Felaktig marknadsföring av Clean Eatings nya produkter? Uppdaterad!

UPPDATERING kl 12:48:

Efter att ha pratat med både Katrin och även en av de anställda på Clean Eating så har jag nu informerats om att det stått fel på hemsidan, som nu är uppdaterad.
Morning Pleasure innehåller inga sötningsmedel medan Blood Pleasure fortfarande innehåller sötningsmedlet sukralos.
Det här är alltså den korrekta informationen för dessa två produkter.



Katrin Zytomierska marknadsför Clean Eatings senaste produkter – nämligen två stycken energidrycker. 
Jag fick ett dm med hennes video där hon säger att dryckerna är helt utan sötning, vilket hon även skriver i texten under bilden, men stämmer det verkligen?
(Inlägget är uppdaterat högst upp gällande detta!)

Kanske menar hon att produkterna är helt utan tillsatt socker, för båda produkterna innehåller sötningsmedel, vilket framgår av texten på Clean Eatings hemsida?
Där ser det ut så här:

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *