
Senast här om dagen postade jag ett inlägg om influenciskt återvinnande, och här kommer ett exempel till.
Det här Instagraminlägget postade My Martens för 3 dagar, som börjar så här:
Vi har vi väl någon gång sagt till oss själva “jag måste…” (ja vad det nu än kan vara som vi “måste” göra). Men om vi istället tar det här begreppet “måste” och sätter en känsla på det: vad känner vi då? ?
Rent generellt skapar dessa måsten en olust till att slutföra uppgiften vi absolut intalat oss att vi måste göra. Ofta är också ett måste något som någon annan kanske har sagt åt dig att göra, vilket återigen ger dig känslan av tvång – vilket i sin tur utesluter signalerna för egen vilja: självständighet, intresse, brinnande önskan eller rentav njutning ??♀️
Om du känner igen både bild och text så är du inte ensam, och det här uppmärksammades först i Mys tråd på Flashback.
Det här inlägget postade My redan 2022, så varför kopierar hon och postar exakt samma inlägg igen, med endast några små förändringar?
Det är jag lite nyfiken på.

Om en PT inte kommit på fler sätt att peppa och inspirera mig på, på TVÅ år så hade jag nog velat ge mina pengar till någon annan.
Kanske kopieras samma träningsupplägg till alla klienter, istället för att vara individuellt framtagna?
Så kanske det inte alls är, men det är dit mina tankar går. En gång återvinnare, alltid återvinnare?
Jag tycker bara det är lite märkligt att inte skapa nytt innehåll för sina kanaler, särskilt när man benämner sig själv som influencer och ”content creator”.
Eller är det här My Martens absolut bästa inlägg, hennes krona på verket?
Kan vi förvänta oss samma inlägg igen i framtiden, men i blå toner?
Vad tror ni?
