Är Löwengrip ett klassiskt premiummärke verkligen?

 

Så här skriver Isabellas läsare under inlägget.

Vi kommer nämligen att ta fram en lillasyster till Löwengrip – Hur roligt är inte det! Löwengrip är ju ett klassiskt premium-märke men detta kommer att bli lillasystern och jag ser fram emot att gå loss på dofter såsom vanilj och kokos.//Isabella

Med tanke på att Löwengrip redan nu har ett torrschampo med en doft av kolasnören som skulle göra vilken Lush-butik som helst grön av avund, så vet jag inte om experimenterande med dofter som vanilj och kokos är riktigt nödvändigt. 
Det verkar vara många med mig som inte riktigt förstår vad de är som kvalificerar Löwengrip till benämningen ”klassiskt premiummärke”? Det måste vara det osedvanligt höga priset som åsyftas, för det kan ju knappast ha med de till synes billiga flaskorna och etiketterna för på nära håll skriker de allt annat än premium. 

Är detta ytterligare ett i raden av Isabellas ”fake it ’til you make it-strategier”? 
Om hon kallar Löwengrip för ”premiummärke” tillräckligt många gånger så kanske det etablerar sig? Lite som hon gjort med sina 1.5 miljoner följare? Upprepning och tjat lönar sig! Sa ingen, förutom Monica Geller när hon trodde att Chandler storstädat hela lägenheten. ”NAGGING WORKS!!!”  🙂

Kanske är torrschampot med kolasnöre-lukt klassiskt och premium eftersom det bott på lyxhotell i Paris?
Så KAN det vara…


Bildkälla: Thassia Naves Instagram.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *