Det händer på Instagram

Jossan Forsberg startar inlägget med lite smygreklam och…

Nicci Hernestig tar vid med nästa bild. Också smygreklam.

En HELT naturlig bild av Carolina Gynning. Vågar man gissa på att Facetune-appen gått varm här?

Här har Carolina lärt sina barn om ansvar och om att säga farväl till älskade husdjur. Den är aldrig alldeles enkel alla gånger…

Och på tal om det så sprang Sandra Beijers tax ”Milla” över regnbågsbron i helgen. Jag kommer sakna henne i Sandras inlägg. 🙁

Jag undrar om det är deras strategi – att inte inkludera några faktiska produkter i reklamen? Alla 3 av Isabellas företag gör samma sak på Instagram.

Cissi Wallin kritiserar kvinna till kvinnas kampanj med rakhyvlar. Tankar?

Möt stavningspolisen Bindefeld!

Så bra av Simon Häggström att kritisera den här glorifieringen av sugardejting!

Charlotte Perelli används felaktigt i bantningsreklam på Facebook, och enligt henne går det inte att komma åt företaget bakom. För jävligt!

YogaGirl har tröttnat på alla som kritiserar hennes hår, och ber dem diskutera hennes rumpa istället. 🙂

Åh, stackars Apan!
Den här har jag också gjort, men lyckats rädda tvätten. Jag undrar hur länge hennes legat i blöt? Tillräckligt länge för att kläderna ska ha hunnit börja odla nya plagg?

Wow! Vilken fantastisk bild!
Ville bara avsluta med det! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *