Hållbara samarbeten?

Det är ju alltid trevligt när människor man ibland jobbar med – och som har ena foten inne i influencervärlden – gör reklam för saker som faktiskt är toppen, snarare än motsatsen så man slipper sura miner när man ses nästa gång. 🙂
Det här är ett sådant samarbete.
Amilia Stapelfeldt – självutnämnd polfluencer – gör reklam för Blocket och lyfter fram fördelar med att handla begagnat.
Jag själv ÄLSKAR det och har handlat på Blocket, Tradera, Marketplace och Auctionet när vi flyttade till ett större boende.

Amilia lyfter fram sina rottingstolar som köpts på second hand. 
Att rotting är trendigt är kanske ingen hemlighet vid det här laget, så kanske borde jag ge den här stolen en mer framskjutande plats i vår inredning? Den ingick nämligen i köpet och stod nere i det som tidigare användes som hobbyrum, där den fortfarande står alldeles alena.

Håller ni med om att reklam för Blocket är ett av de mer hållbara samarbeten som görs av influencers?
Näst efter lyxresor till Dubai då. 😉

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *