Isabella Jedler/Ellinor Bjurström:
Den här butiken – Intrend – verkar ha fått tag i ett gigantiskt restparti av Versaceväskor för nu strösslas de ut på sociala medier. Bara idag har jag sett den både hon Isabella Jedler och Ellinor Bjurström som båda inom kort kommer tävla ut varsin likadan.
De har således minst fått varsin väska för besväret och reklammarkerar någon av dem? Icke sa nicke!
Och här har ni tävlingarna!
Följer de lagen? Neeeeeeej, så klart inte!
Det här är ingen tävling utan ett lotteri. En tävling kräver en motprestation och att följa ett instagramkonto eller tagga några vänner kvalificerar sig dessvärre inte.
Här kan ni andra – och Isabella och Ellinor läsa om vad som gäller för att anordna en giltig tävling.
Väskan kostar 1 819 kr på hemsidan och ser både sned och vind ut så förhoppningsvis har damerna fått lite pengar för exponeringen också för annars vore det ju knappt lönt att bli anmäld till konsumentverket för knappt 2000 spänn, eller hur?
Jag har funderat på lite nya och mer inovativa reklamlösningar för sociala medier. Ni vet, reklam som inte handlar om kläde, handväskor, skönhetsprodukter, ljudböcker, hotell och liknande. Jag är så trött på dem att det står mig upp i halsen. Något som får folk att reagera, lyfta lite på ögonbrynen…
Saker jag vill se reklam för:
– Jordbruksmaskiner
Skulle inte ni också vilja se UnderbaraClara puttra omkring på en äkgräsklippare där hemma på landet?
– Kolonoskopi
Jocke erkände ju i sin sista video att han både spyr, hostar och skiter blod så en sponsrad undersökning av tarmpaketet vore ju mer än både lämpligt och högst på sin plats.
– Färdtjänst
Det finns ju vissa bloggare som alltid lyckas skada sig och då vore det ju ett ypperligt tillfälla för Sveriges färdtjänst att köpa in ett sponsrat inlägg eller två för att promota sig själva och sina tjänster?
– Kremeringsurnor för husdjur/Bestickhållare/köksutrustning
Någonting att ha pulversåsen i fram till att lilla ”FluffFluff” trillar av pinn. Då brassar man bara igång utegrillen och vips så har man en kremerad familjmedlem, packeterad och klar – redo för den sista färden.
”Och ungar! Det blir pulversås till middag!”
– Durex Intense stimulerande kondomer och Durex Intense Orgasmic Gel.
Ingen kan väl ha undgått Durex reklamkampanj på TV som utlovar himmelska orgasmer för henne – så där så att jorden rämnar? Tydligen ska kvinnan kunna få 20 orgasmer på rad av dessa fantastiska produkter och min inre gudinna hoppar stavhopp mellan soffan och matbordet av pur glädje.
Underhållningsvärdet på att ha influencers testa och recensera dessa produkter skulle vara priceless! Hugo och Paula – hur många gånger kom ni upp i? Aleks och Kenza? Angelica och André? Foki och Bill? Spänningen är olidlig.
Tjocka hetsätarkatten och Lilla Snöboll? Svar – Noll. De har ingen aning om vad de ska använda sina könsdelar till. De choppades ju bort för längesedan.
