En pyramidmänniskas minnesanteckningar

Jag har fått ta emot SÅ många DMs från er, i vilka ni fått påhälsning av en eller flera pyramidmänniskor på sociala medier.
Den ena är värre än den andra, men den jag publicerar här ovan är den absolut värsta av dem alla.
Riktigt vidrig är den. Gå på en människa i djupaste sorg för att snärja in dem i sitt pyramidspel.

Jag har tidigare ställt frågan om huruvida dessa människor sitter och läser innantill i manualer, eftersom sättet de skriver på är snudd på identiskt.
Om det finns en manual för hur ett DM ska utformas vet jag inte, däremot har jag lagt vantarna på en pyramidmänniskas minnesanteckningar om hur ett fysiskt rekryteringsmöte kan gå till.
De lyder som följer:

 Trevligt bemötande.
Fråga om kaffe eller vatten. Prata lite om personen i sig, vad den gör idag, framtidsdrömmar kanske.
Säger den att den vill flytta utomlands, bara flytta, resa eller få mer tid och pengar så säger du att då kommer du gilla det jag har att erbjuda dig.
Berätta om företaget, startades för 30 år sedan, finns i 54 olika länder, omsatte 3 miljarder dollar förra året.
Nuskin är ett forskningsföretag så därför har du kanske inte hört talas om de innan, de använder sig nämligen inte alls av reklam. 
De har lagt all forskning och budget på produkterna, och hade de gjort båda så hade de blivit alldeles för dyra. De ville inte kompromissa någonstans, så det är där vi kommer in. 
Vi får ut deras produkter och 82% av kunderna kommer tillbaka månadsvis efter första köpet, just för att produkterna sticker ut då de är framforslande. 
Berätta om vad vi gör.
1. Testar produkterna
2. Rekommenderar produkterna och därför måste vi testa dem
3. Rekommenderar businessen för andra.

Berätta om produkterna, de du gillar mest, visa resultatbilder och berätta om resorna.
Fråga vad som var mest intressant. 
Vill personen köra, så registrerar du ett konto och bokar in nästa möte direkt.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *