Isabella Löwengrip flyttar bloggen till Tailsweep

Jag undrar varför det blev så? 
Var det ingen annan som ville ha henne? Jag vet nämligen att hon haft möte med alla plattformar från Tourn till Loppi men egentligen skulle hon ju starta upp ett eget säljteam eftersom United Influencers inte kunde sälja på alla hennes utländska följare. (Sanningen – United Influencers kickade henne i samma sekund som deras fd VD Linda lyftes från sin post som VD eftersom Isabellas avtal var helt orimligt, men jag antar att det lät bättre med ”sa upp sig för att skapa upp ett säljteam”)

Men med tanke på att hela Isabellas flashiga plattform nu bytts ut mot en helt vanlig blogglayout så kan inte detta varit någonting annat än en nödlösning, eller vad tror ni?
Det ska bli intressant att se vilken information Tailsweep kommer använda för att sälja på Isabella. Den korrekta – 260 000 unika besökare i veckan eller Isabellas falska på 1.5 miljoner?

För att nå Isabellas högt flygande mål på 2 miljoner i månaden på bloggen – dock med det egna säljteamet – så måste nog Tailsweep använda sig av Isabellas falska siffror, hur ska de någonsin annars kunna leva upp till förväntningarna?
Det känns ju helt rimligt, det här… 🙂

Jag har jobbat stenhårt under våren för en lösning där jag bygger upp ett eget säljteam och jobbar med externa parter. Nya budgeten för Löwengrip Invest från och med i höst har jag satt till 2 miljoner – i månaden istället. Simon och jag har jobbat i princip dag och natt för att styra om bolagens intäkter men nu så.//Isabella


Bilden kommer från Isabellas blogg.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *