Bra eller dålig marknadsföring?


Idag pumpade alla influencers, (och även vissa andra) 
som var med på fylleresan till Ibiza med Belissas tandblekning, ut sina reklaminlägg. 
Det här ”alla på en gång” – vad får det för effekt på er? Jag känner mest bara ”zzzzznark”.
Inte nog med att flödena fylldes av mer eller mindre oprofessionella videos från när själva resan ägde rum, nu ska man alltså tvångsmatas med i princip samma saker, en gång till?
Den enda som inte verkar ha postat något är Alexandra Nilsson. ?

Reklam ska främja ett varumärke och försöka nå ut till fler potentiella kunder.
För mig blir effekten den rakt motsatta.
Hur är det med er?

128 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Undrar just hur denna produkt skadar tänderna på lång sikt…

      Man kan testa den mot missfärgningar i toalettstolen.
      Fungerar den där så ska man inte ha den i munnen.
      Fast ättika och kaustiksoda blir billigare förstås.

      En liten kommentar från en tandläkare skulle man vilja ha.

    Man skyndar sig inte att lägga en beställning direkt ?

      Man scrollar vidare, har inget intresse att föda stela influensers.

    Vilken är målgruppen för sånt här skit egentligen? Så fort en Influencer gör reklam för något får det motsatt effekt att köpa för min del. Undantaget Underbara Clara som på riktigt känns genuin.

      Samma här. Köpte Ida Wargs tvättmousse eftersom jag hört så mycket gott om den men vetskapen att det är en influencerprodukt får mig att sparka bakut så blir inte återköp. Agreed på Clara!

        Fast frågan är väl varför du köpte den från första början om du ändå inte gillar influencerprodukter? Att inte fortsätta använda den för att den var dålig är en sak men var ju inte direkt en hemlighet att en influencer låg bakom produkten

          haha enkom för att ge den en chans o inte vara så inlåst i mina egna fördomar så när den var på rea på Åhlens slog jag till men nja, tycker inte den är markant bättre än t.ex Rituals. Klart jag använder upp den men avstår helt enkelt nyköp.

            Aha ? jag gillar dem mycket mer än rituals. Men man gillar ju olika.

            Rituals kostar väl tre gånger så mycket?

              Ugh gör dem? Uppenbarligen fasligt länge sedan jag köpte ???

        Står ju Ida Warg med feta bokstäver på den…..?

          haha you don’t say, därmed svårt att glömma bort när den pryder sin plats i duschen 🙂 Hade föredragit om det inte stod så att säga 🙂

            Du vet att typ alla märken har sitt namn på burken/flaskan?

      14-isar eller sånna som Miss Lisibell med vänner

        Lisa är 21…

          Vissa är fjortisar hela livet

            Det är med fjortisar som med tanter – det är inte en ålder, det är ett tillstånd.

    Skulle aldrig för mitt liv använda sådant. Allt som influensers gör reklam för samtidigt ska man akta sig för om det gäller skönhetsprodukter som utlovar magisk förändring.

    Inte som att det beprövat under en längre tid när alla helt plötsligt upptäckt och gör reklam för denna produkt.
    Har de själva något ansvar om det skulle visa sig att någon får sina tänder förstörda?

      Jg håller med dig! Allt som influencers marknadsför försöker jag undvika. Det får total motsatt effekt när de gör sin reklam, då jag inte litar på att det fungerar. Detta med anledningen som du säger: hur länge har de provat själva? De vill bara tjäna pengar, vilket är ok, men att tjäna pengar på att kränga grejer man själv inte bryr sig om är så osmakligt på något sätt.

        +1, har aldrig och skulle aldrig köpa ngt bara för att en influencer säger att en grej är bra. För mig är det en gåta att företag betalar massor till dessa persone, för denna sorts reklam, får direkt motsatt effekt på mig oxå. Ännu värre är ju produkter de, influenserna, sätter sina namn på och säljer som ”godaste vinet” osv. (tex PW som sagt hon minsann aldrig dricker något annat bubbel än riktig Champagne, och sen gör reklam för sin egna Cava som är ”den godaste hon nånsin druckit”, ha,ha,ha.

    Lite snyggt ändå att matcha förpackningen med kläderna. Katrin verkar inte ha följt den uppmaningen från företaget ?
    Det känns (om möjligt) mindre genuint när så många gör reklamen exakt samtidigt.

    Skulle aldrig köpa något som ett helt gäng med trasiga och festande människor gör reklam för, inte ens under pistolhot skulle jag köpa det.

      Nej, de känns inte hälsosamma.
      Smala, spraytanade och super som grisar.
      Den insidan på kroppen vill man inte se.

      Katrin kör sina cleaneatingprodukter men känns ju bara patetiskt med de mängderna sprit hon bälgar i sig.0

        Men jösses. Lever du på grönsaker, vatten och.. ja. Typ det? ”Super som grisar” ?

          Allt är inte svart eller vitt 🙂

          Dock så brukar man ju försöka inspireras av hälsosamma människor, inte såna influensers som nämns i det här inlägget.

      Trasiga va??!

    Nej, det hade varit bättre/mer ”på riktigt” om man hade spridit ut inläggen över en längre period.

    Och sen bilderna? Den enda som ordentligt visar tänderna är Julia – har hon klämt in en förebild i inlägget så är det den enda jag hade kunnat tänka mig att gå in och ens kolla på produkten för.
    Nu är jag inte intresserad, men OM.

      Har inte hon skalfasader?

        Vet inte, men vet att jag sett henne gå och bleka tänderna måååånga gånger

    Johannas bild? De andra passar iallafall lite, hon ligger i en säng/soffa och sträcker sig mot kameran? Vad menas?

    Hur tänkte man här? Mycket bättre om alla fått egna dagar med lite mellanrum, detta blev ju bara märkligt ?

    Och förlåt men Julia? Blir så förvånad att man vill se ut som en stel barbiedocka, inget ser äkta ut.

      Produkten lanseras idag och man vill nå ut till så många potentiella kunder som möjligt. Därför publiceras deras inlägg samma dag.
      Så tänkte man här.

        Tror resultatet mer blir tröttsamt att se det på så många ställen samtidigt.

          Jag håller helt med. Jag svarade bara på frågan om hur man tänkt här ur ett marknadsföringsperspektiv.

    Influenser marketing har ersatt direktreklamen, dom där häftena med en massa rabattkoder som kom i brevlådan på torsdagarna. Influenser marketing funkar och det är billigt för företagen, även när de bjuder på fylleresor.
    Eftersom budgeten är låg och modellerna vanliga människor blir resultatet lite si och så. Men tro mig precis som häftena var lönsamma är influensermarketing lönsamt. Själv tycker jag det är dåligt producerad reklam men vad jag tycker spelar inte så stor roll så länge det säljer.

      Naej, håller inte med dig fullt. Ett stort problem med influencermarketing är att det är rätt svårt att mäta hur bra det faktiskt är. Såpass att det finns många inom marknadsföring/kommunikation som snarare är inne på att influencers/influencermarketing är för högt värderad för vad den faktiskt ger företagen. Men samtidigt vågar man inte stå helt utanför och sturnta i det. Eller, finns ju förstås företag som aktivt väljer att inte använda sig av influencermarketing såklart också. Men just att många ger sig in i det för att man ”borde”, men egentligen inte är helt på det klara sen om det var värt det eller inte.

        RoI har alltid varit svår att mäta men faktiskt lite lättare med influenser marketing för att kundgruppen är så homogen vilket förenklar analysen som görs vid uppföljningar av kampanjer. Men den största anledningen är att det är ett väldigt billigt sätt att nå ut till en stor homogen målgrupp.

          Men jag måste tillhöra en icke homogen grupp då, el ligga utanför målgruppen (trots att jag i ålder, intressen, kön mm förmodligen tickar varje box för vilken grupp man vill nå..)för jag kan för mitt liv, helt ärligt, inte fatta att folk går på skiten? Hur är det möjligt?

            Lika möjligt som att du förr såg någon reklam i tidningen och ville testa.

            Du vet väl att folk i alla tider har köpt ” konserverad gröt” ? Finns folk som för alla pengar låter sig förföras och drömmer om att bli likadana som sina idoler. Folk är lika dumma nu som de var då?

      Kupongerna finns idag elektroniskt på konsumenternas kort.
      Dagligvaruhandeln har definitivt inte minskat på sina (leverantörernas) kampanjer och erbjudanden.
      Men i andra branscher har det säkert blivit svårare att nå ut med nyheter och erbjudanden.
      Där kan nog influencers fungera. Ibland.

        Ja det stämmer att kupongerna finns kvar elektoniskt där man vill låsa in sina kunder via kundlojaliteten. Influenser marketing funkar för man kommer åt en ofta stor och framförallt homogen kundgrupp.

    Nope, blir genast anti när mitt flöde fylld av samma reklamer med ibland nästan identiska texter. Vet att företagen har färdiga texter med vissa saker som de vill ska vara med och pusslas in i egen text men blir så himla opersonligt. Och tyvärr måste jag säga att de som var med på Ibiza sjunkit rejält i mina ögon efter denna fjortifylleresa

      Följer du alltså flera av dem i det här gå inget?

        Första delen av texten menar jag generellt gällande reklam från influencers. Gällande Ibiza följer jag Andrea Norrman och tänker att ändå tex fellsis och Alexandra Nilsson har har lite mer karaktär än att hänga med stupfulla dokusåpapersonerna ?

    Silvershampoo för tänderna……

      Ja kändes inte riktigt lockande..

    Fungerar det ens? Fortsätter nog bleka hos tandläkaren med några års mellanrum.

    Varken Katrin eller Julia har navel. The aliens are among us? ?‍?

      Bingos fetish?

      Eller sååå är det byxor samt bild som är klippt ??

      Blekt mina tänder 1 gång i Skövde. Det räckte. Nej tack men köp inte detta. Förstör ju tänderna ??‍♀️?? det är även för dyrt.

        Du vet alltså att det förstör tänderna? Eller tror du?

    Ska bli intressant hur dessa människors ekonomi kommer gå runt när folk har mindre pengar i plånboken och inte kommer vilja lägga pengar på sånt här skit + allt annat skit de ”krigar” för att ”skapa”.

    Tänker att influensers som kränger grejer är samma typ av försäljare som tidigare fanns på TV-shop.
    Stela översminkade orange människor som sålde produkter som lovade saker med FANTASTISKA egenskaper.

    BS såklart!

      Håller helt med. Det är b laget som säljer b produkterna.

    Inte en enda före-och efterbild och de flesta visar inte ens tänderna.

    Det låter dessutom skadligt för tänderna, varför skulle man annars inte kunna få denna behandling hos tandläkaren istället för att bleka?

      Tänkte precis samma sak! Helt värdelös reklam när man inte får se om den faktiskt fungerar.

    Om det finns en tandprodukt som blixtsnabbt gör tänderna vita, är det garanterat inget bra för emaljen.

    Värsta är ju att folk kommer köpa detta ? arbetar som tandhygienist och patienter frågar mig om sådant dagligen.

    Visst kommer färgen optiskt få tänderna att se lite vitare ut, men det är temporärt. Ingredienserna i krämen är färg och inget som bleker. Blir fint att se folk under långsiktig användning när färgen fastnar permanent i fyllningsskarvar mm???

      En fråga till dig – kan man gå och bleka sina tänder (hos tandläkare alltså) om man har kompositfyllning på vissa tänder? Vet att den inte går att bleka direkt, mer än till att ta bort missfärgningar och återställa till den ursprungliga nyansen, men kan man t.ex. lägga ny komposit som matchar tänderna efter blekning?

        Oftast så går det! Det är såklart individuellt från fall till fall men i regel är fyllningar på framtänderna brukar fyllningarna bytas efter blekningen av estetiska skäl. Är lagningarna längre bak i munnen behövs det inte. Man brukar endast bleka fronten samt premolarer (de mindre tänderna på sidorna) och skippa molarer (de stora tänderna längst bak) dvs det som syns ☺️

    Skit samma för mig, följer ingen av dessa och skulle aldrig göra det.
    Kollar Alexandra Nilsson ibland men reklam scrollar jag alltid förbi, finns oftast inget som är mer ointressant.

    Fellsis visar ju inte ens tänderna en enda gång?

      Men hon gråter iaf inte, bara det är ju imponerande!

    Allt som influencers rör vid känns tacky. Tänker bara på varumärken som Ideal of Sweden och Daniel Wellington som för några år sedan satsade 100% på influencers marketing så det fick motsatt effekt.

      Det fick väl ingen motsatt effekt. Det var under lång tid en stor framgångssaga och ägarna blev oerhört förmögna.
      Sen blev givetvis marknaden mättad. Men obeprövade skönhetsprodukter är något helt annat än prylar.

      Precis! Och de där solglasögonen alla hade! Ett väldigt märkligt sätt att marknadsföra. Att designa sina egna och dessutom använda namn på produkterna som influenserna inte ens kunde uttala. Och efter deras intensiva kampanj har man inte sett till dem någonstans! Helt borta…

    Hahahaha så töntigt så det blir roligt.

    Är det någon som vet/kan något om tänder som kan förklara om det är en bra produkt? Skadar den tänderna? Funkar det?
    Kanske bara ska fråga tandläkaren, men tänker om någon här sitter på något bra svar.

      Vad tror du själv? Fråga närmaste tandläkare.

        ja alltså jag skrev ju ”kanske bara ska fråga tandläkaren”. Läs? Eftersom du är nyfiken på vad jag tror så här kommer det: nej jag tror inte det är en bra produkt och nej jag kommer inte köpa. Ställde frågan av nyfikenhet, sånt man kan göra i ett skvallerforum.

        Vad tror du ”elle”?

      Hallu, tandhygienist här ✌?
      Det är en stark färg som färgar tänderna, färgen är det enda som är ”aktivt” i krämen. Detta skapar en optisk illusion genom att motverka gula toner. Krämen i sig är väl inte farligt men oklart hur långsiktig användning påverkar tändernas färg. Särskilt om man har lite mer porös emalj etc. Rädd att långsiktigt så kommer tänderna missfärgas lila-blått

        Då kanske det lanseras ett orange-gult corrector serum för lila tänder.?

          ??

        K.Ä.N.N.S
        S.Å
        B.I.L.L.I.G.T
        &
        T.R.A.S.H.I.G.T
        #️⃣ slutashoppasånhärskit
        #️⃣ slutashoppasåntfolksåltsigför

    Aldrig i livet!

    Det sorgliga är att 14-18-åriga tjejer förmodligen går på att alla dessa skräpprodukter som dessa unga fluns-kvinnor tycker är ”fantastiska” och som dom ”dör för” verkligen är något att ha.
    Man hoppas innerligt att det finns vuxna i deras närhet som ifrågasätter och får ungdomarna på bättre tankar.
    Personligen skulle jag aldrig köpa några produkter baserat på vad en betald ung fluns-kvinna med ett påklistrat leende påstår.
    Jag jämställer det med en prostituerad som säger att sexet med just dig var det bästa hon/han någonsin haft.

      Men va, vilken skum jämförelse…

        Höll med till det sista.

        Helt sjuk jämförelse.

    Ett tips från coachen: Oil Pulling. Man tar en matsked kokosolja och ’swooshar’ runt i munnen i ca 10 minuter. Tänderna blir vitare och dessutom drar oljan ut bakterier från munnen. Klockrent!

      Jag föredrar att borsta tänderna

      Tandhygienisten, vad säger du om detta?

      Gör det inte ? Tänderna blir helt gråbruna! Omöjligt att borsta bort också.
      /En annan tandhygienist

        Mina är inte gråbruna. Tror dock inte oljan gör tänderna vitare

      Vem orkar göra det i 10min?!? Jag tycker det är jobbigt med flourskölj i 30sek ?

    Förstår inte vad reklaminläggen har att göra med redan till Ibiza? Varför var de tvungna att åka dit alla på samma gång för att ta en selfie? Hade fattat om de gjort en professionell photoshoot men fattar verkligen inte syftet?

      Det blir snyggare foton i den miljön helt enkelt. Tror även att de hade en fotograf där så de tog mer professionella foton också. Såg iaf att Katrin och Julia gjorde det.

      Det var nog ingen som kände sig ”tvungen”! Vad jag förstår blev de ”bjudna” på resan dit i utbyte mot att de marknadsför produkten. Följer Tone och läste om hur galet jobbig flygresan dit varit. Inte något direktflyg från Sverige och Stockholm direkt och dessutom reste hon enligt sina inlägg på helt galna tider – mitt i natten började resan (typ 03.30) och det tog över 12 timmar att ta sig dit. Det kan såklart varit så att hon varit ensam om detta upplägget, det vet jag såklart inte. Och jag antar att Katrin och Julia åkt dit direkt från Marbella eftersom de tillbringade dagarna innan resan där… Då har deras resa kanske varit annorlunda.
      Det var också helpension under hela vistelsen så antar att detta också ingick i dealen.
      Allt detta bör nog tas upp i deklarationen nästa år som ”förmån” eller kanske ”gåva”. Skulle vara intressant att se vilka som kommer ihåg då att de var på Ibiza och borstade tänderna med svart tandkräm under en vecka… ??

    Apropå marknadsföring. Tänker på influencers som t ex Hanna Schönberg, som ju har ett estetiskt väl genomtänkt flöde. När hon har frågestund känns det som att alla frågor är skrivna på samma sätt, typ ”your tattoos?” ”the red swimsuit?”. Skriver de egna frågor eller är följarna indoktrinerade?

      De skriver helt klart egna frågor ofta

    Eller hur, hashtagnofilter för vem vill ha en sleten navel?

    Alexandra lade upp reklam redan när hon var där nere. Kanske har hon redan uppnåt sin avtalade samarbeteskvot.

      Det gjorde de flesta, vill jag minnas. (Ja, erkänner att jag följer flera av dessa – pinsamt men sant… ?)
      Vet att Fellsis och Tone la upp medan de var iväg. Samtidigt. Näst sista resdagen. De la också upp reklam för företagets tandblekning ”som ju är det BÄSTA, BÄSTA de vet eftersom alla ju vet hur viktigt det är att ha ett vitt, fint leende och produkten är så enkel och smidig att använda!”
      Och anledningen till att jag minns det är att hela grejen irriterade mig oerhört!
      Ser ju helt galet ut med den där stora UV-lampan man ska ha i munnen för att blek-gelen ska aktiveras.
      Så minst tre tillfällen med inlägg krävdes för att få en ”gratis”-resa till Ibiza med helpension.
      (Läste också att resan ner för Tones del tog 12 timmar och började mitt i natten – typ 03.30 – och hade minst ett flygbyte i Amsterdam av ngn anledning.
      Tror också att vissa åkte direkt från sina semesterhus i Marbella – typ Katrin och Julia! De åkte förmodligen tillbaka dit efteråt också…)

    Jag fattar inte hur det där kan funka rent marknadsföringsmässigt. Belissa PUMPAR ju ut reklam i poddar, insta och ja detta senaste exemplet då. Hur många fler köpare kan de ens nå ut till eftersom profilerna alla har typ samma målgrupper? Borde ju bli helt mättat bara. Kanske inte pumpa ut reklam så och försöka hitta profiler med andra målgrupper istället

    Belissas … var det inte det företaget som marknadsförde sig med den där, helt verkningslösa, UV-lampan … ??? De stackars flunsorna visade glatt upp sig på bild med lampan i mun. Ingen koll på nånting.

      Jo, detta är en ny revolutionerande” produkt de nu också har i sitt sortiment! ?
      De måste såklart utveckla nya produkter så att intresset hålls vid liv!
      (Hela grejen med den där lampan och gelen man ska ha i munnen låter helt galet! Man tror knappast det är sant!)
      Men med mördande reklam kan man som bekant även sälja konserverad gröt! ?

    Samma med Zyn.. Typ alla poddar har samarbete med dom.. varenda en har tydligen börjat snusa

      Mm svårt att låta bli med zyn. Tänkte se om jag kunde minska på snuset med hjälp av dem men hallå, godis?? Citrus och Bellini är som att ha pez under läppen typ. Livsfarlig nikotin produkt, man fastnar verkligen. Och då är jag/har varit både rökare och snusare.

      Det sorgliga med dessa företag är att dom troligen gör allt i sin makt för att marknadsföra sin produkt och få in kunder som utvecklar ett beroende och därmed fortsätter. Marknadsföringen kring dessa produkter lär stramas åt inom snar framtid och företagen spelar något enormt på exponering mot unga eftersom dom har så stor vinning där. Det känns som en repetition på när rökning glorifierades.

    Frågan är vems rabattkod dimman väljer att använda

      Kan det vara så att den som gjort mest reklam när man dör vinner… ???‍♀️

    På tal om influensers så här mycket drog in Ida Warg, Kenza The ivory bolag, Bianca Infrosso, Therése, Isabella Löwrngrip, Margaux Dietz mfl in.
    https://www.svd.se/a/47yjJV/influencers-sa-mycket-drar-kandisarna-in-svd-har-kollat-arsredovisningarna

      Ånej den är låst, orkar du sammanfatta? Det enda jag såg var att det inte gick så bra för Margaux förra året (antagligen pga att Arnold inte fick vara med längre), så i år lär bli rekordår för Maggan… ?‍♀️

        bara kolla allabolag.se

        Då kan hon köpa många ”stödkorvar”… ??
        Undrar om inte hennes fd make (som hon aldrig ens var gift med) plötsligt insåg hur mycket pengar man kunde tjäna på några timmars jobb i veckan och istället för att säga ”nej” till att ha med Arnold valde att få en del av kakan själv!
        Jag menar – detta är ju en ordentlig win-win för alla tre!!
        Personligen tycker jag bloggarna är relativt tråkiga! Jag menar – vad händer egentligen som är intressant att se?
        Vad det denna veckan man fick se hur jobbigt det var att hyra en el-bil!? Så pass jobbigt att när hon insåg hur svårt det var att hitta ladd-stationer vände hon och körde tillbaka till Stockholm igen och bytte till en bensindriven bil! Och allt detta fick man ”följa med på” i vloggen
        Eller här hon blev ”healad” via telefonen av en märklig människa…
        Jag borde verkligen sluta kolla – jag blir bara riktigt irriterad!

    Såg produkten på lyko typ igår eller nåt och trodde det var en seriös produkt, blir inget köp nu illafall ?

      Säkert lika seriös som många andra produkter.

    Får direkt svårt för företag som samarbetar med Katrin z…

    Vill jag bleka tänderna vänder jag mig till en tandläkare tänker jag.
    Försöker minnas om jag köpt eller använt nått som synts mkt i influencersammanhang och det enda jag kan komma ihåg är Wargs bus… men på rekommendation av en kollega, inte för att nån flunsa gjort reklam..

    Helt ärligt, jag vet inte ens vad det är för produkt för hoppar bara över inläggen. Man vet att det är något skit när alla göra reklam för något

    Nu när alla influencers känner sig tvungna att göra reels för att fortsätta vara aktuella märks det verkligen vilka som bara är kända för att vara snygga, inte marknadsföringsgenier som de gärna vill tro. Till exempel Kenzas reels som har diskuterats här. Men nu även Ellinor Bjurströms senaste reel. Jag DÖR så krystat.

      Vad är reels?

        Instagrams små videos som dyker upp i flödet. Dessa har tagits fram för att konkurrera med TikTok och Instagram algoritm har gjort så att dessa är mer synliga än bilder.

        Detta tvingar flunsorna att tänka om och, som sagt, gör det tydligt att se vilka som är naturliga på video och kreativa på riktigt.

        Har du legat i ide eller en lång, lång dvala? ??
        ”Reels” är filmer man lägger upp på Instagram. Små, korta snuttar – ungefär som TikTok fast på just Instagram.
        Hänger du med?!

      Ja tyvärr är inte så många bra på reels

    Gabjoss? Inte online på en vecka nu. Man undrar ju hur det går.

    Fy fan vilken obehaglig grej Isabella var med om på Capri ?

      Inlägg kommer.

    Jag undrar mest om det var en önskan från företaget att de som visar upp produkten ska bära lila… ?

    Känner spontant att jag skiter I produkten, vill av ren princip inte sponsra deras kommande nöjesresor varesig de bär av till Ibiza eller typ, Danmark..

    Den här ”nya produkten” från Belissas är ju identisk med Hismile V34 Colour Corrector, samma design och produkten heter dessutom likadant och ser ut att innehålla exakt samma ingredienser. Har de köpt från samma grossist (som JS) eller har det bara kopierat av Hismiles koncept rakt av? Belissa säljer den dessutom för 599 kr när du kan få Hismile för 299 kr på Lyko

    Ot men Bingos resa. Gått omkring helnaken vid poolområdet (kul för grannarna) och senaste bilden skriver han att barnen fått ta bilderna på dem. Är det normalt att ens barn ska agera fotograf när ens flickvän ligger topless i sängen med en? Även om det är menat att vara en kärleksfull och fin bild tycker jag att det är jättekonstigt

    Inga Beiga Morsor pratade om just detta i deras senaste podd. Förstår inte hur företagen tänker när de bestämmer att alla anställda influensers ska lägga ut reklam samtidigt.

    På tal om den resan. Riktigt trist att du inte tog upp det som hände Mimmi. När hon blev smiskad på rumpan, inte en, utan två gånger av två olika män på en och samma dag. Så pass att hon fick märken på rumpan.

    Jättekonstig kombo av människor. Såg precis fellsis vlogg därifrån och jag fick typ ont i magen. Samma känsla från henne som jag upplevde när jag gick i skolan och var utanför det ”populära” gänget. Kändes som att hon gjorde allt för att passa in och få vara med, vilket är synd för hon duger ju precis som hon är!

    Känner ungefär samma som för D.W klockorna och Twistshake flaskorna dvs nej tack ? Det är intressant hur motsatt effekt kampanjer ger. Första inlägget om produkten fick mig ändå fundera ett varv och väckte en viss nyfikenhet. Men när det masspumpas så känner jag bara ”tack men nej tack”.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *