Jag fattar att man som företag gärna vill sätta Isabella Löwengrips plyte på all sin marknadsföring efter att ha givit henne en massa aktier via hennes bolag Nordic Tech House.
Det är klart det säljer, men hur långt kan man gå innan man förlorar all trovärdighet?
Isabella poserar med Natural Cyclestermometern…
Isabella poserar i träningskläder för Fitness Collection…
Isabella poserar i ett kemilabb där hon gör reklam för stamcellsforskning…
Är det vad vi kan se fram emot?
Jag är övertygad om att Nextcell Pharma även de vill utnyttja faktumet att de givit bort aktier för att synas av och med henne.
Kanske kan de ta det hela ett steg längre genom att lansera ett utökat ”hemmakit” där Isabella visar hur du enkelt kan lagra och experimentera med dina stamceller hemma i köket!
Kanske kan hon visa hur du i fyra enkla steg skapar upp ett helt nytt husdjur genom att stavmixa ihop stamceller från familjens hamster med en överkörd grävling som plockades upp på vägen hem från jobbet?
Herregud, det här är någonting för Bloggbevaknings webbshop!!!!!
Vad tror ni? En potentiell storsäljare? I think SO!
