Isabellas ”omslag” på The Hollywood Reporter

Att Isabella skulle vara på omslaget till The Hollywood Reporter är nog en sanning med modifikation.
Löwengrip har fotat kampanjen själva och köpt reklamplatsen, precis som mängder av andra företag gjort för den här digitala ”Cannes-versionen” av THR.
Nummer 5, som Löwengrip köpt reklam i – har först två annonser och sedan kommer själva omslaget.
Jag tror det hela handlar om att Isabella vill bli igenkänd när hon är i Cannes och på så vis framstå som mer känd än hon egentligen är. Varför skulle hon annars låta sy upp en exakt likadan klänning som hon bär på omslaget (den här ska tydligen ha varit för liten) och om jag får gissa – kommer styla sig precis som på omslaget?

Ytterligare en variant av den Löwengripska ”fake it ’til you make it”…

Källa: Isabella Löwengrip instagram och blogg.

Intressant är också att Isabella verkar ha LAGT tidningen med sin köpta annons ovanpå de andra som låg utlagda för att få det att framstå som att de är överallt.
Titta noga så ser ni att det står en etta på tidningen under. Dag 1 – tidning nummer 1 ligger framme.
Isabellas köpta reklamomslag kommer dag 5 – (rättelse) som det sista numret.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *