Kan Isabella göra lite damage control här månne?

”Ett samarbete med Isabella Löwengrip har funnits länge på Ellens önskelista. Eftersom Isabella är en förespråkare av probiotika känns det fantastiskt att få våra probiotiska intimvårdsprodukter kommer i fokus”, säger Jenny Fingal, vd på Ellen AB, i ett pressmeddelande och fortsätter:

”Isabella är en fantastisk entreprenör där hennes engagemang under många år har påverkat och inspirerat kvinnor i alla åldrar. Därför blir det här samarbetet extra viktigt då vi tillsammans skapar nya och spännande möjligheter för vår målgrupp.” – VA Pressmeddelande

Med tanke på att Therese Lindgren totalsågat Ellens tamponger vid fotknölarna i sitt stora tampongtest – nästan en halv miljon unga tjejer har sett videon – så har Isabella lite att ta tag i för att vända den här katastrofala marknadsföringen.
Vad tror ni?
Kommer vi få se små videoklipp på Insta-story där Isabella kommer ut från ett toalettbås där hon nyss bytt tampong?
Kanske med orden ”SO FUN?” *slänger med håret och gapskrattar*

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *