kan inte stänga ögonen ordentligt längre. ?
      Därav solglasögon och öppna ögon vid kyss! ?

        Haha, det är därför han har så stirrig blick, ser ut som en förvirrad ödla ??. Han sover säkert med öppna ögon också ?

          Förvirrad ödla ? Klockren beskrivning!

          Hahaha håller med han ser
          exakt ut som en ljuskänslig förvirrad ödla.

        Åkte han till Turkiet och gjorde den??

          Oops! ?

    Jag förstår inte varför Bella åter hävdar att hon får så mycket trafik just från Bloggbevaknings läsare.
    Alltså trafik som hon inte skulle fått ändå.
    Många som kommenterar här skriver uttryckligen att de läser Bloggbevakning för att INTE behöva klicka in på Bellas blogg.
    Men Bella skriver väl det där för att framstå som en vinnare trots att hon får mycket kritik på Bloggbevakning.
    Men trafik? Tillåt mig tvivla.
    Kritik får hon också bland kommentarerna på den egna bloggen och de kommentarerna är säkert viktiga för trafiken till bloggen. Många skriver ju att de går in på Bellas blogg just för att läsa kommentarerna 🙂

      Tror inte alls denna blogg ger henne så mycket trafik som hon vill påstå, hon vill bara få folk att tro det är så.

        Aj aj aj…

        Bilden på presenten på bordet är väl från förra året när hajen gav henne en patek?

          Var hon verkligen ihop med Hajen förra födelsedagen? I så fall har det ju hänt sjukt mkt sedan dess?!?!?!

            Det var oktober 2018.
            Klicka på länken och ge Bella trafik från Bloggbevakning. Or not:
            https://www.isabellalowengrip.se/2018/10/21/fodelsedags-dygn/

        Trafiken till hennes blogg har snarare MINSKAT pga av granskningen från Bloggbevakning. Jag aktar mig noga från Bellas blogg nuförtiden.

      Fast man kan väl vara intresserad av att läsa hela hennes historier och inte bara gå efter Camcams något färgade inlägg. Kolla alla kommentarer och så

        Tycker du såklart! Trodde inte annat heller

      IL vill låtsas vara helt oberörd av den sakliga kritiken och försöker vända på steken.
      Men jag håller iofs med att Bloggbevakning inte behöver länka till Isabella Löwengrip så mycket.

      Blondinbella vet vem som har Sveriges största blogg och att det är inte hon. Högst troligen så kommer den största delen av ”refererande website trafiken” från Sveriges största blogg dvs Bloggbevakning.

      https://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/Home
      Sveriges största blogg & Sveriges största Proffsblogg levererar en hel del trafik när den länkar, vore väl konstigt annars?

        Det hade nog svidit för Bella om det kom ut att Bloggbevakning var större än Bellas blogg.

          Bloggbevakning har varit en mycket större blogg än Blondinbella länge länge och det vet hon säkert om! Bloggbevakning är troligen nordens största blogg också, en titel som Isabella Löwengrip gett sin egna blogg. Kanske är det därför det är så nödvändigt för Bellan att snacka skit om Bloggbevakning när det är just den här bloggen som är Sveriges och troligen även nordens mest besökta blogg.

          Det är varför IL har tagit bort möjligheten för Bloggportalen att mäta hennes besöksstatistik, där skulle hennes lögner med en gång blivit uppenbara. Bloggportalens statistik är lite svårare att manipulera än andra mätmetoder. Bloggbevakning har dessutom varit öppen med sin Google analytics stat tidigare något som även Kenza varit men aldrig Blondinbella, den statistiken avslöjar ILs korthus med en gång.

      Jag skulle gissa att den här bloggen ger henne extra trafik eftersom den tillförde en dimension med lite extra spänning när hennes blogg bara var tråkig uppvisning av hennes färdiga liv. Hela gejer med att försöka genomskåda henne gjorde det nog mer spännande för många läsare.

      Hennes bloggande och ljugande har nog gett bloggbevakning en hel del extra trafik också, man ser ju vilka kommentarer som ger klick.

        Vilka inlägg som ger kommentarer menar jag såklart.

          Hm Em, eh 🙂

        Sant men den trafiken är säkert mindre än all trafik hon förlorade tsck vare Bloggbevaknings bevakning på hennes oärliga verksamhet.

      Jag tror att vi som inte varit intresserade av Bella innan bloggbevakning började skriva om henne är fler än de som var intresserade men slutade läsa när bloggbevakning började skriva om henne.

      Jag har aldrig följt henne och känner mig därför inte lika sviken och arg på hennes fejkliv som de som följt och gillat henne känner sig.

      Jag känner tvärtom – jag behöver inte alls gå in på hennes blogg eftersom jag får veta det som är värt att veta härifrån.

      Ja precis. Jag går aldrig in på hennes blogg längre. Läser allt här

      Jo men varför har folk ändå behovet av att gå in på hennes blogg för att läsa kommentarer? Skiter dem i det så får hon inga besökare alls.

        Jag läser blondinbellas blogg först och glider sen in här för att se hur det som är skriver blir vridet till nåt annat. Också spännande!

          Samma här ?
          Först på Isabellas blogg sen här för att alla (främst) cg ska förklara vad man uppenbart inte fattade

      Jag har kikat in hos bella tack vare bloggbevakni gen, och endast då.

      Skulle hon inte ha välgörenhetstillstallning
      När hon fyllde trettio för att starta insamling och hjälpa andra kvinnliga företagare med bra idéer som även skulle gynna henne själv

      Nu har hon torgskrack, fast det gäller inte på NK. Åhléns. Eller i Italien! Har man torgskrack på riktigt vågar man inte resa alls
      Till främmande platser orter?

        Tror inte alls att hon har torgskräck. Men det bör ändå påpekas att den som faktiskt har torgskräck BEHÖVER komma ut och KBTa. Möta sin rädsla liksom. Påpekar det bara pga min bästa vän har torgskräck, men folk ifrågasätter detta ifall de ser henne ute. Vet att min åsikt inte spelar någon som helst roll men det är farligt att ifrågasätta fobier när personen med fobin inte agerar som man tänker att de ska. Sjukt dubbelmoral av mig i och med att jag inte tror på IL, men kan helt enkelt inte tro på något hon säger.

    Nu ska hon låtsas som att hon inte vill ha något stort spektakel kring sin födelsedag, att hon bara vill äta middag med sina 2 vänner, gubben och hennes 2 barn ??

      Marisol får mat två gånger på kort tid!

      Annat var det när hon fyllde 18-år och skickade ut inbjudningar till vilken random kändis som helst.
      Hon ljuger så uselt!

        Fast till hennes försvar här (vi är lika gamla) så när jag var 18 och även lite äldre än så ville jag också bli firad med dunder och brak. Är raka motsatsen idag.

          Samma här, inget konstigt att man ändras, och särskilt efter en depression. Hade gärna stor fest som yngre och gick gärna på stora fester, idag – nej aldrig att jag skulle vilja ha en stor fest eller ens gå på någon. Så det är inget ljug för hon har inte påstått att hon inte haft stora fester tidigare. Alltså snälla.

            Oavsett vad hon vill så spelar det ingen roll, hon kan inte ha stor fest för hon har inga att bjuda längre.

              ”Har inga att bjuda”? Hon kan väl bjuda massa folk om hon hade velat, samma som senast hon hade fest t ex sen om alla skulle komma är en annan femma. Nu får det ju inte anordnas stora fester så… tänk om hon haft stor fest vad du skulle gnällt och klagat då oj oj.

                Ja, oj oj.
                Själv verkar du behöva en uppfriskande promenad.

            Alltså snälla. Alltså snälla. Alltså snälla

        Haha… jag var där! ???

          Va? Det har du aldrig skrivit om! Vad jag vet iaf. ?

      Ja, sålänge jag minns har hon haft stora halloweenfester i samband med födelsedagen. Tillställningar som hon numera avskyr.

        Ja sånt kan ändras, man kan förändras och särskilt vanligt är det efter en depression att man blir förändrad och tappar intressen osv. Jag gillade också att ha stora fester som yngre men absolut inte idag, det har ändrats.

          Hon äter fortfarande antidepp. Och har torgskräck. Då är man inte så jävla sugen på att ha fest. stor eller liten. Fan är ni aå pantade här? Tänk lite själva

            Konstigt då med alla små filmer och bilder där hon trippar runt på stan bland folk.

              Ja. Man behöver trippa runt på stan trots att man har torgskräck.

                Hennes trippande på stan är knappast nödvändigt.

                  Nja fast lite är det kanske det typ, bättre också än att hon isolerar sig hemma för då kan det bli värre i längden.

              Det kan hon ju göra trots det, inget konstigt, och hon är ju då inte ensam. Jag har social fobi och det betyder inte att jag inte kan se folk i ögonen och prata med folk, det kan jag och det syns säkert inte på mig men får ångest innan och efter hemma och blir trött efteråt. Jag kan gå till affären liksom men svårt för att åka buss och tåg och skulle inte direkt gå på en konsert ensam.

          Yes, jag har varit ute och festat mycket i mina dagar och ständigt haft folk omkring mig, social och va på G jämt, men som idag mest uppskattar ytterst små tillställningar, om ens det.

          Bästa är att vara hemma med familjen, träffa nån vän då och då…

            Erkänn, du har blivit medelålders! ?

      Skrev hon inte här om dagen att hon märkte att Paul och hon som hon gör sin podd med hade planer på gång? (=illa dold hint?)

      Hon som ÄLSKAR att var i rampljuset låtsas att hon är en liten skygg och blyg viol. Bara för att hon inte har några att fira med så ska vi tro att det är hon som inte vill. Om det vore sant skulle hon väl inte skriva överallt och påpeka sin födelsedag. Det gör väl bara småbarn? ”Jag fyller fyra år snart! ”

        Exakt! Det var inte så många år sedan hon dansade på en stol och åmade sig till ”Sensuella Isabella” under Almedalsveckan. Så beter sig inte någon som inte gillar att få uppmärksamhet.

          Fast Sofia snälla du, det kan gå snabbt att man ändrar sig, det behöver inte ta många år kan handla om kort tid… hon har varit deprimerad och då brukar man förändras. Jag gillade uppmärksamhet för ett antal år sedan men inte numera, det har ändrats.

            ”Fast Sofia snälla du”…kan du bara sluta med dina försvarstal?!

          Åh fy… minnena av att se henne live i Almedalen gav mig rysningar

            Var det året Bella och Big valley hade sin fling?
            2017? Det året var Bella riktigt speedad.

              Visby Hotell 🙂

          Ni älskar att mobbas verkligen. Sparka på en ensam människa, det är riktigt humant och storsint. Och nej, jag tycker inte man behöver hylla henne på något sätt, men man behöver inte heller vara elak. Man kan bara hålla käften ibland och vara en större människa.

            Isabella Löwengrip kan hålla käften ibland och vara en större människa.

              Hon ÄR en större människa. Hon sjunker inte till samma låga nivå som vissa andra. Kanske borde hon säga ifrån lite mer, som andra gör.

                Du är bara pinsam nu. Och naiv.

            Klart man inte hånar hennes ensamhet, utan att hon aldrig är ärlig utan ljuger och manipulerar sanningen hela tiden. Hade hon vart ärlig och sagt att hon gärna velat ha fest men numera inte har så många vänner tror jag ingen hånat detta. Men istället skyller hon på torgskräck mm för att slippa berätta sanningen.

              Jag var också as-social innan min depression. Idag har jag absolut ingen lust med nån stor tillställning fast det var allt jag ville för ett år sen…. varför ska jag säga att det beror på annat än att jag inte har lust? Jag har ingen lust. Stora tillställningar är inte min grej. Trots att det var.

                Exakt så, det är samma med mig.

                  Samma här. Därför förstår jag inte varför hon gör allt för att synas och höras överallt.

              Men vadå inte har så många vänner? Fest kan man väl ha ändå med fem eller tio vänner om man vill, man behöver inte vara hundrafemtio pers liksom, det får man inte vara nu heller. Hon brukar ju själv säga att hon inte har många vänner OCH har berättat om torgskräck innan, så då är hon väl ärlig. Hade hon velat ha fest så kunde hon väl sagt det och ordnat det.

            Just det Hanna, håll käft och visa att du är en större människa ?

              Du förstod ingenting av den djupare innebörden av min kommentar det är tydligt det. Önskar dig ett trevligt liv och hoppas du inte uppför dig lika otrevligt mot människor i verkliga livet.

                Nej, du är så djup och intellektuell ?

        Älskade*
        Nu äter hon antidepp och har fått elchocker. You do the math

      Ja, återigen uttalar sig Bella kategoriskt ”privat hatar jag tillställningar”, som att detta är en välkänd och etablerad sanning. Känns ju hyffsat märkligt att hon har varje år sedan 18 styrt upp feta fester på sin födelsedag, samt minglat fritt både i jobbet och efter arbetstid. Man kan väl säga att man numer inte trivs med mycket folk och fest, men att skriva det på det sättet är ju typiskt sensuellaaaa Isabellaaaaaa.

      Att hon haft en årlig jättestor halloweenfest där hon verkat må toppen varje år… Det har alla glömt nu eller? Förlåt men jag spyr på henne! Allt är så uttänkt

        Välgörenhetsstiftelsen skulle väl ha lanserats med en fest på IL:s födelsedag förra året?!? Men stiftelsen fick visst pyspunka och IL blev folkskygg.
        Med andra ord är hon pank numera.

          Hon hsr dessutom bränt nästan alla relationer kring sig att folk inte vill umgås med henne längre.

    Det känns som att denna kvinna aldrig kommer att få en chans.
    Vad hon än gör eller säger så ska det vändas till något annat.
    Räcker det inte nu?
    Jag tror att alla är väl medvetna om att hon har en tendens till att tänja på sanning och ja rent av ljuga men när räcker det? Hur långt tänker du dra det här? Det kan ju inte vara sunt för någon av er tänker jag i slutändan?

      Du verkar inte sund du heller.

      Om hon börjar bete sig så kanske hon får en chans?

      Är det du, bubbel-Paul eller vad du heter? Ha, ha! Om 100 procent av alla som har haft med Isabella Löwengrip lämnats vid vägkanten, så är dina utsikter inte särskilt goda. Lycka till!

        Men jösses. Är det samma person som skriver dessa hetsiga kommentarer eller vad är det som pågår?
        På vilket tt är jag osund i min kommentar? Du kan gärna utveckla istället för att endast bete dig otrevligt?
        Och njae det här är inte ”BubbelPaul” men fint försök till härskarteknik vetkligen??‍♀️
        Vad jag menar är ja, hon ljuger men det säger en del om en själv när man sitter och skriver hatiska och fördömande kommentarer anonymt på nätet dag in och dag ut. Då kan man inte heller vara så glad i sig själv eller?

          Och vad som är ännu märkligare är att var gång ngn här skriver ngt som inte går efter er linje så ska det förolämpas och hånas? Är det för att man är oförmögen till att föra en vuxen diskussion eller vad rör det sig om?

            Amendurå?

              Ok Björn?

      Håller helt med till hundra procent, och andra influencers som exempelvis Alexandra/kissies döms inte alls. Är bara löjligt. Ni känner inte Paul och inte Isabella heller.

        Men det gör du ❤

      Finns det ens offentliga personer som håller sig till sanningen om sig själva? De är en produkt och vill sälja in sig, eller ngt, med sig själv som frontfigur. Vissa gör det bra, andra inte…en del gör bort sig på ett eller annat sätt, andra kan hålla på hur länge som helst. Men det gör dem inte bättre än ngn annan…den ena hade mer otur än den andra.
      Hur kan folk gå på det där om att ngn är såååå ärlig? Ingen är det, de säljer sig själva och sin historia i utbyte mot pengar och fame-inget annat.

      Rent krasst är de skådespelare med sig själv i huvudrollen.

    Gärna en genomlysning av vad rikslögnaren Isabella Löwengrip säger i Skavlan-intervjun parat med vad hon har sagt tidigare! Det är helt otroligt vad hon ljuger.

      Frågan är när hon skrev under avtalet om försäljning av Löwengrip Beauty.
      Det behöver varken ha varit i Oslo 14 januari eller vid tillfället då affären slutfördes med jordgubbar och bubbel alltså 20 februari.
      Det är inte omöjligt att Bella faktiskt åkte från sjukhuset för att skriva under avtalet någon gång mellan dessa datum. Och att hon då var påverkad av elbehandlingarna och inte efteråt har så bra minne just av den händelsen.
      Det skulle stämma bättre med att hon faktiskt var på sjukan typ sista veckan i januari och två veckor i början av februari.
      Det förklarar också varför hon inte skrev något i bloggen om att hon avvikit för att skriva under avtalet.

      Fast hon sa ungefär samma som hon sagt innan. Att hon inte är så exakt, tydlig och berättar i detalj betyder inte att det är lögner som ni är så snabba med att gapa. Hon har ju svajigt minne just nu och hon är väl lite vimsig och säger ofta lite fel t ex måndag ist för tisdag och 6 ist för 7 och då är folk snabba med att påstå att hon ljuger. Det är hårt. Lätt att säga lite fel under press dessutom.

        Har hon ljugit i så många år om allt, allt, allt, så ljuger hon nu också. Vadå ”glömde att jag sålt företaget”? Va? Herregud så pinsamt.

          Fast hon har INTE ljugit om allt allt allt och hon har INTE sagt att hon glömde att hon sålt företaget, hon sa att hon inte minns den dagen, den händelsen, alltså själva försäljningen/signeringen. Det är vanligt med minnes luckor efter ect.

            Du är fan obehaglig

        Herregud. Du är så PATETISK i dina eviga försvarstal, hur orkar du? Du är ju besatt av din älskade Bella. Du är inte frisk

    Hon har börjat skriva på engelska i sina inlägg på Instagram. Vad är poängen med det? Verkar som att hon började med det efter att att hon var med i Skavlan.

      Hon började även filma sig själv efter det, och jobba osv. Hon förstår inte att hon är körd. Till och med Skavlan skrattade åt henne, främst när hon sa att poolen renoverades .

    Tycker frågestunden så tydligt visar hur enormt oreflekterande hon fortfarande är.
    Först skriver hon att hon var så frånvarande när barnen var små, sen att hon ska FLYTTA TILL SCHWEIZ. Förlåt, men hur närvarande förälder tror du att du kan vara från ett annat land? Javisst att hon har barnen varannan vecka, men ska hon checka ut som mamma de veckor Odd har barnen? Avslutningar, kalas, födelsedagar, sjukdomar, uppvisningar, ledsna barn som bara vill komma förbi sin mamma – hon avsäger sig ju exakt allt sånt när hon ska vara utlandsförälder på halvtid. Det kanske inte är torgskräcken hon behöver KBT för, utan mer stöd om hur man är en närvarande förälder.

    Blir otroligt provocerad av egoismen i detta.

    Dessutom: ska hennes och Pauls nya planerade barn flygas mellan sverige och Schweiz varannan vecka? Hur tänkte hon där? Hon har ju inte klarat sig utan barnomsorg hittills, så hur ska hon lösa logistiken när barnet ska få barnomsorg i två helt olika länder.

      Då har hon en ny unge på heltid. Vill de mamma nåt varannan vecka får de hulka på Skype..

      Utifrån hennes attityd tycker jag hon kan skaffa en hund istället, dock kommer jag tycka synd om hunden. ??

        Nej hon ska absolut inte ha djur.

        Mer en vandrande pinne än en hund. Hon behöver något helt självgående.

          Hon har ju sin självgående gräsklippare. Det räcker!

            ? Ja, verkligen!

          Kanske bara en pinne att rå om. Synd om det finns liv i den.

            Du menar Pålle?

              PållePinne! ???

        Been there done that. Hunden hon hade fick ju leta nytt hem.

          Juste hade helt glömt bort Christian 🙁

            Eller vad den nu hette…

              Christian Gillis!

        Nej nej nej! Ingen hund, katt eller något annat djur! Absolut inte!

        Hon hade ju en hund, men den tröttnade hon på och lämnade bort illa kvickt..

      Kanske det bästa som hänt barnen att få vara mer med Odd, tror ILs veckor kommer ändras på hela tiden, bli mindre med tiden, ibland bara över en helg.

        Asså ni är verkligen gränslösa. Jag har svårt att tro att det kan vara det bästa som hänt hennes barn är att vara ifrån sin mamma. Ni har helt förlorat perspektivet, herregud.

          Jag har anmält din kommentar, detta får ofta stå kvar som en sanning utan uppbackning.

          Isabella har nog betalat det högsta priset av alla bloggisar för de ynka miljoner hon tjänat. Vetefan hur många andra som får en hel plattform styrd av en kvinna vars primära agenda är att sänka henne till pulveriserad aska. Förstår att BB blivit både pillerknaprande, folkskygg och avstängd. Avundsjuka svenskar i flock kan blåsa omkull även den stadigaste stammen. Härligt att se att hon är på Max Mara igen och sniffar på gamla goda tider?

      De kanske flyttar tillbaka till Sverige när de skaffar barn? Och om det är en viktig avslutning eller kalas kan nog IL hoppa över en vecka i Schweiz utan större problem.

        Du fattar ju inte. Att flytta halvtid till ett annat land signalerar till barnen att hon är ointresserad av deras vardag.

        Hon tänker inte gå på föräldramöten eller utvecklingssamtal, hon tänker inte komma förbi på dansuppvisningen, hon tänker inte finnas där om dom vill komma förbi en sväng efter skolan en oddvecka, hon tänker inte ta dom till en läkartid om Odd inte kan, hon tänker inte heja på dom på simtävlingen, hon tänker inte vara hemma om dom glömt en leksak hemma hos henne och vill hämta den.

          Hon glömde ju sonens skolstart, så hon bryr sig inte särskilt mycket.

          +10000!

          Om jag försöker tänka som när jag var barn så hade jag nog blivit oerhört ledsen och besviken om någon av mina föräldrar flyttat till ett annat land (i synnerhet om det är en icke nödvändig flytt, där det mest handlar om nöje) och inte funnits tillgänglig i min vardag. Hade känt mig bortprioriterad.

            Jag hade känt så om mina föräldrar skulle flytta nu när jag är vuxen och har egen familj ?

            Ja fy, samma här. Får faktiskt ont i hjärtat av bara tanken ?. Hade känt mig oälskad och övergiven, inte värd mycket för min förälder. Hade mitt ex tänkt på att flytta utomlands ”bara för att” när vi har två barn ihop hade jag kokat. Tycker väldigt synd om barnen om hon är allvarlig med detta.

          Jag stör mig inte på Isabella i vanliga fall, men det här med att hon tycker att hon ska bo nära sina barn i Schweiz? Alltså vad gör hon om något av barnen blir svårt sjukt eller på annat sätt behöver henne? Det har ju inte minst denna pandemi lärt oss att det inte är en självklarhet att ta sig mellan länder. Fattar att hon säkert menar ”närmare än USA” men för mig låter det helt galet.

          Jag bodde utomlands som ung och har en dröm om att bo i samma land (även det inom Europa) igen. Mitt barn kan inte flytta och därför är det inte aktuellt för mig heller förrän tidigast om sisådär 10 år när han är vuxen och (utgår jag ifrån) utflyttad. Det är så det är att bli förälder, man sätter sitt barn främst.

            Min syster bor i England. Två timmar bort med flyg låter lite, men sen är det att ta sig till flygplatsen, vänta där, flyga, vänta på väskor, tåg från flygplatsen, ta sig hem. Visst att Isabella har det lättare, men det är fortfarande inte så att man slänger sig över för att någon är magsjuk. Speciellt inte med den pandemi vi har där två veckor i Sverige betyder två veckors karantän…

      Paul får väl ta hand om barnet i Schweiz när Bella far hem till barnvecka i Sverige.
      Frånsett första året kan Paul säkert vara pappa på egen hand varannan vecka.
      Varför ska han med under Bellas vecka med Gillis och Sally?
      Klart barnet ska bli schweizare, bli rik, lära sig joddla och tala fyra språk på modersmålsnivå.

        Så planen är redan från början att även barn nr blir på halvtid…? Jättebra. smart tänkt.

        Hahah han som sagt att han inte byter blöjor på barnet för att ingen av hans manliga familjemedlemmar el James Bond behövt göra det ? Lycka till med det bubbel Pål

        Ska syskonen aldrig träffas då? Om det nya barnet bor kvar på heltid i Schweiz och Isabella är i Sthlm varannan v?

        Jo men visst. Nära till pensionen och säkert mycket krämpor.

      Är själv skild och skulle aldrig drömma om att bo borta veckor jag inte har barnen. Av så många anledningar. Man är förälder och behövs veckorna utan barn också. Men hon tar ju mycket till en ny nivå. Varför inte föräldraskap också.
      Och den här eviga behovet av att ”börja om på nytt” hela hela tiden. Hon kan ju inte vara trygg i grunden. Ta det med terapeuten tror jag.

        Vad skulle det kosta i flygbiljetter att flyga tur och retur Schweiz VARANNAN VECKA ÅRET OM?!? Det låter helt orimligt även om man får mängdrabatt hos flygbolaget.

          Ska det inte vara privatget?

            Schweitzisk bergsget!

          Jag flyger en gång i månaden typ för jobb/familj i Schweiz. Kostar mellan 800-1500 de senaste åren. Tänker att det är vad som går en helg i Stockholm med middag och drinkar med kompisar, så för mig är det värt.

        Bella har inget annat val än att börja om på nytt hela tiden, eftersom hon lyckas rasera varje företag och projekt hon tar i!

      Att hon tar upp ”nära till barnen i Sverige” som fördel med att bo i Schweiz är ju också helt verklighetsfrånvänt, hade det inte varit närmre att bo kvar i Stockholm eller åtminstone i Sverige?

      Man kan ju kanske, eventuellt, med lite god vilja, tänka sig att hon kan vara lite flexibel kring skolavslutningar och födelsedagar etc? Fast om hon inte höll strikt på varannan vecka vore väl det en lögn förstås.

      Ja, det är verkligen ledsamt. Jag hade en vän i skolan vars mamma flyttade till Spanien på halvtid med sin nya pojkvän, jag minns att det sårade min vän något oerhört och idag har de ingen kontakt. Då var detta ändå i högstadiet när vi var relativt självgående, måste vara än jobbigare när barnen är i lågstadie-åldern.

      Hon svarade också ja på frågan om hon äter antidepressiv medicin.
      Jag har en vän som också beter sig enormt märkligt mot sina egna barn. Jag vet att hon älskar dem över allt annat, men dessa mediciner gör ju att man ”planar ut” sitt känsloliv. Man blir inte deppig men man blir heller inte glad. Och förstår inte alltid hur man uppfattas.
      När min vän berättade att hon åt sån medicin så trillade ju allt på plats. Det är pga medicinerna hon är en rätt dålig mamma just nu.
      Tror det är viktigt att man pratar om sånt… lätt att bli missförstådd för känslokall annars.

        Mja… kan nog vara individuellt och vilken medicin

        Jag har ätit antidepressiv medicin i flera år. Från början en del biverkningar men inte nu. Jag har inte blivit annorlunda i mina känslor eller blivit ”avtrubbad”. Jag kan bli väldigt ledsen och nedstämd men jag går inte ner i djupa depressioner.

        Fast de dar ar inte sant som du tanker med manniskor som ater antidepressiva.

        Jag tar medicin for har matt daligt utan att veta varfor vilket ar skitjobbigt.

        Jag har inte haft stalkers (vad jag vet), inget ”miljonbolag” som gatt i stopet eller liknande a la Bella grejer.

        Efter ett tag med min medicin blev livet lattare, jag kanner jag ar samma manniska som jag alltid varit men vill inte grata sa fort jag gar utanfor dorren. Har alltid varit rolig och skamtsam, ar inte numb eller likgiltig, har kanslor, lika mycket som innan. Men med min medicin mar jag som jag FORTJANAR att ma med min medicin.

        Det är inte medicinens fel att hon är narcissist

      Vänta och se nu om det alls blir någon flytt till schweiz..

    Gäller att läsa orden bakom orden med henne
    ”Återhämtar sig fortfarande från ETC ’n ”?
    Den var ny och får en undra vad som behöver döljas och när den ska börja användas som ursäkt

      Hennes påhittade ETC verkar ju uppenbarligen ha varit jobbigare än hennes påhittade depression. ?

      Om man gjort ECT så vet man att det heter så och skriver inte upprepat ETC… Mvh psykiatrin

      Dessutom heter det ECT.
      Så som hon pratar om det så tror jag faktiskt att hon kan ha ljugit om det.

        Alltså jag tror faktiskt att hon fått elchocksbehandling. Det är ändå inget glamouröst man tar till för att låta märkvärdig, om man skulle vilja det. Lyssnar man på Sheila i deras podd, för några veckor sedan, pratar hon om det på ett sätt som låter helt klart trovärdigt. Skulle det komma fram att det var ett bisarrt påhitt där båda två spelar med, skulle det se så fruyktansvärt illa ut för Sheila inte minst. Jag tror aldrig att hon skulle spela med i en sån story. Isåfall snarare säga att hon inte var med vid den tiden och därför inte vet vad som hände, men nu berättar hon hyfsat ingående om det hela.

        Och varför skulle det vara orimligt?? Ibland blir det nästan lite gaslighting i kommentarerna, tycker jag.

          Nej, kanske inte glammigt, men för att det låter väldigt allvarligt och därmed få mer sympati…

          Jag reagerade när hon berättade om det för att jag själv fått ECT på samma sjukhus som hon. Och det lät konstigt hur hon beskrev det. Men du har en poäng, hade det var någon annan hade jag nog inte varit lika snabb på att tänka lögn.

          Ej lyssnat podden, råkar du minnas vilket avsnitt det var?

    Elin Skoglund har sålt sin lägenhet nu

    ”Jag avskyr tillställningar i mitt privatliv”. Men i alla år har hon ju styrt upp enorma fester på sina födelsedagar? Jag får det inte att gå ihop, hon har själv sagt att hon är en extrovert person som älskar att träffa nya människor. Men plötsligt gillar hon det inte längre? Känns som hon anpassar sig till vem hon vill vara beroende på just vem vill hon vara för stunden, så konstigt på något sätt.

      Finns inte så många kvar i hennes liv som skulle tacka ja till en inbjudan. Konstigt, det där.

      Hon har väl inga att bjuda längre? Alt mår för dåligt numera

      Hon har inga att bjuda helt enkelt, så då får hon som vanligt ljuga ihop något igen.

      Men sånt ändras ofta efter en depression, då blir man ofta väldigt förändrad och ogillar stora fester och folksamlingar, kan bli lite folkskygg, tröttare osv. Man kan ändras. Jag själv gillade också att ordna stora fester som yngre men absolut inte idag, det har ändrats. Så det går ihop.

        Fast för bara några veckor sedan skulle hon ju åka på en golfresa med massor med okända personer. Det är dessa snabba svängningar som gör en förvirrad. Hade inte coronan kommit är jag helt säker på att hon hade haft en stor tillställning med golfmänniskorna på sin födelsedag…..

    Du behöver inte spendera helgen med att rasa över Isabella och göra någon tidslinje, ägna dig åt annat istället och sök vård för din besatthet för det verkar inte normalt. Låt Isbella vara ifred i helgen. Tänk om du utsattes för en sån hetsjakt och elakheter hur skulle det kännas? Sedan kan inte du veta någon exakt rätt tidslinje utifrån lite vad hon berättat, hon har ju inte berättat i detalj.

      Varför ska hon vara ifred? Hela hennes liv och företag bygger ju på uppmärksamheten. Hon är beroende av uppmärksamhet.

        Men har hon ens kvar något företag? Hon har väl bara en medelstor blogg utan samarbeten och en instagram med halvkasst engagemang kvar nu.

          Desto viktigare med uppmärksamheten!

          Då behöver hon ju inte granskas heller då ju, och varför skrivs så mycket om henne om hon är så pass medioker och ointressant?

      Leave Bella alone! ???????

        Men det vill hon ju inte! Gör allt för att synas.

          Och höras.

      sen får du föstå att hon försökte dölja att hon var in lagd och under vård, med gamla bilder osv men hon skrev lite kyptiskt i blogtexter om att hon gick igenom något och tog hjälp, att det kan bli färre inlägg osv. Hon säger att hon mådde dåligt från typ jul till feb inte att hon var ilagd hela den perioden utan en månad och det var nog till o från. Bara för att hon inte berättar allt exakt i detalj så betyder inte det att det är l ögner och inte går ihop. Vi vet inte allt. Tror inte S heila lijuger, hon berättar ju också en del.

        Om Isabella Löwengrip har ljugit hela sitt vuxna liv, så är sannolikheten för att hon fortsätter att ljuga tämligen stor.

          Risken för ”ropa på vargen” är självklart överhängande, men å andra sidan – ibland är ju händelser verkliga, oavsett.

      Och du ska sitta och bestämma vad Camilla ska göra eller inte?
      Om du själv loggar ut och gör något vettigt med ditt liv istället för att ånyo försvara och släta över ILs beteende så skulle du må sååå mycket bättre.

      Snälla nån- det är DU som är besatt och ingen annan. Återigen står DU för minst hälften av kommentarerna. Du är rabiat och besatt av din älskade IL.

    Så hemskt att hon fortfarande säger att hon gjort etc. Tror inte på det för fem öre.

      Det tror inte jag heller på.

      Men sluta nu snälla, det HAR hon ju gjort. Det intygar ju Sheila, lyssna på deras podd. Jag blev själv rekommenderad ECT häromdagen av läkare, han sa att det är väldigt vanligt. Och en sak till, IL sa INTE att hon fått ECT på helgen vilket vissa påstår.

        Kom med fakta istället för bladderbludder. Länkar, tack, du som vet bäst.

          Förstår inte varför hon skulle ljuga om det? Jag har jobbat inom psykiatrin och flera av de inlagda fick behandling med ECT. Absolut inget ovanligt?

            Är inte att det skulle vara ovanligt som är problemet, utan att hennes beskrivningar av det inte låter trovärdiga.

            Hon var säkert inlagd, men piffade upp storyn med lite ”elchocker” för maximal uppmärksamhet.

        Såg att de har ett erbjudande på psykkliniken just nu: Gå 2 betala för 1 med koden ECTBELLA.

        Jo, hon sa att hon fick ECT på helgen. Detta diskuterades flitigt då det hände. Menar du att alla bara inbillat sig det?

          NEJ det sa hon INTE, det är något folk här påstår för att få det att verka som att hon ljuger men så sa hon inte. Hon sa inför varje helg vilket kan betyda på fredagen t ex.

            Fan du ger dig aldrig oavsett vad

              Men sluta, det är ju bara att lyssna på intervjun IGEN så hör ni själva. Hon säger INTE att hon fick det på helgen. Innan så spekulerade ni om att hon är in lagd på p syket och gottade er i det, det var någon bild och hon var frånvarande i kanaler osv Men när hon sen själv berättar om det så menar ni att det är lögn. Alltså.

                Hon har skrivit att det var på helgen i sin blogg. Tönt.

                  Nej det gjorde hon faktisk inte, men jag backar om du kommer med ett citat (jag minns att diskussionen som gick gälade ang om man räknar fredag som helg eller inte och att det råder delade meningar där. Jag menar själv på att den börjar på fredagseftermiddagen och tid för AW.)

                    Man brukar önska trevlig helg under fredag eftermiddag i den takt som arbetskamraterna troppar av. Om sen helgen börjar kl 15 eller kl 17 på fredagen kan diskuteras.
                    Kanske helgen börjar kl 18 på fredagen?
                    Att den slutar på söndag kväll vet alla som brukar drabbas av söndagsångest inför arbetsveckan 🙁

                    Bra googlat! ☺️

                Hon-skrev-det-i-bloggen. Dåre.

                  Och om hon nu hade gjort det, du tänker inte att när man är i en pågående behandling för djup depression så kan det hända att man inte är helt klar och utrycker sig fel?

                  ”Snyggt” litet personangrepp du fick till där på slutet. Frustrerad?

                    ☺️

                  Nej hon skrev inte det i bloggen.

                    Jo det gjorde hon

        ”Väldigt vanligt”? Hmm? Förjag hittade denna siffra via 1177: ”Under 2018 behandlades drygt 4 000 personer med ECT.”. Det kan ju jämföras med att vi är 10 miljoner personer i Sverige och att 1 miljon svenskar går på SSRI. Väldigt vanligt skulle jag säga om SSRI, men inte ECT med tanke på dessa siffror.

          Sista lösningen när annat är uttömt.

            Var det första jag blev rekommenderad av läkare, vid första besöket, har inte haft någon medicin eller behandling innan.

        ”Men sluta nu snälla”….Kan du bara sluta….snälla? Vet du, det är inte vanligt med ECT!

      ECT. Varför skulle hon ljuga om att hon fått elektrisk ström i hjärnan?

        Varför skulle hon tala sanning? Vet hon ens hur man gör?

        Hur kan hon komma ihåg att hon fått elbehandling?
        Hon har ju glömt andra händelser från den tiden.

          Skämtar du nu? Har erfarenhet av ECT genom mitt yrke och ja, man får minnesluckor. Korttidsminnet påverkas ett tag. Men självklart vet man ju om att man fått det. Man minns inte själva behandlingen då man är sövd, men får det återberättat sen.

          ???????⏰???

        Hon såg filmen Gökboet och blev inspirerad till en ny, användbar lögn att spela på under lååång tid framöver. Lämpligt med minnesförlust ibland….

          Bella har aldrig haft något bekymmer med minnet tidigare.
          Hon har ofta ändrat både vad hon sagt och vad hon skrivit tidigare till raka motsatsen.
          Och det beror inte på att hon glömt utan att hon helt enkelt struntar i vad som är sant och vad som är falskt.
          Glöm inte att Blondinbellas blogg redan från starten byggde på hittepå och en fiktiv karaktär.
          Och där i skymningslandet mellan sanning och fiktion befinner sig Bella fortfarande. Fast nu kallas det content.

            Försvarar absolut inte henne, men jag har heller aldrig haft problem med mitt minne tills jag blev deprimerad under en lång tid och efter det glömmer jag allt möjligt, stora som små saker.

              Depression och annan emotionell stress påverkar SJÄLVKLART minnet. Hur kan människor hålla på och förneka sådant? Jag tror inte att Bella ljuger om hur hon mår.

          Hon kommer mjölka detta med den påstådda ECTn länge, tro mig.

      Tror inte det heller.
      Tycker också det sättet hon beskrev sin depression på Skavlan skavde lite. Lät mer som någon som är utarbetad, stressad eller i en kris. Att gå igenom en jobbig period i livet är inte att vara deprimerad.

      Tycker det ger fel bild av vad depression när allt fler använder det begreppet så lättvindigt.

    Hon gjorde ju till och med av med sin hund för att den inte passade inredningen, eller hur det var.

      Så var det väl ändå inte?
      Det var pga astman

        Plus att hon ”hatar djur”, glöm inte det!

    Hur kan man på ett snällt sätt informera en influenser-mamma om att sättet hennes bebis bärs i selen inte är så bra utan att man ruskar få en stämpel på sig att en skammar henne? Tänker på Sarah tjulanders senaste bild på IG där hon har sin tremånaders i sele framåtvänd och positionen ser ut att ha blivit lite fel..,

      Inget fel att ha bebisen så i sele.

        Fast jo, det är det definitivt. Det är emot alla rekommendationer som finns och det ser ut som att något är fel med inställningarna alternativt att selen inte är anpassad för att bära framåt.

        Vem har en 3-månaders bebis vänd IFRÅN sig, oavsett om det är i bärsele eller i vagnen? Så små barn har inget behov av att titta ut, de behöver kunna få ögonkontakt med sina föräldrar och andra som tar hand om dem.

      Man kan börja med att försöka hitta någon sorts vetenskapligt belägg för alla dessa rekommendationer kring ergonomiskt bärande. Vad jag kan hitta så finns det inte utan det länkas lite bilder från bloggar och företag, dvs egentligen bara tyckande och antaganden? Och därför tänker jag också att man får låta folk göra sina egna bedömningar.

        Företaget som marknadsför ergobaby har ju exempelvis fälts för vilseledande marknadsföring när de beskrivit att deras sätt att bära på är det som är ergonomiskt, men inte kunnat visa på några belägg alls för det utan i stället försökt hävda att de absolut inte i sin marknadsföring antytt att andra sätt att bära på skulle vara mindre ergonomiska (tvärtemot vad omvärlden har uppfattat uppenbarligen, med tanke på hur folk som bär i BabyBjörn bemöts).

        Tycker ergobaby osv är jättebra produkter och använder dem själv, men tycker att man ska kunna uppvisa någon typ av vetenskapligt stöd och inte bara tyckanden och antaganden när man sågar föräldrar och som bär ”fel” på det sätt man gör.

        Visst kan det vara så att det stämmer – men än så länge är det inget vi vet och det kan man försöka ha lite ödmjukhet inför.

      Folk gör konstiga saker hela tiden. Släpp och gå vidare.

      Du har ingen business att ”informera” henne om nåt gällande hennes barn. Ägna dig åt ditt istället.

      Sköt ditt, känner jag. I
      Ungen lär ju inte dö.

      Kanske finns det någon mammablogg att vända sig till,

    Bellas 30-årsdag, kan bli den sorgligaste på länge. Den dagen hade hon nog egentligen velat ha världens partaj på och samtidigt tjatat om att hon kommer bli världens mäktigaste kvinna.
    Hur galet!!

      Det går att springa bort från verkligheten, men tids nog kommer den ikapp. Gammalt djungelordspråk.

      Äh, min 30-årsdag var ytterst sorglig också! Var helt ensam och i en djup livskris. Det får man ta.

        Är ju ändå bara 1 dag under ett helt liv. Finns många andra dagar man kan festa på istället.

        Jag fyllde jämnt tidigare i år och blev knappt uppmärksammad alls. Min chef hade glömt att jag tagit semester och skrev och frågade om jag kunde byta arbetspass (trodde först att hon ville skriva grattis).

        Min mamma skickade en present och jag blev så glad. Tills jag öppnade insåg att det var en billig grej jag köpte på loppis när jag var ung och som stått kvar hemma hos henne sen dess. Alltså, den har ett kännetecken så jag vet att det var just detta exemplar. Det var det enda paketet jag fick. En god vän som bor långt bort skickade dock blommor. Jag blev så tacksam att jag grät.

        Alla har inte stora varma familjer eller många vänner. Att håna någon för det (kändis eller ej) det är inte särskilt schysst. Livet är olika och ni som omsluts av massa kärlek – var tacksamma för det!

          Grattis i efterskott, ?

            Tack! Vad snällt ❤️

          Livet är verkligen olika och orättvist! Jag har inte heller någon familj, så jag känner verkligen med dig ❤ Men saker kan förändras. Nya vänner, relationer. Jag fick t.ex. en fin extrafamilj genom min sambo. Kram till dig!

          Ja grattis i efterskott ❤️❤️❤️

          Grattis på födelsedagen. Om än i efterskott.?⚘??

      Det märker man du frodas i, hon har ändå lyckats på andra sätt, hur många gånger i livet har inte du misslyckats eller kanske inte fått din väg? Man hittar nya vägar och nya chanser. Det ör inte försent för dig att vara mindre missunsam heller ?

    Kul att hon skriver att hon hatar tillställningar men ändå har hon haft en stor fest varje år.

      Fast man kan ändra sig, alla kan ändra sig, vi förändras… det är särskilt vanligt efter depression och ect att bli förändrad mot innan. Så inget konstigt eller kul i det. Hon hade ingen stor fest förra året heller. Det är ju inte tillåtet nu heller dessutom så det är ju bra, tänkt vad arga ni blivit om hon hade haft stor fest.

    Ingen annan som reagerade på att på att hon inte verkar förstå norska (heller — med tanke på övriga bristfälliga språkkunskaper)?!

    På den norska frågan ”Hva er din drømmejobb nå/Vad är ditt drömjobb nu?” svarar hon på något helt annat:

    ” Jag har tagit ett år ledigt men jobbar med min bok som kommer ut nästa år”, dvs vad hon håller på med just nu… Haha!

      Tror du tolkade frågan fel.

        Va? Hur kan man tolka frågan på annat sätt?

        Finns inget tolkningsutrymme där.

      Hon kan ju inte ens svenska ordentligt så vem är förvånad. Så oerhört märkligt att hon inte har ett bättre språk när hon nu påstår sig läsa så mycket…. De som läser mycket brukar alltid ha ett rikare språk.

        Men Bella är ju snabbläsare. Läser man tre böcker i veckan (!) så hinner man knappast ens fatta vad man läser och än mindre fundera över orden och språket.

    Bellsan tjatar om MaxMara men på Instastories just nu bär hon en billig akrylpolo. Desperat försök att håva in lite reklampengar. När får vi se henne i Lidls reklamblad frö extrapris på fläskkottletter? ?

      Det var nog länge sen hon åt en fläskkottlett senast.

        Så du har koll på hennes matvanor?

          Är rätt säker på att ordet fläsk aldrig förekommit i hennes sociala medier.

          Stollis, fattar du inte ironi?

    Så hon har torgskräck nu också?!?
    Så lägligt, precis när korthuset fallit. Bra att ha något att skylla på, för något eget ansvar i det som hänt verkar hon fortfarande förneka.

      Fast det har hon haft länge. Följer du henne eller njuter du bara av att få vara en del av mobben?

      Konstigt att hon klarar av att filmas och fotas ute på stan mest hela tiden om hon lider av torgskräck. Men hon kanske glömde bort det just då. Så måste det vara. Nästan säkert.

        Men på ett torg finns det ju andra personer som kan stjäla uppmärksamheten förstår du väl?

        Sådant kan ju råna vilken bubbla som helst!

      Just torgskräck har hon sagt länge att hon har, frågan är vad hon menar exakt. Torgskräck heter ju egentligen agorafobi, vilket innebär att man räds av situationer med mycket folk där man inte har möjlighet att snabbt fly (kan vara exempelvis konserter eller bio) men många förväxlar det med rädsla att vara ute bland folk i allmämhet.

        Men att sitta på en scen inför massa folk och prata verkar gå bra. ?
        Det är lite märkligt att de alltid passar in såväl hennes små diagnoser.

          Scenskräck har hon inte då gissar jag? En scen behöver inte vara en laddad plats för nån med agorafobi. Är ju snarare ganska lätt att fly från.

    Sanningen är att Blondinbella skulle falla i glömska snabbt utan den här bloggen. Camilla upprätthåller intresset för henne och inlägg om henne genererar klick som ger Camilla en inkomst. De är i total symbios.

      Det är knappast sanningen för någon annan än en IL besatt person som spelar IL.
      Bloggbevakning har gång efter gång hjälpt Isabella Löwengrip tillbaka till verkligheten och detta helt utan extra kostnad för Isabella Löwengrip, är inte det bra?

      IL verkade behöva en extra pappa och en extra mamma som tog hand om hennes makalösa påståenden. Och detta fick hon helt gratis, det var snällt tycker jag

        Är du hög?

          är du Zoolog?

        Ni bägge verkar ha varsinn liten poäng där.

    Skäpp det här nu. Vi är inte lika besatta i IL som du. Vi är inte intresserade. Finns mycket om dig också som är frågetecken, man får ha frågetecken kring sig själv… Gå vidare. Älta inte

      Ok mamma. Vi lyder som vanligt

      Jo det är ”vi”

    Vad spelar det för roll för er om Isabella pratar sanning eller ljuger om precis allt? Jag blir så irriterad när folk fortfarande tjatar om ”luftslottet” m.m get over it. Ärligt talat, ni är så extremt hetsiga här inne. Precis som Isabella säger ni betalar för henne med er ilska. För även om inte just ni söker upp henne gör andra det efter att ha läst här ?

    IL lever i en fantasi med sin grandiosa självbild. Zzzzzz…..

    Privat tillställning och middag med vänner, är inte det samma sak?

    Så du har koll på hennes matvanor?

      Anonym / 14:45

      <—- svar

    Har hon skor som inte passar eller väldigt långa tår?

    Eller, ”Cam-Cam”, så växer du upp och slutar obsessa över en offentlig person på det här sjuka sätter. Så fruktansvärt patetiskt så det gör ont ända ner i knäna.

      Ellen.
      Eller så kan du sluta läsa här så du slipper dina knäbesvär.

    Väntar på att Messi skall tala ut…

    Jag tycker att Bella skulle ha tagit en rejäl time out från alla sociala och andra medier när hennes luftslott sprängdes. Nu klamrar hon sig desperat fast vid sitt gamla liv istället för att rannsaka sig själv och sina misstag. Klart som f-n att hon mår dåligt efter att ha ljugit bort hela sitt så kallade entrepenörskap och strött ut miljoner för vinden bara för att hon fick storhetsvansinne. Nä Bella var jag din terapeut så hade jag sagt starta om från noll och gör rätt. Nu flyr hon bara vidare in i shopping och resevärlden tillsammans med en karl som tydligen inte ens kan gå in och tjacka pizza el sushi när ingen av dem har lust att laga mat . Tragiskt.

    Precis så. Klokt skrivet.

    Vem skulle ens orka läsa en frågestund hos någon som ljugit så mycket som Blondinbella gjort. Vem skulle öht finna någon anledning att läsa något alls som hon skrivit eller skriver. Utom Bloggbevakning, alltså.

    När IL skrev om bloggbevakning, så tänkte jag att det är ett försök att få Cam att sluta skriva skriva om henne.

    Förmodligen kommer det komma ett inlägg snart som ger IL en rejäl käftsmäll när hon avslöjar Lögnerna som hon for med i Skavlan.

    Vad är det som händer?
    Helt plötsligt bär hon strumpbyxor och ger dessutom tips under frågestunden.
    För nån vecka skrev hon att hon ALDRIG bär strumpbyxor.
    Vilken av livets förutsättningar har ändrats nu?
    Behöver hon mer klirr i kassan och försöker inbjuda och lura nåt företag till samarbete?
    Bella säljer strumpbyxor, så trovärdigt! ??

    Men så märkligt, nu skriver hon att hon ska gå i KBT mot torgskräcken, som om hon aldrig har gått i KBT tidigare.
    Men hon har tidigare skrivit att hon gick i KBT en gång i veckan – under två års tid!

    https://www.isabellalowengrip.se/2016/07/19/panikangest-2/

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.