Zara släpper smink och Margareta Grääs utvärderar

Jag har ett huvudsakligt jättestort problem med hela kollektionen, och det kommer irritera mig till dagen jag dör, och det är att från och med sekunden jag slutar spelar in den här videon så kommer jag aldrig veta vad någonting heter, någonsin igen.
Jag kommer få googla varje gång ni frågar, när jag använder någonting. Jag kommer sitta här och bara… ”Är det det här som är…buttercup eller är det det här som är det färgade balsamet, eller är det det här?” Jag kommer få swatcha, jag kommer få testa och jämföra mot hemsidan.
It’s not gonna happen. Alltså, färggrejen..ingenting ser likadant ut i verkligheten som något annat så vad ska man göra? Sätta en…ja, vad hade lösningen varit? Som till exempel, Hour glass som har sådana här, det är att man har skrivit på sidan, på själva bulleten, vad det är för någonting.
Det MÅSTE Zara fixa!
I värsta fall hade det väl kunnat sätta dem, liksom HÄR nere, vi hade kunnat dra ut den här, men neeeeej.
[…]

SYND!
Det gör att jag antagligen aldrig komma kunna använda dem på video, kamera etc, för hur ska jag kunna berätta för er vad sakerna heter, det kan jag ju inte…

Ja, vad spelar det för roll om produkterna är bra om man inte kan skilja dem åt så fort de är urtagna ur sina förpackningar?
Eller ska man behöva sätta lite maskeringstejp på varje produkt och skriva själv?
Snacka om att förstöra förpackningen som enligt Margareta är superfin, om än extremt otydlig.

H&Ms smink tycker jag har steppat upp rejält sedan de brandade om och bytte utseende på sina produkter, och här nedan kommer lite prisjämförelser mellan H&M och Zaras sminkprodukter för den som vill få en uppfattning om saken. 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *