Genuint eller inte?

Än så länge ser jag ingen ”I samarbete med Djurönäset” och jag hoppas att det förblir så. 
Det är många som saknar det genuina som från början var syftet med sociala medier, och det är sjukt att man blir glatt överraskad när en influenser lägger upp ett inlägg som det här från Andrea Norrman.

Jämför det med det här inlägget från Gabriella Joss Posslers baby shower.
Hon hade sagt att hon ingen ville ha eftersom hon mår så dåligt, men att hon ändå blev överraskad med en från sin kompis Tove.
Som hade kontaktat lite företag för en gratis shower, förmodligen mot löften om att Gabriella skulle tagga dem på sina plattformar”.
Hur går en sådan konversation till?

Surpriiiiiiise! Men du går väl med på att tagga alla företag som bidragit till din shower, för annars måste JAG betala för kalaset!? Och kan du verka mer glad och överraskad så företagen blir nöjda?! // Fabricerad konversation

Köpt, köpt, köpt, köpt!!
Allt är köpt nu för tiden och jag är så LESS på det!
Någon mer?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *