Margaux går sin egen väg och gör annorlunda samarbeten

Jag tjatar ofta om att influencers borde använda sina plattformar till mer än att bara visa upp handväskor, sprättben, konsumtion och hysteriskt resande.
GÖR något med all den makt ni har! Istället för att snurra runt i samma cirkel, snurra iväg någon annanstans istället. Testa att byta riktning och se vad som händer.

Margaux använder här sin plattform för att synliggöra projektet ”Lobben” som finansieras av EU-kommissionen. Det går kort och gott ut på att hjälpa integreringen av de flyktingar som kommit till Sverige men som ännu inte fått uppehållstillstånd och således inte heller har rätt till SFI mm.
Det här är inget ”coolt” samarbete ur en traditionellt influencisk synvinkel. Östersund, blåst, integration och EU är inte like trendigt som många andra samarbeten vi matas med på en daglig basis som enbart handlar om konsumtion, resor och utseende och just det gör det här till det coolaste samarbete jag någonsin sett.
Ja, hon får betalt för det men hon hade kunnat tacka nej och istället valt ett annat, betydligt ytligare och enklare samarbete om hon hade velat. Men det gjorde hon inte.

Margaux går sin egen väg och har en både genuin och inbjudande utstrålning – en kombination som gör att jag tror att hon går en väldigt ljus framtid till mötes.
Hon är som klippt och skuren för tv och har en medmänsklighet som skiner igenom på ett sätt som är svår att fejka.
Margaux är nyast i stor-influencerbranschen och ändå är det henne fler borde ta efter. Grymt! 😉

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *