”Ett samarbete med Isabella Löwengrip har funnits länge på Ellens önskelista. Eftersom Isabella är en förespråkare av probiotika känns det fantastiskt att få våra probiotiska intimvårdsprodukter kommer i fokus”, säger Jenny Fingal, vd på Ellen AB, i ett pressmeddelande och fortsätter:
”Isabella är en fantastisk entreprenör där hennes engagemang under många år har påverkat och inspirerat kvinnor i alla åldrar. Därför blir det här samarbetet extra viktigt då vi tillsammans skapar nya och spännande möjligheter för vår målgrupp.” – VA Pressmeddelande
Med tanke på att Therese Lindgren totalsågat Ellens tamponger vid fotknölarna i sitt stora tampongtest – nästan en halv miljon unga tjejer har sett videon – så har Isabella lite att ta tag i för att vända den här katastrofala marknadsföringen.
Vad tror ni?
Kommer vi få se små videoklipp på Insta-story där Isabella kommer ut från ett toalettbås där hon nyss bytt tampong?
Kanske med orden ”SO FUN?” *slänger med håret och gapskrattar*
