Pasta, papas, parmesan och Benjamin Ingrosso

What’s not to like?
Pasta? Good.
Papas? Good.
Parmesan? Good.

Tänk om fler kunde lägga ut sjungande pastahyllningar, toppade med parmesan…
Vilken värld det skulle vara…
Jag smälter som smör i solsken av vacker stämsång, och det här är inget undantag. Jag stöter då och då på papporna och deras skönsång på sociala medier och myslyssnar alltid på dem.
Jag vill sträcka mig så långt som att säga att jag tror att stämsång skulle kunna stoppa krig. You can quote me on that.
Visst?

Jag vill verkligen rekommendera de här sjungande pappornas konton till alla som älskar stämsång. 

(förlåt för en trött Vänner-referens, hehe…”It tastes like FEET”)

Sneaky, sneaky!

För att det skulle smyga under radarn så hade Konsumentverket/SVT behövt leva under en sten. Jag hoppas verkligen att Konsumentverket/SVT inte lever under en sten!?
Det här KAN de inte bara släppa igenom… haha….det är som att gå in i en möbelaffär och bara rulla ihop en matta och ta den på axeln, ut genom entrén.
Gör man det med pondus så kommer ingen stoppa dig. Ingen!
Det känns lite som samma sak här.

Vad tror ni kommer hända? Kommer det bli en ”Villa Wahlgren-gate?”

Triss i Instastory

”Lojsan” Wallin fick veta att hon var gravid den 1:a april, och inte ens det fick henne att skämta om saken. Läs här om du inte hänger med.

Hur snabb tror ni man blir i dessa skor?

Kanske är ni fel målgrupp men jag frågar er ändå. Vad skulle ni vilja läsa i en ”tjejpeppbok” skriven av Johanna Bladh?

Kändisar i fejkreklam


Charlotte Perrelli, Hanna Hellqvist, Ida Warg och Rickard Söderberg är alla kändisar som fått sina identiteter kapade och använda för att göra reklam för bantningsprodukter. 
Företagets produkter har helt enkelt retuscherats som i hand på kändisarna, men inte ens särskilt bra gjort.
Charlotte Perrelli riktar skarp kritik mot Facebook eftersom de tillåter reklam som den här.

Är ni källkritiska när det gäller sådant här eller känns det fullt rimligt för er att exempelvis Charlotte Perrelli skulle kränga bantningsprodukter på sociala medier?