Alexandra Bring gör sig av med sina Jotexmöbler från sitt samarbete

Hej fina ni! Säg hej till vår fina mysiga matsal!!! ÄLSKAR den här modellen på stolarna som vi tidigare hade i svart, dom är så otroligt sköna så blev glad att Jotex tog med dom till oss ?

Så roligt att kampanjen är live nu! Det är en av dom roligaste samarbeten jag gjort och jag känner att det blev så fint och genuint och att konceptet verkligen kommer fram både i videon och bilderna, det blev verkligen this is ME. //Alexandra Bring

Här här lät det i början av året när Alexandra Bring gjorde sitt samarbete med Jotex.
Hon ääääääälsade sin ny matsal och samarbetet kändes både fint men framför allt genuint.
Det tycker hon uppenbarligen inte längre med tanke på att hon försöker sälja hela klabbet på Blocket.

Tycker ni att det här påverkar trovärdigheten för företaget och/eller influencerns eller är det ovidkommande?
Spelar det någon roll att influencern uppenbarligen inte vill ha möblerna hen marknadsförde eller är det något man får räkna med i en tid där människor använder 100% av sin person, hus och hem för att göra reklam för olika företag?
Jag förstår ju att reklamen inte hade varit lika effektiv om Alexandra enbart lagt upp produktbilder på de olika möblerna men med facit i hand – hade det månne varit bättre eftersom Alexandra så uppenbart inte vill ha möblerna hon höjt till skyarna?
Vad gör detta för hennes trovärdighet?
Till och med ett samarbete som hon med egna ord kallar ”genuint” var inte mer genuint än, säg Isabella Löwengrips samarbete med Natural Cycles eftersom de visat sig att hon hon äter p-piller eller Nellie Berntssons samarbete med studentmössor när hon själv hoppade av skolan.

Vad tycker ni?

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *