Isabella Löwengrips kontor i New York är ett samarbete

Om Isabellas kontorsplats i New York nu är ett samarbete – borde inte alla inlägg som skriver om SACCNY i extremt positiva ordalag vara markerade som reklam?
Jag ger mig FAN på att hon lyckats tillskansa sig även den här lägenheten som ett samarbete, för visst känns det rimligt att mängder av hennes läsare har råd att hyra liknande ställen när de besöker ”det stora äpplet”?
150 000 sek i månaden – är det ens rimligt för Bella?

Det här är lägenheten Isabella lägger upp som potentiellt boende i sin blogg.

Det är ungefär som när Hugo & Paula eller GabJossan gör reklam för en pool med en liten rabattkod.
Hur många kunder kan företaget inbringa på det?
Om man inte redan funderat på att köpa en pool, hur många tror ni gör det enkom för att man erbjuds en rabattkod?
Fast å andra sidan kanske företaget bara behöver sälja en ”extra” pool med rabattkod för att gå plus?

Har ni någon gång köpt något dyrare som ni inte redan planerat, enbart för att ni erbjudits lite rabatt?

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *