KOM ÅÅÅÅÅ KÖP!!!!

Äntligen kan du lägga vantarna på lite kladd och kräm från Jeanette Svedbergs företag JS By Scandinavia, som sänkt sina priset till att vara närmare inköpspriset än någonsin tidigare.
Om du inte hängt med så kan du läsa ikapp här.
Jeanette har nämligen köpt in sina produkter från en grossist i England, och sedan ökat priset med 6000%.
Nu rear hon ut dem – köp 2 betala för 1.
How lucky are we?

Tyvärr har jag inga rabattkoder till er, men man kan inte få allt här i världen. 🙂

43 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Wow??

    Jäklar så sugen jag blev på att slå till … inte.

    Hahahahahahahahaha

    Produkterna kanske är bra i alla fall vem vet, kanske kommer en utvärdering av produkterna här sen?

      Ja det kanske de är, och det vore ju kul isåfall, då skulle man kunna leta upp någon annan återförsäljare som säljer exakt samma kräm men utan att branda det som lyxigt och köpa till mer rimligt pris ?

        Flera av produkterna går att köpa direkt ifrån Hera Beauty. Tex det ”otroligt populära glowserumet” som Jeanette säljer för 1300 kr i sin webshop:
        https://www.herabeautywholesale.co.uk/product/marula-oil-facial-serum-retail-ready-sample
        Eller härifrån med ett rimligare påslag på priset:
        https://skinluxe.uk/products/marula-oil-facial-serum

          Hos HB får man 26st för priset på en. Billigare än Lidl ju.

    Undrar om rean är ett tecken på desperation eller ignorans?

      Desperation! Hon kanske sitter på ett lager hon illa kvickt måste sälja ut.

        I sin källare..

          Hahaha.. ? ?

    Kommentarerna är avstängda !! Undra vrf

    Alla dessa ”entreprenörer” som inte ens behärskar språket ?

      Hennes inlägg på dålig engelska är alltid lika pinsamma ?

    Efter en galet bra sommar, kan det inte finnas mycket kvar på lagret.

      ??? Näää det borde ju vara länsat.

    Nej tack! ?

    Nopp, nej tack.

    He he kommer det recension kanske.

    Vore intressant att veta hur mycket hon säljer. Några går kanske på att det är otroligt bra och prisvärda produkter.
    Framhåller The ordinary som helt outstanding som dessutom är billigt.

      Hon säljer väldigt lite, knappt någonting alls. Det går väldigt dåligt och kan gå veckor mellan beställningarna.
      En del produkter har hon inte sålt någonting alls av på över 2 månader.

        Åh, spännande! Hur kan du veta?

    Skrattar så jag gråter.. ”Tyvärr har jag inga rabattkoder” ???

    Vet inte om jag hörde fel i Rebecca Stellas senaste tiktok-vlogg men ska hennes nya podd heta fredagspodden ?

    Nytt på väg in…….undrar om det är så verkligen!

    Jaa Camilla köp och testa! Kul med recension!

    Kan inte släppa namnet, det är ju bakvänt. JS är ju skaparen och scandinavia skulle kunna vara en kollektion. Nu står det tvärtom, scandinavia är alltså skaparen. Skrattar varje gång

      tänkte också på det, helt skevt namn!! xD

      Hennes engelska, som sagt ??

        Glömmer aldrig när hon lade upp en bild på sin man som stod och grillade och skrev:
        ”My cock”
        Jag höll på att dö av skratt.

          ???

          ????

      Inget vidare med svenskan heller.

        Förvisso ?

      Namnet KAN ju dock helt enkelt syfta till att hon själv (JS) är en produkt av (härsammar från) Scandinavia. Men ja, troligtvis bara något hon tyckte lät coolt.

    Vadå ”vi” och ”våra”? Hon agerar ju helt ensam i verksamheten. Hon vill förstås få det att låta som en stor verksamhet, vilket ju alla vet att det inte stämmer. Grundproblemet till det är ju att det är oerhört svårt att samarbeta med en narcissist. Hon är och bör nog agera för sig själv. Den som försöker samarbeta med en människa som har denna grandiosa självbild, kommer snart att må väldigt dåligt.

      Men ellerhur, har också undrat över vad hon menar med oss och vi. Det är ju bara hon som visar upp sig. Det står om henne på hennes hemsida som om det är en beundrare som beskriver om henne och hur duktig hon är?‍♀️?‍♀️?‍♀️?‍♀️ mytomanisk narcisist är vad hon är. Bara att skriva att efterfrågan aldrig varit så stor på hennes produkter och sedan ha utförsäljning ta två och betala för en är ju knäppt. Förrådet borde ju vara länsat ?

    Kan vi vara klara med den här rapporteringen snart? Det är mest tjatigt nu. Har aldrig sett Jeanettes namn utanför den här bloggen.

    Ja, jag vet att man kan scrolla förbi, det gör jag också (och fler med mig gissar jag på antalet kommentarer). Camillas intresse för ämnet verkar oproportionerligt i relation till läsarnas.

      Det är uppenbart att DU besväras av rapporteringen. Men snälla, blanda inte in andras engagemang i frågan.

      Jag älskar rapporteringen om JS.

      Föreslår att du fortsätter scrolla förbi.

    Stämmer, hennes namn är ganska okänt överhuvudtaget, dock påstår Jeanette själv att hon är vida berömd.
    Camilla ger henne den uppmärksamheten som ett så stort konto som Jeanette har förtjänar. Sedan är det väl så att uppmärksamheten inte är så stor bland följare för att det inte är så många som vet vem hon är eller vad hon gör. Jeanette håller sig ju inte mycket till sanningen så det är väl det som förmodligen kommer avgöra om rapporteringen sluta. Precis som du skriver så behöver du ju inte läsa.

    Alltid lika fascinerande att ta del av lustmordet på s.k framgångsrika människor, såsom influencers.

    Ibland undrar jag vad som är värst. Kvacksalveriet inom skönhetsindustrin, hur lurade vi blir bara av namn på produkten. Influencers förmåga att utnyttja hålen och sko sig på något så tunt som ett varumärke (deras namn) eller hatarna som moraliserar över dem, startar hatdrev över ”omoraliskt”beteende,med det mest klassiska av omoraliska beteenden: skvaller, svartmålning, personangrepp
    Och de uppenbara känslorna av vällust kring att rasera och skada.

    Men influencers utnyttjar väl det faktum att ett namn säljer i en värld som består av kapitalism och dör lyck handlar om att bygga sitt varumärke.
    Varesig det är Nike Adidas, Louis Vuitton etc etc.
    Det är inte kvaliteten som säljer. En skinnväska från Tiger är inte sämre.
    Eller en secondhandväska utan märke som skötts bra och hållit i decennier.

    Man kan knappast vara seriös om ens huvudkritik av en influenser är att denne-a inte har stått i ett labb och testat kemiska blandningar, sökt på savannen efter en växt som ska vara ”bra för hyn”, och sedan hittat på en egen fantastisk kräm, för att de ska kunna sätta sitt namn på produkten?
    Influencers förser oss med lögner om det materiella,men folk vill också låta sig bedras.
    Tror inte på bilden av den onda influencern som lurar i ovetande personer att köpa slutprodukter.
    Jag tror att de tror på vad de gör, och att det är koncepten.

    Bilden av Jeanette som ”bedragerska” är kraftigt överdriven.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.