Ska Isabella Löwengrip ge sig in i tidningsbranschen igen?

Condé Nast är förlaget bakom bland annat Vogue och dem har Isabella tydligen träffat i möten, något jag tolkar som att hon kanske ska ge sig in i tidningsbranschen igen.
Är det verkligen en så smart idé?
Isabella, som måste åka privatplan för att hinna hämta kidsen på förskolan?
Var ska hon hinna klämma in en tidning? Under toalettbesöken?
Eller är det kanske ett ypperligt sätt att fylla Vogues sidor med gratisreklam för de egna företagen?
Hon hoppas ju enligt egen utsago av Egoboost Magazine för att hon tröttnade, så har hon fått en nytändning för tidningsbranschen?

Jag har en idé!
Gör ett hattrick – det är en given succé!
1. Starta en tidning
2. Sälj den dyrt
3. Gör den på engelska och korra den själv

Vad tror ni?
Skulle en tidning med Isabella bakom spakarna bli en succé?
Jag är lika tveksam till det, som jag är till alla ”livsstilplattformar” som influencers lanserar till höger och vänster.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *