isabellas ex visar upp kort-transaktion från resa för att motbevisa Isabella Löwengrip

Isabella skrev i februari på sin blogg att hennes dåvarande pojkvän givit henne en resa till Köpenhamn och hotellet D’Angleterre i julklapp, en resa som Isabella även pratade om under sin medverkan i Schulman Show.
Då höll hon med Alex Schulman när han påpekade att det var ett sällsynt dyrt hotell men tillade att det inte var hon som betalat, utan att den hon dejtar är väldigt generös.

På vår första semester i Italien över midsommar (jag betalade fö alla våra resor) frågade han om jag ville bli hans flickvän och dagen efter började han gråta och berättade hur hans trading hade gått fel och han frågade mig om han fick låna 500 000 kr.//Isabella

I sitt inlägg från idag säger hon plötsligt att hon betalat för alla resor som hon exet gjort, och när hon får en fråga om just Köpenhamnsresan så förtydligar hon att exet skulle ha betalat men att hans kort inte fungerat vid incheckningen.
Så vad stämmer egentligen här?
Isabellas historia har varit ute på båda kanterna och vänt. När det passade hennes agenda att ha en rik och generös pojkvän så betalade han, och när det passar bättre att vara ett lurat och bedraget offer så var det helt plötsligt hon som betalat allt.

Det stämmer att Isabella lämnade in sitt kort i receptionen vid incheckningen då exet inte fått in en förväntad överföring till sitt konto, men när det var dags att betala för hotellvistelsen så var det han och INTE Isabella som betalade för det med sitt kort.
Här under ser ni transaktionen från hans konto.

Jag har fått den här av honom och han har även berättat att det stämmer att Isabella stod för flygbiljetterna, hon hade insisterat på att få göra det.

Det här har gått från att Isabella känt sig hotad, till att med alla medel verka vilja slakta exet som person, och hon verkar inte sky några medel eller att använda rena lögner för att göra det.
Varför skulle hon annars ljuga om detta? Och vad mer i inlägget från idag är ren lögn när detta så enkelt kunde bevisas som en?
Isabella hade alla mina sympatier från början, men det här är på intet vis okej.
Varför ljuger hon om sådant här?
Det här får ju bara mig att vilja rota ännu mer istället för att tycka synd om henne…

Jag har sökt Isabella för en kommentar och här är hennes svar:

Så nej, hon betalde alltså inte för resan. 
Där har vi det svart på vitt.

 

609 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Tyvärr blir man inte förvånad… Konstigt hur hon ska ljuga om allt kan man tycka

      Fast… innan någon annan hinner svara, det är inte alls konstigt när vi pratar om BB iofs

      Läser man Bellas inlägg uppfattar jag det som en pik på att han var strulig med pengar. Inte att hon ljuger.
      Läser man Camcams vinkling av inlägget ser det ut som att hon ljuger.

        Och eftersom många här inne vägrar ge bella klick så läser de bara Camillas version.

        Får hålla med! Men kärlek gör så att man gör korkade val..

        Du har allvarlig problem men läsförståelse:

        Skrivet av Blondinbella:
        ”På vår första semester i Italien över midsommar (jag betalade fö alla våra resor)”

        Fråga av läsare:
        ”Blev du inte bjuden på resan till Köpenhamn? ”

        Svar av Blondinbella:
        ”Hans kort fungerade inte när vi var framme, jag tog även flyg”

        Vart vinklingen från Camcam?

          HON SKRIVER ALLA RESOR inte ALLA RESEKOSTNADER.

          Hon betalade ju flygRESAN.

          Jag tycker du ljuger med detta inlägg

            Nej, hon skrev ”även” flyg. Även skriver man för att koppla ihop 2 saker i en mening. Hon betalade för X, och Y. Om Y här är flyg så betyder ”även” att hon också betalat för sak X.

              Men vadå ljuger? Måste hon skriva ut alla detaljer? Skulle hon redan då i podden berätta att hans kort inte fungerade? Hon har väl med ett privatliv o kanske inte ville skylta med hans ekonomiska problem. Tänk dom personer som utsatts för våld i relationen, de pratar också gott om partnern. Inget konstigt med hannes uttalande

                Nej, man kan ju också välja att skriva DELAR av vad som hänt i syfte att missleda…typ som Bella då.

                Nej det måste hon inte men privatliv??
                De facto 1, någon är uthängd med detaljer som passar för stunden för att uthängaren ska verka oskyldig själv.
                De facto 2, oskyldig tills motsatsen bevisats.
                De facto 3, ingen av läsare vet vad som är sant eller inte.

          Fast ta ett steg tillbaka och tänkt dig att du är Bella. Om du tänker på resor ni gjort, och du alltid betalat, tänker du då på den gången du fick en helg på hotell i julklapp? Räknas det in i resor man gjort? En gåva?
          Jag köper all mat här hemma, någon gång senaste åren har det hänt att någon annan har köpt hem en kasse mat, men jag påstår ändå att det är jag som betalar all mat. Är jag en lögnare?

            Camcam vill bara rättfärdiga sitt hackande genom att hitta saker att smutskasta Bella med – koka soppa på en spik som hon själv uttrycker det. Det är ju inte sant att Camcam trott på Bella från början. Hon skrev ju tom ett inlägg om att hon trodde Bella hade hittat på sin stalker själv för att få kommentarer. CC ringde ju tom på fullt allvar till polisen för att fråga om de verkligen varit hos Bella. Det är verkligen inte ett friskt beteende.

            Camcam behöver lite perspektiv på livet och göra något annat än att bara läsa bloggar hela dagarna. Det verkar ha en fördummande effekt. Livet består av mer än bloggar och instagram! Sök en universitetsutbildning och skaffa, om än åtminstone lite, distans till det du nu verkar tro att världen snurrar runt. Då tror jag behovet av att dagligen skriva elakheter om en skara utvalda personer minskar. Det är ingen bevakning, det är mobbning.

              Ja, överdrivet är det iallafall. Kommer det komma ett lögn inlägg om Kenza den dagen hon lagar mat hemma? Hon skrivit ju alltid att mannen ALLTID lagar, så rimligen borde det komma ett liknande inlägg mot henne den dagen hon lagar något. Lögnare liksom

                Ha ha inte alls samma. Kenza ljuger inte eller brer på på samma sätt i bloggen som bb.
                Som man bäddar får man ligga!

              Hur många resor har de varit på då?

              Ischia, Köpenhamn, Paris, Maldiverna
              och Dubai? Har jag glömt någon?

              I så fall så överdriver hon hela 20% och det tycker jag är mycket. Att glömma en av de få fem.

                Vaddå glömma? En gemensam resa planerar man tillsammans, en julklapp får man. Jag skulle inte heller direkt tänka på något jag fått i present när jag tänker igenom vad jag betalat gällande gemensamma saker

                  Men nu glömde hon ju inte utan hon fick en direkt fråga om den både i podd och på blogg.

                  Jag tycker faktiskt era bortförklaringar till Bellas utsago är otroligt långsökta och går på inget sätt ihop med vad hon sagt varken förr eller nu.

                  Fast vad menar du att hon glömt Trh? Ja hon kan ha glömt men hon och han säger ju att hon betalade flygresan och hon först fick lämna in kortet. Bella har ju inte ljugit här heller, snarare Camcam som ljuger och inte verkar fatta och hänga med. Men inte förvånande att du, C, M, Olga och några till som ALLTID klagar på, missförstår och smutskastar Bella och kämpat läänge med att sänka Bella – inte konstigt att just ni (väljer) missförstår henne här och läser in lögner och gapar högt. Inte alls förvånande men det säger en del… just saying.

                  Ge mig ett konkret exempel på när jag skulle klaga, missförstå och smutskasta Bb, så kan vi ta en diskussion.

              Fast… detta ör ju hennes business. Detta är liksom kanske det hon lever på. Vafan låt henne? Hon har en fantastisk analytisk förmåga och ser till att människor inte svävar fritt bland kändisars lögner. Tänk dig en värld där du ständigt blir manipulerad av blonda bloggerskor, asså det är katastrof.

                Mer katastrof att en brunett vid namn Camilla manipulerar en hel massa och startar mobbing och drev mot enskilda personer, och vinklar, förvränger folks ord, hittar på fel, missförstår skrivna ord, hånar och påverkar och manipulerar en hel massa att tro och tycka som hon. DET är för jävligt och en katastrof. Camilla drar ju hela Nyheter24 i smutsen, och så har hon mage att klanka ner på journalister och kvällstidningar men hur bra är det när hon själv skriver skit och lögner och sina egna tolkningar och vinklingar. NEJ hon har ingen fantastisk analytisk förmåga men hon är en bitter själ som söker fame och pengar och vill ha en stor blogg (och gärna bli känd), och det får hon genom Bella tyvärr.

          Det Isabella berättar verkar ju dock fullt rimligt. I hennes blogg skrev hon om när de checkade in den 16 februari och hans kvitto visar att köpdatumet var den 18 februari. Vill understryka köpdatum och inte att förfallodatum. Jag förstår inte riktigt vad lögnen är? Vad jag vet betalar man hotell samma dag man checkar in.

      Verkligen! Sen kan jag undra lite över alla dessa som har förlorat sina pengar? Var är dom? haha känns som att ALLA andra utom just de som förlorat pengarna är ute på nätet och skriver…

        De har ju skrivit på nätet? De försöker samla ihop sig och ”hitta varandra” på internet så att de kan gå ihop mot H

        Finns ett stort antal trådar på Twitter där folk försöker samlas och pratar om juristkostnader m.m. Alla var aktiva där redan innan så det finns ingen anledning för dem att komma hit och hänga i den här röriga och oinsatta kommentarssörjan.

      Fast vad ljuger Bella om här? Ingenting – Det är ju Camilla som ljuger! Det är ju Camilla som inte fattar! Bella skriver att hon betalat alla resor och H skriver att Bella betalade flygbiljetterna men han hotellnotan på denna resa och det förnekar ju inte Bella. Så Bella har ju inte ljugit snarare Camilla som inte fattar och som ljuger – för att smutskasta Bella. Kolla bara hennes rubrik – Nej du behöver ju inte backa men du behöver ju inte heller ljuga, vinkla, förvränga, märka varenda ord och håna för allt – du behöver ju inte leta fel och hitta på fel. Så lågt Camilla. Skäms!! Men var väl smickrande för dig att H tog kontakt och därför litar du på hans ord, nu säger ju H och Bella samma sak i just detta fall. Alltså Camilla…

      Fast en övernattning/weekend i Köpenhamn kallar jag inte för ”resa”.

    Bra!ä ?Fortsätt att gräva i det här, är övertygad om att det ligger måååånga hundar begravda här

      En hel jävla djurpark skulle jag tro…

      Att spräcka hål på lögnballongerna är rimligt, gräv på!
      Kände väldigt mycket sympati när den här historien rullade igång, men efter Bellas (och livvaktens) uttalanden i Expressen och idag det väldigt motsägelsefulla OCH konstiga blogginlägget så skaver det ju rejält.
      Vi vet alla (många?) att hon skarvat på sanningen i stort och smått genom åren, men hon är hal som en ål. 😉

        Ja vi vet att hon gör det.

        Hon har själv upprepade gånger sagt det så det finns ingen orsak att inte tro att hon på regelbunden basis ljuger eller som hon senast ville påskina, låter bli att berätta allt så att bilden vi ser är en annan än hur det verkligen är.

          Ni påstod ju att hon ljög om stalkern också. Hon måste ju tydligen berätta allt ingående och detaljerat annars hittar ni på fel och ser lögner. Sjukt. Vad ljög hon nu om menar ni, att hon inte betalat hotellet bara flygbiljetter, och hon sagt att hon blev bjuden och fick det i julklapp. Ja so what om han bjöd och betalade hon betalade flygbiljetter iaf och hade lämnat in sitt kort så var ju ingen allvarlig lögn direkt. Att ni orkar.. ni behöver annat att fokusera på, för mycket fritid. sorgligt hur ni hänger upp er på Bella och letar fel. Sjukt.

          Ni påstod ju att hon ljög om stalkern också. Så att… Här i detta fall var det ju ingen direkt lögn heller.. men vill man se det så så kan man ju vinkla det så. Ni är ju fan inte kloka.

            Jag uttalade mig inte alls ang stalkern så du kan lämna mig utanför ”ni”.

    Vad hände med det andra inlägget?

    Efter hennes inlägg om H idag så försvann varje uns av sympati jag ev hade.

      Håller med!!

    Det är väl klart att Isabella gör såhär. Hon driver många olika företag och är en entreprenör och economista och alla titlar hon ger sig – hur skulle det se ut i hennes ögon om hon erkänner att resan till Köpenhamn betalades av en bedragare? Då fallererar både hon och varumärket omedelbart så hon ändrar på sin historia istället och hoppas att människor kommer tro på henne och inte på det lögnaktiga exet med pengafiffel i bagaget.

      Fast om hon i den här situationen valde att inte exponera hela relationen och sin expojkvän skulle heller inte hennes lögner eller halvsanningar exponeras. Hon gör ju allt värre för sig själv bara. Affärsmässigt ser det inte så snyggt ut. Det här hade inte behövt bli så himla stort.

        Såklart hon gör. Det har hon alltid gjort.

    Ingenting förvånar mig när det gäller henne.

    *fortsätter poppa pop corn*

    WTF!?? att ljuga om det där när hon vet att han enkelt kan visa kontoutdraget??? varför??

      För hon är blåst och tror att folk är blåsta och det stämmer till viss del kolla kommentarerna på hennes blogg, man blir mätt!!!!!!!

        Har försökt lägga en kommentar när Expressen precis hade publicerat x svar, men inte kom min kommentar upp på hennes blogg. Så alla dessa sympatier är noga utvalda och de som inte passar henne tar hon bort…

      Fast hon ljög inte Anneli, det är ju faktiskt Camcam som ljugit just här eller missförstått.

    Det börjar se riktigt mörkt ut för Isabella. Skulle det visa sig att hon ljugit om det här så kan hon nog inte sjunka lägre. Det kan inga fudge-doftande krämer eller pengar i världen rädda….

      Hon har ju inte ljugit. Han har bekräftat att det stämmer.

        Jo hon ljög!!!

          Om vad?

            Är du inte läskunnig?

              Jodå, kan läsa utan problem. Vad är det det syftas på att hon har ljugit om? Ett kvitto? Och hon kan inte sjunka längre än så? ?

                *Lägre

                Nu menar jag givetvis inte bara att hon betalat resan. Det är en småsak.. (lägre än så kan man definitivt komma ?) jag menar att man undrar vad hon MER ljugit om i denna härva. Skulle det framkomma att H talar sanning så tycker jag att hon inte kan sjunka lägre. Hon har skrämt upp en hel del människor i sin närvaro för att inte tala om Hs familj!! Trots att hon säkert tycker att hon dolt det väl för sina barn så har dom definitivt kännt av att något inte är som det ska.

                  Och det var så jag tolkade ditt inlägg och svarade att hon inte ljög. Han har ju bekräftat uppgifterna hon gick ut med. Om det har stått en bil utanför reggad på någon som är kriminell som är det han förnekar, kan ju han omöjligt varken bekräfta eller dementera eftersom han inte var där? Så, vad är det hon har ljugit om? Hon sa att han hade stora skulder, någon har knackat på och sökt honom hemma hos henne (Tyder ju på att han ignorerat den här personen, man besöker inte någons tjej som första steg direkt, och personen lär varit irriterad) vilket hade gjort mig orolig också i kombo med allt annat, de har flytt utomlands för att hon är orolig för sin säkerhet (Igen – hon har aldrig påstått att hon är direkt hotad, bara att hon upplever det så). Vad är det som ni är så säkra på att hon ljuger om? Jag fattar inte

                  Exakt. Det intressanta är inte heller vem personen var utan vem den personen går att koppla till. Det vet ingen idag och ingen av parterna har uttalat sig i det avseendet.

                  Hon får alltså ordagrant frågan – blev du inte bjuden på resan till Köpenhamn?
                  Vilket hon också har sagt tidigare, hon blev bjuden av sin generösa pojkvän.

                  Hon svarar – Hans kort fungerade inte när vi kom fram, jag tog även flyget.

                  När hon skriver att hon ”kom fram” så syftar hon ju på hotellet, om man inte förstod det innan så kan man ju definitivt vara säker på det nu eftersom att hon har preciserat hur det gick till med hotellet och att det var där hans kort krånglade. Hon skriver att hon ÄVEN betalade flyget. ÄVEN, som i att hon betalade något mer. Hon säger det efter att hon berättar att hans kort krånglade när de kom fram till hotellet. Det är väldigt självklart att hon då insinuerar att hon betalade för hotellet. Det måste vi väl ändå vara överrens om?

                  Vi kan även konstatera att hon inte betalade hotellet. Något hon bara berättade när pojkvännen redan hade lagt fram bevis för att det var hans som betalade.

                  Hur kan man inte anse att detta är oärligt? Om hon nu inte har ljugit, kan vi vara överrens om att hon har undanhållit väsentlig fakta för att ge en annan bild av händelseförloppet?

                  ”Hon ville visa att hans ekonomi var strulig”. Absolut, men det var inte frågan som hon svarade på. Hon hade kunnat visa att hans ekonomi var strulig samtidigt som hon svarade på frågan att han betalade hotellet. Alternativt om hon nu inte räknar in hotellkostnader utan bara flyget så borde hon inte nämnt hotellet över huvud taget.

                  Hur man än vänder o vrider på det så måste man väl ändå se att det var ett oärligt svar. Jag är inte ens någon som ogillar Bella, men rent jäkla objektivt så måste väl ändå ALLA tycka att det är oärligt.

              Anonym 21:51 är läskunnig. Det finns dock ett stort antal härinne som hetsar varandra till att inte vilja ta in det väsentliga i vad han säger. I stället väljer man att fokusera på en betydelselös detalj och påstår därefter att deras utsagor skiljer sig åt.

              Är du? Vad exakt har hon ljugit om?
              Förskönat sanningen, helt klart!

        Fast vad pratar du om nu? När de dejtade nämnde hon på sin blogg att det var han som betalade resan till Köpenhamn. Nu säger hon att det var hon som betalade resan till Köpenhamn varvid Camilla visar upp kvittot att det faktiskt var han som betalade. Isabella har därmed ändrat sin historia.

          Camilla vinklar sitt inlägg så ja. Jag tolkar inte inlägget i Bellas blogg så. Mer som att hon påpekar hur strulig han var, som när man alltid får betala åt en kompis för den glömt plånboken ”hemma” varje gång. Även om man får tillbaka pengarna, så får man alltid stå för det. Man blir trött på sånt. Och jag håller med Bella, ska du bjuda på hotell för över 20 lax är det väldigt, väldigt märkligt att inte ha pengarna på kortet

            Anonym 22.10, oavsett hur du än påstår att Camilla vinklar det kan du inte låtsas som eller förneka att blondinbella INTE använt det här till sin fördel. Hur kan hon vara så rutten och bland annat påstå att hon fått besök av människor som åkt dit för människorov? Alltså bara den där lögnen är förolämpande mot mig som läsare. Krävs ingen raketforskare för att förstå att ingen som åkt dit för människorov skulle riskera en sån sak…. hahaha.

            Jag börjar fan ta det hela personligt, ljuger för sina läsare och dumförklarar oss som om det inte fanns någon morgondag. Fast å andra sidan finns det en viss % härinne som forfarande verkar tro på allt hon säger..

            Kan alla bara vakna ur hennes påhittade värld?

          Nej LM – kvittot visar att han betalade hotellnotan men både hon och han säger att Bella betalade flygresan. Hon sa att han bjöd på hotellet och hon säger nu att hon betalat flygresan och det säger även han. Isabella har inte ändrat sin historia men Camcam har vinklat eller missförstått – medvetet el omedvetet.

            Kvittot visar ingenting då det int går att se VEMS kvitto det är

        Han påstår att ingen kriminell varit hos henne. Han skriver dessutom att ”Det är hon väl medveten om”

        Hon ljuger om att hon betalat alla resor.

        Hon får det att låta som att han har spenderat andras pengar (oklart om han gjort det eller investerat och förlorat dom)

        Om andra kriminellas bilar står utanför hennes hus ang annat kan ju inte han behöva ta ansvar för?

        Sen är jag rätt övertygad om att hon kryddat rejält och det är väl definitivt en lögn? Hon har fått honom att framstå som en tjuv som levt upp andras pengar. Som jag skrev så är ju detta OM han talar sanning!

          Hur vet han att det inte har varit någon kriminell där? Var han där?

          Hon kan mycket väl ha betalat alla gemensamma resor. En julklapp hade inte jag heller räknat i gemensamma resor, då det är en gåva.

          Det har han ju uppenbarligen gjort?

          Det har hon faktiskt inte sagt. Hon har sagt att det har stått bilar reggade på kriminella utanför. Men hon har faktiskt inte skrivit att det är kopplat till honom, även om hon nämnt det i samband med att hon åkt utomlands. Jag hade föresten också kopplat ihop det med honom, en olycka kommer sällan ensam så lätt att man kopplar ihop alla konstoga saker som hänt

          Precis. OM han talar sanning. Ingen vet om han gör det, så varför ta hans parti? Bättre att stå utanför båda och bara ta till sig det som kommer fram, och inte hålla på att spekulera själv

            Han vet ju uppenbarligen vem som varit där??

            Att spendera andras pengar eller förlora investerade pengar är inte samma sak och hur är det uppenbart att han gjort det? Tycker fortfarande att det verkar ytterst oklart.

            Du kan ju på allvar inte mena att hon inte medvetet fått sina läsare att koppla ihop bilarna (Om dom ens stått där) med H?

              Det vet han ju inte? Han har ingen aning vilka bilar som stått utanför hennes hus eller vilken bil personen han pratat med åkt i. Tror du att han ringt och bah ”Vad var reg nr på bilen du tog till Bella?”

              Eller menar du att H har övervakat Bella? Kameror uppsatta kanske eftersom han vet vilka som kommer och går på gatan utanför och därför kan dementera?

              Sluta tro blindt på människor och tänk till lite själv. Finns inte en möjlighet att han kan svara 100% säkert på om det stämmer eller inte så länge han inte haft span på henne.

                Anonym 23.08 – Du kan slå dig blodig, innan vissa är villiga att förstå. Klart han inte kan veta hur många bilar som stått utanför o vilka dessa var! Håller även med dig ang resan till Köpenhamn. Camillas bevis, bevisar inte att Bella ljög om det.

    H, om du läser det, bra jobbat med att visa upp kvittot! Oavsett vad som hänt så respekterar jag dig för att du ärligt gått ut och berättat vad som hänt och att du skall försöka lösa denna situation. Önskar att du finner en väg att lösa det hela och komma tillbaka starkare. Om än till en annan bransch. Om än i ett annat land. ???

      Du tycker inte att det oavsett vad som är sant, är konstigt om han inte försökt försvara sig i media? Skulle han inte ha sagt något i media om han var skyldig till att ha lånat pengar för att handla med dem för egen vinning skull. Samt misslyckats totalt och hamnat i skuld till många. Att han då i tron om att vinna tillbaka pengarna lånat av fel personer, låter inte helt orimligt i mina öron. Ett agerande som påminner om det vid spelberoende.

      Hur kan han veta vem som stått utanför Bellas hus? Varför fly utomlands om man inte är hotad? Icke-kriminella som lånat ut pengar brukar inte kräva tillbaka lånen på sådant sätt att låntagaren måste lämna landet för att vara säker.

        Frågorna är fortfarande många och jag är tyvärr fel person att besvara dem.

    Usch jag visste att något sånt här skulle komma fram, aldrig att BB skulle få mina sympatier en längre stund…. hon har verkligen skjutit sig själv i foten denna gången. Pinsamt är bara förnamnet.

    Tror det kommer bli en riktig pajkastning. Det här kvittot är bara starten. Klockan kommer bli en grej utav också. Säkert har hon köpt den själv och det kommer komma fram.

      Bentleyn? Chanelskorna?

      Alla väntar på nästa drag,

        Bentleyn var det väl han som köpte till sig själv? Varför blanda in den?

          Om du inte förstår det så orkar jag faktiskt inte förklara det för dig.

      Dock så blir ju det så jävla dumt. ”Kolla vad jag fick kära bloggläsare”, ”näää köpte den själv…”

        Du tycker alltså att hon skulle ha outat sin pojkväns privatekonomi istället?
        ”Han gav mig det i julklapp, men.. Som vanligt hade han inga pengar just då. Så jag betalade. Men ändå, en julklapp”

          De godkänner sällan obekväma kommentarer. Hon skulle helt enkelt varken ha godkänt kommentaren eller valt den som enda kommentar att besvara om den nu var känslig.

            Den flög över huvudet på dig

    Hajen har uppdaterat sin insta…

    Jag tror mer på honom än BB då hon spritt så otrolig mycket lögner om ALLT!
    Allt hon gör är bluff och båg.

    # Miljoner läsare hit och dit.
    # Odd va elak
    #Alla hennes Ex vänner var elaka
    #Maskrosbarn
    #Psykopat till pappa
    #Ander sig vara välutbildad.
    Lorange lr va den hette i alperna.. Hon hoppa av för att hon förstod inte..
    # Diverse företag som lagt ner men gått sååå bra..

    Och mycket mer….
    Nu väntar vi bara på infon om the lapp-gate med..

      vad skriver han? har ej insta och ser därför inte stories.

        Att han kommer att fortsätta att bevisa att hon ljuger och att kontoutdraget han skickade till denna bloggen bara är början *går och hämtar popcorn*

          tack!

          Jag hoppas han struntar i det och fokuserar lite mer på sina andra problem..

            Hon blev kanske ett av hans problem om hon inte talat sanning

              Men alltså varför anmäler han inte för förtal om han nu är så ”smutskastad”? Det är vad en normal person i hans sits hade gjort. Hans version luktar illa den också.

                Det kostar väl pengar? ?

                Det kanske kommer? Tror du att vi sett slutet på denna härva redan?

                  Tror inte det kan blir fråga om förtal här. Syftet håller inte (alltså anledningen till att hon säger det hon sagt). Iom att syftet förmodligen inte är att misskreditera honom utan att separera sig själv från honom och hans person offentligt (säkerhetsåtgärd, slippa hans fordringsägare) så faller den paragrafen nog bort. En annan sak är att han dessutom offentligt bekräftat huvuddelen av vad hon sagt.

              Då får han lära sig att prioritera…

          Vad skulle han bevisa att hon ljuger om? Har hon ens sagt att det var en kriminell person som var hemme hos henne och sökte H? Hur vet han vilka bilar som stått utanför? Hur vet han om hon känner sig hotad och är rädd och ledsen? Hur vet vi att han inte manipulerat kvittot förresten. So what om han betalade hotellet han säger ju samtidigt att hon betalat flygbiljetterna så hon ljuger ju inte heller. Vad är det som är så hemsk lögn av Bella? Alltså att ni inte bara ger er!! Sjukt är det!! Hon ljög inte om stalkern men det påstod ni också.

        Går att se stories på storiesig.com

          tack!

        thesharkweek på storiesig.com

      Vad heter han på insta?

        lifeofsharkweek

      För den som undrar hans nya insta-story lyder:
      ””Jag förstår inte motivet bakom agerandet men det som fortsätta skrivas om mig är en rad påståenden och medvetna lögner som är utformade för att ödelägga min person. Jag kommer bevisa det framöver, för jag kan inte längre acceptera att bli utmålad som en bedragare och lögnare baserar på saker som Isabella vet är felaktiga vilket enkelt kan bevisas. Som en början på den bevisningen har jag bemött något som skrivits på hennes blogg ikväll med ett bildbevis till bloggbevakning.se som har valt att skriva en text om det.

      Jag hoppas att man genom detta kan börja överväga att det som skrivs om mig, från en enskild oemotsagd part som har en plattform där jag inte har någon möjlighet att bemöta, kan vara utformat för att skada mig och inte nödvändigtvis är sanningen””

        Buhu buhu. Mansbebisen kanske skulle fokusera på att städa upp det kaos han själv har ställt till med till att börja med. Sen kan han fortsätta sticka på offerkoftan.

          Finns två offerkoftor isf. En i damstorlek och en i herr..

          ”Kvinnobebisen” Bella borde tänka likadant… men hon trivs såå i sin nya offerkofta. Den passar så fint med hennes hårband.

          Ursäkta? En mansbebis? Jag läser om en person som ärligt berättat att han satt sig i skiten och tar ansvar för det genom att försöka lösa det. Men också om en person som inte vill svartmålas med lögner.

            Hade han varit svartmålad på riktigt hade han polisanmält henne för förtal istället för att försöka rädda sitt anseende via Instagram Stories.

              Håller inte med. Tror det är större genomslagskraft att bemöta detta på sociala medier istället för att göra en polisanmälan.

                Nej. En förtalsanmälan borde han göra, oavsett om det stämmer eller inte. Och om han nu blir svartmålad så är det en anmälan som ska göras, inte gråta på insta.

                  Grabben är förmodligen sönderstressad och vet inte vad han gör just nu. Det sista han borde slösa tid på är att skicka sina gamla kvitton till bloggbevakning,

                  22.57, ja att han lägger tid på att skicka kvitton till Cc är obegripligt.

                  23:51
                  Tycker du? Verkligen?

                  Hela hans person håller på att svärtas ned och med det ryker alla chanser att få till lösningar att ta sig ur härvan. För vem vill hjälpa en manipulativ kriminell?

                  Trh, och du menar att ett kvitto på en hotellvistelse bevisar ett smack om hans person eller vad som hänt i det stora hela? Ni Bella haters har ju slagit i huvudet. Både han och Bella är samma skrot och korn

                  O1:42 1 Jag hatar inte Bella. Aldeles för stark känsla. Men jag ogillar henne mycket.

                  2 Nu var det inte det min invändning gick ut på. Ifall det var lönt med just den biten eller inte.

                  3 Jag har aldrig försvarat H eller sagt att han är ett dugg bättre än Bella. Du får inte blanda ihop vad jag säger med att jag förstår varför han uttalar sig och lägger tid på det med att jag skulle på något vis stå helt och hållet på hans sida. (Men än så länge tycker jag han sköter saken snyggare än hon gör. Det var hon som mer eller mindre tvingade honom att ta bladet från munnen och då sänkte han sig inte till hennes nivå iaf.)

                  Det går att ha mer än en tanke igång samtidigt.

              Det ena utesluter väl inte det andra?0

              MAN: Det ena utesluter inte det andra.

              Var räddar Isabella sitt anseende då? Har hon anmält nåt ens till polisen? Det är ju inte klarlagt. Hittills har hon å hennes livvakt kört nån story i media…

            Precis. En mansbebis som är lite ledsen i ögat. Buhu. Han har faktiskt SAGT att han försöker lösa det, vad dutti han är.

          men han om någon borde få försvara sig, han har inte en blogg med tustentals läsare, det skrivs inte om han i media (förutom nu då) detta är hans sätt att gå ut med sin version.
          så ja tycker inte det är någon offerkofta.

        Väldigt manipulerande.

        Tycker han gräver sin egen grav djupare. Bella gräver på sitt håll, han på sitt håll. Undra vem som når Kina snabbast

      Mytomaner förstår inte att de ljuger eller att de blir genomskådade.

      Vilket av hans konton? KOllade sharkweek men inget där. Trodde han raderat sitt andra.

    Undrar så hur hennes samarbetspartners, sponsorer mm kommer att reagera efter det här. Vill man verkligen göra affärer med en kvinna som är totalt opålitlig? Och bli ihopkopplad med henne? ?

      Varför är hon opålitlig? För att hon säger att hon betalat en resa medans pojkvännern visar kvitto att han betalt men samtidigt säger att hon betalade flygbiljetterna. Men ni och c skriver ju massa sånt här för att Bella ska sänkas, ni önskar det. Skäms på er!

        Hon skrev i förrgår att hon hade noll insyn i hans ekonomi, att den alltid sett bra ut osv.

        Idag skriver hon att han gråtit över och ville låna pengar för 1.5 år sedan, kort som strulat konstant osv. Hennes trovärdighet är väl inte direkt på topp eller?

          Men snälla tänk till lite. Jag vet flera personer som är struliga ekonomiskt, ofta panka tillfälligt, jag har ingen insyn i deras ekonomi för det. Det är borttappade kort, ”Kan du lägga ut så swishar jag senare”, glöm kortet hemma osv. Ursäkter man ser igenom efter 51e gången det händer.

            Det är en enorm skillnad på panka tillfälligt och att be om att få låna 500k. Skulle du allvarligt talat gå ut och säga att din kompis/pojkvän haft bra ekonomi vad du vetat under tiden ni känt varandra när han bara 1.5 år tidigare bett om lån på 500k? Är du på riktigt?

        För att hon kanske är inblandad i detta på nåt vis. Åtminstone fått resor och presenter som inte var från hans pengar. Vilket hon kanske inte visste om eller så visste hon mer eller mindre..

      De tycks ju vara okej med hennes påståenden om 1.5 milj besökare (om du följer henne på Twitter, Insta, Youtube, och bloggen så räknas du som 4 personer) ??‍♀️

    Men det där är ju inget nytt? Att Bella överdriver och ljuger, det vet vi ju redan. Känns som du kör på Bellas taktik nu, mata på om allt så länge som möjligt. Oavsett hur mycket hon ljuger så kan man inte behandla henne hur som helst och kalla henne vad som helst som vissa gjort de här dagarna.
    Jag tror att båda två ljuger. Tror Bella talar sanning om vad som hänt, ur hennes perspektiv, och han förskönar det.
    Hon borde lära sig att hålla sig till sanningen i fortsättningen så slipper hon få alla emot sig när det händer något och H borde ta tag i sina problem, samt anmäla henne för förtal.
    Jag tycker synd om Bella i det här. Hon måste må väldigt dåligt. Samtidigt bra att allt kommer fram. Precis som H ska ta konsekvenserna, är det dags att Bella får ta konsekvenserna och förstå att man inte kan fejka sig till toppen

    ????

    Förlåt men nu har det gått för långt från din sida. Ska inte kvinnor stå upp för varandra. Tragisk historiska! Vem bryr sig om vem som betalat vad. Trampa inte på någon som skriver att hon skärrad och nere på botten.

      Vad har fiffin med det hela att göra?

      Förlåt men är det inte jäkligt inskränkt att dra kvinnor ska backa varandra? Ska vi blint lita på personer enbart pga kön och inte baserat på erfarenhet och tillit?

      Som kvinna kan vi ljuga, å må ingen annan kvinna berätta att du ljugit, för vi står upp för varandra! Eller va?

      Men suuuuuuck!! Varför ska kvinnor backa kvinnor per automatik???

      Hon har kommit undan tok för länge pga av fiffin! Nej man ska inte hålla en manipulativ mytoman bakom ryggen avsett kön!!! Tack vare naiva folk som du som hon kan fortsätta. Bojkotta denna idiot!!

        Fast den som är mest manipulativ det är CamCam !

      Står mer än gärna upp för kvinnor som genuint vill visa vad vi kvinnor kan åstadkomma utan manipulation och lögner. Den dagen Isabella lägger ner ljugandet så kommer jag glatt stå upp för henne.

      Och du, Sofia, skriv det här till Bb ”Vem bryr sig om vem som betalat vad.”

      Men snälla.. jag är en stolt feminist men fetglöm att det per automatik innebär att jag stödjer en kvinna som sitter i solen och blåljuger om sitt ex som verkligen inte har någonting kvar. Hennes beteende dessa dagar är etter värre än hans. Att förlora pengar är inte olagligt. Att gå ut och ljuga är olagligt.

        Fast Julia du vet inte om hon blåljuger! Att driva denna blogg och skriva vissa saker här kan vara olagligt, alltså förtal.

      Tänk qtt det sker mot en mamma, kvinna, och entrepänöööör! Men hur, hur i fridens namn kan detta göras mot en MAMMA?!

      Hon är inte på nån botten, ge dig.

      Varför skulle jag av princip stötta typ halva jordens befolkning? Att vi båda har en f*tta gör inte att jag känner nån gemenskap med henne… (Hon har dessutom inte drabbats av något svek mot henne som kvinna, så att säga – han har inte utsatt henne för nåt därför att hon är tjej. Så varför göra en könsgrej av det?!)

    Lägg ihop Isabellas alla semestrar på ett år hahhahaha jobbar hon ett par månader om året är det bra.

    Jag hoppas verkligen att någon går till botten med detta.. tycka vad man vill om Bella men detta är bland det märkligaste jag läst, det är så mycket som inte stämmer.

    Jag hoppas verkligen att det finns en viss sanning i det hon säger för annars handlar det ju rent om psykopati från hennes sida, och är det inte sant så får man ju hoppas att H polisanmäler detta.

      Går till botten med vad? Vem som betalade mest under deras semestrar? Hur många ggr hans kort krånglade? Varför hans överföring inte gick igenom? Det är ju fullständigt oväsentligt.

      Instämmer! Bra sammanfattat!

      Detta är helt otroligt märkligt..

      Man undrar hur detta kommer sluta.

      På ett sätt kanske man får hoppas att Isabella ljuger för det känns som att man inte önskar sin värsta fiende den situation hon och hennes barn befinner sig i.

      Om Odd misstänker att Isabella ljuger om detta hoppas jag att han gör allt för att få reda på sanningen. Det tragiska är ju att barnen dragits in i detta.

        Fast.. vad menar ni att hon ljuger om?? Vad skulle hon ljuga om menar ni, H har ju också gått ut med det och bekräftat det. Vadå barnen dragits in – DU drar in barnen som vissa andra för att skamma Isabella ännu mer.

          Jag tänker att hon vet mer än hon ger sken av. Hade hon inte börjat försöka smutskasta H offentligt som hon gjorde igår på bloggen hade jag kunnat känna viss empati för henne men inte efter det här? Man håller tyst om man är rädd, man tonar ner sin närvaro i den här mannens liv om man är rädd och vill man skydda skada sitt varumärke håller man käften. Hon gör det hela tusen ggr värre genom att försöka framställa sig själv i en bättre dager när hon inte ens behöver.

    Fast hon skriver ju att han fixade ett annat kort när dom checkade ut och att hon fick tillbaka sina pengar
    ?
    Alltså betalade han hotellet…?

    Eller läser jag helt galet?

      Hon skriver i sin blogg ”Hans kort fungerade inte när vi var framme, jag tog även flyg”.
      Att sedan ”erkänna” när man blir konfronterad är väl knappast samma sak, eller?

        Precis, det funkade inte när dom var framme men gjorde det sen när dom skulle hem. Så då betalade han.

          Ordet ”även” i hennes svar på kommentaren visar tydligt på att hon OCKSÅ betalade flygen. Alltså utöver boendet då som kommentaren syftar till. Kommentaren är också en comeback på hennes blogginlägg där hon skriver att hon alltid fick betala deras gemensamma resor.

            Kan ju varit ett syftningsfel?

              Eller inte. Hon har inte godkänt en enda kritisk kommentar i princip men JUST den fick godkännas, varför då om hon inte ville göra en poäng av den? Att godkänna den och sen ta tid till att svara på den bara för att påvisa att hon betalt flyg till Köpenhamn känns otroligt långsökt och även om det skulle vara så så skrev hon i själva inlägget att hon betalt deras gemensamma resor.

                  Ser inget konstigt med den där kommentaren.
                  Hon betalade flyget ja?
                  Good kid!

        Men hans kort fungerade ju inte när de kom fram? Vad är lögnen i det hela?

          Jag fattar verkligen inte heller vad scoopet är här…

            Folk läser hennes sms som fan läser bibeln

              De har ju redan innan de börjar läsa bestämt sig för hur de ska tolka det som står.

            Sms-konversationen med Isabella är ett tillägg i inlägget som gjordes senare. Innan hade Isabella enbart påstått i ett svar på en kommentar (som nu är borttagen?) på sin blogg att hon själv fick betala hotellet. Det har hon nu alltså ändrat efter Camilla visat upp kontoutdraget.

              Jaså, och det vet du med skottsäker väst?

                Japp.

                D går att läsa sig till

              HUR vet du att sms-konversationen är mellan Camilla och Isabella, det framgår ju faktiskt inte.

          Att hon på en direkt fråga säger att det är hon som har betalt när hon inte har gjort det.
          Vill du inte förstå?

            Vad är det jag ska förstå, att han betalade när dom checkade ut?

            Jag förstår och kan tillochmed läsa det i detta inlägget.

          Min gissning: på hotell får man ju ofta dra sitt kort som säkerhet när man checkar in. Så att de kan dra pengar för room service eller annat om det skulle behövas. Detta har kanske Bella fått stå för.

          För själva hotellvistelsen betalar man vanligtvis när man checkar ut, vilket vi kan se på Hajens kontoutdrag att han gjort.

            Ja, alltså det är ju inte ens en gissning – det står klart och tydligt i inlägget ovan att det var så. Problemet är ju att varken hennes inlägg eller svar på kommentaren säger det.

            Vilket j-a tjafs man betalar ingenting på ett hotell förrän man checkar ut.

          Hon har sagt att hon fick betala boendet i Köpenhamn. Men i själva verket reserverades bara ett belopp på hennes konto, som sedan inte drogs från kontot alternativt betalades tillbaka. För pojkvännen betalade.

          Fast när hon skriver det så, utan den andra förklaringen och i kombination med att hon ÄVEN tog flyget, så låter det som att han inte betalade utan att det visade sig att hans kort inte fungerade alls när de väl var framme . Framför allt när hon precis i inlägget har gått ut med att hon stått för alla resor.

          Varför inte bara skriva: han betalade efter lite strul med sitt kort, jag stod för flyget.
          Hade inte gått att misstolka över huvud taget.

            Hon är ju inte bäst på att formulera sig i text och det vet vi ju sen innan.

            Hennes dyslexi som strulade till det för henne när hon skrev antagligen.

              Med tanke på hur tydligt hon kunde formulera sig till Camilla så köper jag inte riktigt den förklaringen.

                1. Någon annan skrev smset
                2. Hon ”skrev” genom att ha talat in meddelandet på sms.
                För om man kollar noga är det inga punkter med.
                Och inga punkter visar på…
                3. Hennes dyslexi eller att hon talat in meddelandet.

                OBS. Menar inte att man är dyslektisk bara för att man glömmer punkter lite här och var.

                  ”Inga punkter KAN visa på” ska det stå

                  1. Varför skulle någon annan ha skrivit smset? Om det nu mot all förmodan är så, så är det antagligen Isabella som har berättat vad som ska stå. Varför tänkte hon inte till lika mycket innan hon skrev svaret på kommentaren?
                  2. Det är väl flera punkter i smsen? Det är endast kommentaren som inte har några punkter.
                  3. Eftersom det är punkter med så har hon inte talat in meddelandet? Har dessutom aldrig varit med om att någon med dyslexi byter ut hela meningar som ”han betalade” mot ”hans kort fungerade inte”.

                  OT: K-town = kristianstad?

                  Hoppsan!
                  Såg nu att det inte saknades en massa punkter. Läste för fort.

                  Detta är bara teorier jag har. Jag tänker inte spekulera fram eller visualisera hennes minsta lilla steg hon tar just nu.
                  Jag tror däremot att allt har en logisk förklaring som vi inte kan se helt enkelt.

                  Om allt detta visar sig vara fejk kommer jag bli impad och applådera henne.

                  Anonym 23:08: Nä, men kunde ju faktiskt ha varit ett coolt namn för det ;P

              Är det dyslexin som ställt till det när hon sagt till media att hon inte hade en aning om att han hade struligt ekonomiskt men i bloggen säger att hon märkte det för att hans kort strulade och hon alltid fick stå för deras resor? Tycker det är nedlåtande mot andra som lider av dyslexi att påstå att man då inte kan hålla isär två helt olika versioner av samma sak.

                Hon kan ha blivit felciterad i tidningen eller så har dom vinklat och omformat vad hon sagt, inte ovanligt att det händer liksom.

                Jag syftar endast på hennes dyslexi och inte alla dyslektiker.
                För dyslexi ser inte ut på samma sätt för alla som har/ är det.

                  Tror verkligen inte att det ingår i dyslexi att inte kunna hålla isär sanning och osanning är min poäng. Inte för någon och inte för henne. Hade hon blivit felciterad hade hon kunnat påpeka det.

                  Det är det som är fördelen med att ha en stor blogg i sådana fall, hon hade nämligen lätt kunnat dementera dem vinklade/felciterade/omformade citaten då istället för att enbart ge en helt annan historia. Om det nu var så.

                  Hon hann eller orkade antagligen inte kolla vad som skrivits.

                  Hon har ett intensivt schema ju.

                  Och som jag fattar det som skriver hon inte alla sina inlägg själv?
                  Därför kan det ha blivit en informativ miss om att skriva att hon blivit felciterad i en tidning här och var.

                  Nej Anonym, hon har inte ett intensivt schema. Hon är på solsemester.

                  Nu ja?

                  Men vi pratar väl om artiklar som publicerats innan allt detta?
                  Om inte så förstår jag att hon inte kollar vad som står om henne, eller kollar upp intervjuerna just i detta nu.
                  Hon behöver den lugn och ro hon kan tänkas får i detta stöket.
                  Bloggen förstår jag att hon måste kolla på men utöver det hade iallafall inte jag kollat nyheterna.

        Vad har detta för betydelse?

    Hon skrev bara ”resor” inte hotell. I sitt inlägg. I svaret där hon skrev till ngn att hans kort inte funkat o att hon betalade flyg, så tolkade jag (som absolut tror att hon ljuger om annat obs) det faktiskt bara som att kortstrulet var = tecken på att han va strulig, o att hon fick betala för flyg. Du påstår att hon ljugit men det går att tolka henne som att hon inte alla ljög i inlägget och bloggkommentaren om detta. Hon skrev ju samma där som i sitt sms till dej.

    Och nej du har ju verkligen inte backat henne från start? Du skämtade hånfullt om hennes skräckslagna inlägg och skrattade skadeglatt åt elaka kommentarer som dina följare skrev.

      Om man får frågan:
      ”Blev du inte bjuden på resan till Köpenhamn? ”

      Och svarar:
      ”Hans kort fungerade inte när vi var framme, jag tog även flyg”

      Menar man då inte att man betalade resan och flyget, när man dessutom i själva bloggtexten skriver att man ”alltid betalt alla resorna”?

        Men hon kanske menade typ: ”ja självklart bjöd han på det hotellet det vet ju alla MEN hans kort funkade inte så även där va det strul + jag betalade flyg.

        Hon VET såklart att hon bloggat o poddat om att han bjöd. När hon skrev att hon stått för alla resor menade hon väl alla utom den som var uppenbar gåva iom present?!

        Vad är så svårt att fatta med det? Om en bloggare skulle skrivit ”jag lagar maten varje dag här hemma” skulle ni då gå bananas om samma person vid 1 tillfälle blivit buden på hämtpizZa av sin man?

          Håller med helt och hållet. I Bellas blogg skriver hon generellt om resor. Hon specificerar inte i detalj som CC gör. Att CC skriver att hon trott på Bella från början är ju en ren och skär lögn. Att CC skriver ner vissa personer oavsett vad de gör är illa. Att håna och inte tro på Cissi Wallin skulle vara helt otänkbart. För att som CC skrev ; jag backar alltid alla kvinnor som blivit utsatta av män.

          Hånar Bella och ringer polisen för att kontrollera om de verkligen gjort utryckning till hennes adress. Tror att hon hittar på att hon har en stalker och skrattar åt liknande kommentarer från läsare. CC borde med den logiken hånat Cissi Wallin på bloggen och inte trott på hennes historia. Även ringt polisen och kontaktat Virtanen för lite bevis mot Cissi att publicera på bloggen.

          Cc har gått för långt i sitt dagliga trakasserande av Bella. Ingen kan tycka att det är roligt att läsa?

          Men det är ju så jävla småsint att ta upp det. Då kunde hon väl sagt till då om det var ett så stort problem för henne att han aldrig betalade? Varför ska hon dra upp det nu? Om hon vill ”bevisa” för läsarna att hon inte semestrat för någon annans pengar så skall väl alla ”presenter” redovisas? Kunde inte bry mig mindre om vem som betalat vad men tycker bara att det är så jäkla fult att dra upp det här i efterhand för att visa sin överlägsenhet. Äckligt är vad det är.

        Det är som att folk helt plötsligt inte fattar vad ordet ”även” betyder…

    Tror båda blandar sanning och lögner, att de båda har tendens att ljuga har väl knappast förbigått någon, men hjälper knappast nåndera i denna situation..pajkastning på sociala medier gör sällan saker bättre..men förstår att båda vill framföra sin synvinkel iom medierna redan är indragna. Att BB nu syltar in sig mer genom att motsäga sina egna lögner skadar bara mer. God bless ya’ll i denna soppa?

    Bella är en mytoman i dess sanna bemärkelse.
    Kan inte Expressen bara fatta det och lyfta den sidan av myntet?

    Men vad FAN håller du på med CamCam?! Vad är det som är en sådan hemsk lögn av Isabella? Hon betalade flygbiljetterna och hon lämande in sitt kort – hon kanske mindes det som att hon betalade. Dessutom är det såklart skämmigt för Isabella nu att hon skulle ha rest och blivit bjuden på hotellvistelser från andras pengar. Så du CC har kontakt med H nu och får se hans kvitto? Alltså detta är ju bara helt jävla stört som du håller på CC ! ÄN EN GÅNG – det är ingen hemsk fruktansvärd lögn av Isabella att hon menar att hon betalade hotellet med sitt kort. GE DIG!!

      Wow, angry much?

        Ja är det konstigt? NEJ inte alls.

          Jo det är rätt konstigt att bli så arg för ett inlägg som reder ut en sak med fakta från båda parter framvisat.

            Fast det känns ganska stört faktiskt. Camcam framstår som galen i sin iver att smutskasta Bella och för att hålla kvar klicken och hålla kvar den höga statistiken hon just nu har tack vare denna händelse. Denna blogg har blivit stor pga Bella och Camcam vet att hon behöver skriva inlägg om Bella för att få hög statistik så hon matar ut hånfulla inlägg om detta nu – kolla bara rubriken i detta inlägg, sjukt löjligt. Camcam du behöver ju inte backa upp eller lita på någon MEN du behöver ju inte heller misstro allt, leta fel, vända på varje ord, vinkla och håna. Du hånar ju Bella för Allt och kämpar med att smutskasta henne och krossa henne. Tydligen måste Bella vara väldigt detaljerad med allt hon skriver annars hittar ni fel och vinklar och påstår att hon ljuger. Camcam klarar inte att ha en stor blogg utan Bella. Tycker det är Camcam som gör bort sig nu inte Bella, ser ingen hemsk lögn från Bella liksom. Detta var enbart löjligt och desperat av Camcam. Sjukt.

              Fast rubriken är ju väldigt visande mot kritik C fått innan mot I, att hon ska backa henne etc, men hur ska hon kunna göra det när det hela tiden kommer fram lögner?

          SANSA DIG!!

      Lol chilla… Inte direkt så Camilla anklagat IL för mord.

      Du tror inte att det är därför hon ljuger då? Och agerar som hon gjort? Just för att det är skämmigt

      Håller helt och hållet med dig. Alla som har levt ihop med en man som honom känner igen mönstret. Man är manipulerad och man vill skydda honom och på så vis även skydda sig själv från omvärldens åsikter.

        Upplever du det verkligen som att Isabella vill skydda denna person? Hon publicerade något av de mest karaktärskränkade inlägg jag upplevt från en public person.

          Ja nu ja, till slut vaknar man och inser vad det är som händer och då är det fullkomligt normalt att göra en helomvändning. Det är mycket känslor som kommer upp till utan på en och samma gång

          Really? Du kan inte ha läst mycket du

            Nä, det kanske jag inte har. Men det är väl en helt annan diskussion.

        Ja. Vore det så lätt att lämna dessa män som folk här inne vill påstå så skulle ingen kvinna bli utnyttjad och lurad.

        Bra skrivet, håller med.

      Alla dessa 20′ hotellvistelserna måste vara omöjligt att hålla reda på vem som betalat.
      Det är dom stora summorna man minns, inte växelpengarna.

    Ljuga och ljuga… tycker nog att det mesta verkade stämma utom en enda resa som han betalade – i efterhand. Så det beror ju på hur man ser på det när man förklarar vem som betalade var. Oavsett så betyder inte en överdrift/lögn betyda att hon överlag ljuger om saker och ting. Det får jag inte uppfattningen om.

    Hon kan fortfarande vara en person som har blivit blivit utsatt för bedrägeri och är värd sympati och omtanke, även om hon har ljugit om en liten detalj. Kom igen! Varför måste vi misstro och tala illa om människor hela tiden?

    /V

    http://fondofhome.blogg.se – från kråkbo till husdröm

    Hoppas för övrigt att H anmäler Isabella för grovt förtal. Även fast hon undvikt att nämna hans förnamn i vissa skildringar så borde hon ändå kunna åtalas för det. Helt absurt, hela hans liv har ju blivit förstört av detta – miljonskulden eller ej.

      Nyfiken, hur ser du att hon skulle förtalat honom?

        Det kan vara förtal oavsett om det som sägs är sant eller inte.

          Let me get this straight:

          “Med förtal avses att utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt *HOST HOST* eller annars lämna uppgifter som är ägnade att utsätta denne för andras missaktning. Med ”är ägnade” åsyftas att uppgifterna typiskt sett ska räcka för att få den utpekade missaktad. Det behöver inte visas att uppgifterna faktiskt har lett till missaktning.“

          Och det har ju inte rådit någon tvivel om vem det har åsyftas.

            Exakt det som Camcam gör Dolly, hon utsätter ständigt Isabella för andras missaktning.

          Finns stor risk att denna blogg och CC blir anmäld för förtal.

            Nope.

        Hon är uppenbart ute efter att skada hans anseende. Det är förtal.

          Nej, hon är uppenbart ledsen, sviken, sårad och arg. Med all rätt.

            Tror inte man tar nån hänsyn till vilka bakomliggande känslor som orsakat förtalet.

          Camcam är uppenbart ute efter att skada Isabellas anseende sedan lång tid. Det är förtal.

    Hon betalade väl visst för resan men inte för hotell. Blir jättefel när du basunerar ut lögn om ngt som kan ha tolkats fel. Bättre vänta tills du har bevis om en uppenbar lögn.

      När man skriver ”resa” menar man ju vanligtvis även hotellet. Men visst, att hon betalat flyget för säg 5000 och han hotellet för 20 000 är ju precis samma. Not.

        Eh nej. Resan är resan och hotellet är hotellet.

          Så vad syftade ordet ”även” i hennes kommentar till då? Resan och resan? Hon betalade för flyget och även flyget?

            Fråga bella. Hur ska jag veta? Men du säger att ”man” också menar hotellet med resan. Nej det gör man inte. Du kanske.

              Men är du på riktigt? Hon besvarar en kommentar som handlar om en hotellvistelse, men du menar att i hennes svar kan hon syfta till något helt annat? Tror du att hon sket i att läsa kommentaren innan hon svarade och bara allmänt ville tala om att hon har råd att köpa flygbiljetter? Försöker du misstolka med flit?

                Nej. Jag svarade BARA på det du sa om att man menar hotell när man pratar om resan. Vilket MAN inte gör, men att du kanske gör det. Jag har överhuvud taget inte nämnt bellas hotellvistelse eller vem som betalade vad och när.

                Min enda poäng var att du menade egentligen ”jag” när du sa ”man”. That’s all.

                M: Du borde lugna ner dig. Andas!

                  Blir frustrerad över folks uppenbara problem med läsförståelsen såhär på kvällskvisten. 😉

                  Haha m, nu kastar du sten i glashus ?

            M – varför märka ord, varför är det så viktigt att analysera varje ord Bella säger. Du som C och andra letar fel och VILL hitta fel gällande Bella och om hon då säger ett ord fel eller tokigt så är ni där och gapar lögn direkt. För fan tagga ner. Det börjar bli löjligt.

              Alltså jag vet inte hur ni andra gör men när jag räknar på mina resekostnader, alltså min resa, ja då inkluderar jag boende, vilket i det här fallet var ett hotell. ?

              Hon bloggar och låter sig citeras i printmedia. Då finns det liksom bara ord att kika på. Sorry! Svårt att kommentera något annat än hur hon väljer att uttrycka sig…

    Nu ändrar hon sig igen alltså… Och hon går med på denna present o resa, resan, fast hon sen juni 2017 vetat om att det strular med hans ekonomi? Det är ju liksom inte till Selma Lagerlöf SPA de åkt..
    Varför? För att få flasha i bloggen? För content?

      Men vad är det du inte fattar!!! Hur skulle hon kunna veta att han var utblottad och har lånat stora belopp av andra människor om han inte berätatt det… för att han bad om att få låna 500 000 av henne ett år tidigare…. liiite skillnad på 500 000 och 10 mille också va. Sen så ska du veta att en traders ekonomi kan fort ändras, från en dag till en annan kan pengar växa. Inte så att hans ekonomi behövde strula för alltid för att han behövde ett lån för ett år sedan.

        Det är nog bara du som är lite blåögd…!!!!!

        Lugna ner dig för fan.
        Du påminner om Britneys galna youtube-fan; ”Leave Bella aloooooooone ?”

          Hahahahahahahahaaaa

          Helt OT i sammanhanget, men Chris alltså❤️

        Och där har Bella kryddat lite igen…när dom kom hem från helgen i Italien så var det 100 000kr det rörde sig om men nu är det tydligen 500 000kr.

          Hur vet du det? Hur vet du att han ville låna 100.000 kr? Hon kan ju dock minnas fel också. Vad vet vi om det.

        Skillnad siffermässigt ja, beteendemässigt ser jag ingen skillnad. Kan man hamna i skiten med 500 000 så kan man likväl göra det med 10 miljoner

          Jo men vart vill folk komma egentligen? Om nu Bella visste om att han förlorat så mycket pengar men ändå var ihop med honom och så plötsligt gör slut pga det… Om hon nu visste så VARFÖR detta plötsliga uppbrott? JO för att personer sökt upp honom och berättat om detta. Men Bella ska ha vetat enligt er Bellahaters… Asså.. logiskt. NOT. GE ER!

    Vore ju intressant att få veta om det är så att han levt upp andras pengar som han skulle investerat eller om han investerat pengarna och förlorat dom?

    En jävla skillnad…

    Sjätte kommentaren idag. Blir så engagerad att jag skäms.

      I feel you Matilda.

        ??‍♀️?

    #teamhajen #sorrynotsorry

      Tyvärr (?) så håller jag med hittills iaf! Tror inte att han är oskyldig i detta såklart men IL’s lögner har gått för långt. Jag skickade tom lite stöttande ord till H idag ??‍♀️

      #teamsanningen Tror ingen av dem är någon duvunge. Man måste inte älska Hajen för att man ser igenom Bellas lögner och strategier. Ingen av de har mycket att vara stolta över i denna soppa. Det ENDA är väl att Bella skenar iväg som vanligt med efterhandskonstruktioner och på med offerkoftan, medan Hajen hittills bemött påstående med saklig fakta. Men jag tror de båda är rätt lika och försökte dra nytta av varandra.

    Vilken feg skit du är Camcam som inte vågar släppa fram kommentarer som inte är till din fördel och som försvarar Isabella. Det säger en del… så falsk du är. Och du säger om Bella… Sjukt hur du håller på.

    Bella betalade flygbiljetten och kanske mindes det som att hon betalade med sitt kort, spela roll.. Ingen särskilt hemsk lögn av Bella. Bara lägg ner!

      ??‍♀️

      Jag har inte tagit någons parti. Men här tror jag hon mycket väl minns vad som skedde, varför skulle hon annars säga att ”jag betalde inte det” i Alex och Sigges podd?

        Jo men han säger ju att han betalat hotellet och hon säger att hon betalat flygbiljetter. Sen att vissa hakat upp sig på ett litet även. Asså spelar roll.. Varför hänga upp sig på varenda ord Bella säger, leta fel och skamma, leta fel för att försöka sätta dit.. Det har gått för långt för längesedan, detta drev här mot Bella har pågått lääänge länge.. och det är fan hemskt. Hoppas inte c råkar illa ut jag menar stalkern kanske blir lack på den som hela tiden hånar hans Bella. Vem vet om han går efter någon annan nu när han har besöksförbud hos Bella.

      Hoppsan vilken pinsam kommentar du sket ur dig då

      Exakt, hur ska hon kunna hålla reda på alla små utgifter? Allt under 25 papp är växel.
      Det krävs en lokalvårdare och en undersköterska på halvtid en hel månad för att komma upp i den summan, stört onödigt ju..

      Men varför skrev hon initialt att hon blev bjuden och nu när korthuset faller ihop säger hon att hon betalade. Hon betalade enligt H flyget till CPH. Flyg från ARN till CPH kostar ofta under 1500 t o r för det mesta. Om hon drog sitt kort vid check in så blir det bara en preliminär reservation. Men ingen bokning. Han visar upp sitt utdrag där det framgår att han betalat.

        Ja men hon betalade ju flygbiljetter, det säger ju han också. Och hon drog sitt kort som säkerhet då han först inte hade täckning, så var är lögnen. Hon blev ju på ett sätt bjuden, fick det tydligen som julklapp men hon ville bidra också och ville betala flyget, typ som en gemensam julkapp kanske. Var är lögnen, vad har hon ljugit om?

    Detta måste väl ändå handla om att hon vill rädda sitt egna skinn?

    https://www.isabellalowengrip.se/2018/05/02/karlek-ar-inte-rationellt/

    Måste känts jobbigt för odd när hon skrev att barnen fått en sund förebild i X. Den visade sig dock vara jävligt osund

    Fast fortfarande är det ju något som har hänt/ gått snett. Båda flyr utomlands. H säljer bil m.m o ”går under jorden” i slutändan, va fan spelar det för roll vem som har betalt vad???!

      X är skyldig folk pengar ja. Bella ”flyr” utomlands för att slippa skammen över att ha varit tillsammans med en loserX

        Ja & han erkänner själv att han är skyldig pengar, men tycker det är rent trams o hålla på o bevisa vem som betalt vad, hur mycket osv. Tycker varken synd om B eller H men däremot barnen. Herregud stackars barn att behöva befinna sig i den här cirkusen

      Precis. Snubben började gå under jorden redan innan Isabella gick ut med vad det hela handlade om, så det är knappast henne och hennes inlägg på sociala medier som enkom ligger till grund för att han nu gömmer sig på okänd ort.

      Dessutom, skulle Odd verkligen spela med i detta och resa utomlands om han faktiskt inte upplevde att det fanns ett faktiskt hot? Jag har inte uppfattat honom som en sådan marionettdocka överhuvudtaget.

        Hur vet vi att Odd är utomlands? Har han bekräftat det? Enligt hennes solsemesterinlägg från idag var det Ida som tog hand om barnen. Det hade ju Odd kunnat göra om han var med, och om de nu ska på semester pga säkerhetsrisk, varför skulle Odd skickas iväg åt annat håll? Ska han på egen semester för att någon knackat på hemma hos Isabella?

          Jag undrar också om Bella någonsin kan vara själv med sina barn mer än en dag o sträck?

        Kan tänka mig att någon sagt till Odd att Bella kommer ta med barnen utomlands i x antal veckor så vill han träffa dom måste han följa med utomlands och Odd som älskar sina barn och vill inte vara ifrån dom x antal veckor känner sig tvungen att följa med

    Bella blev nog extremt förvånad över att H kunde stå för sitt misstag på det sätt han gjort. Så förvånad att hon fortsätter snurra in sig i halvsanningar för att rädda sitt eget anseende. Bra för henne att hon flydde först i söndags så att hon kunde ta emot priset i lördags, för det blir nog hennes sista.

      Nej då. Hon nyttjar sina strategiska affärskontakter. Snart kommer hon åter och vinner ”Årets mäkigaste superduper-comeback”…

    Kommentaren som signatur Maria skrev 19:01 idag under Bellas senaste inlägg där hon frågar om Bella inte blev bjuden på resan till Köpenhamn är nu borta!!!

      Of course! Jag sade ju, man måste spara allt när det gäller Bb. Nu skall det rensas i hennes arkiv, tro mig. Och sedan blir svaret ”oj, det var så vidrigt att bli bedragen, jag var tvungen att ta bort H från minnet”.

      Seriöst, någon måste gå in och printscreena allting som Bella skrivit om Hajen innan det plockas ned.
      Om det inte redan är försent, vet ett eventuellt team som kanske jobbar övertid ikväll…

        Gör det. Vem stoppar dig? Vad tänkte du att du skulle göra med alla print screens sen? Göra en fondvägg i sovrummet?

          Why not ? Om det blir värsta historien som med Anna Delvey. Nu är det ju ingen som har hennes insta bilder och texter kvar. Imagine Bb på omslaget av Metro stämplat med ”wanted”. Med lappar runt om på Lidingö. Folk från Stockholm som messar varandra och varnar för att göra affärer med Bb. ? Sorry, läst för mycket om sådant ?

            Åh, hon var så spännande att läsa om – Anna alltså ?

              Eller hur! Och fortfarande är ? Hennes liv skall ju visas på Netflix. Bara Bb inte ser det som ett manus för agerandet?

          Hehe, teamet jobbar här också. Ge upp, skeppet sjunker.

            Är det där ännu ett kul grepp?

        Haha eller hur. In fort!!!!

      Otroligt… Men den finns ju här… Och många har sett den. Hur desperat är Isabella ?!??

      Spela roll om hon sagt att hon blev bjuden… H skriver ju att han betalade för hotellet. Och Bella tydligen för flygbiljetterna och hon kanske minns det som att hon betalde hotellet, eller vill säga det i efterhand eftersom det finns en skam om att han kan ha betalat med andras pengar. OOH vilken hemsk lögn, vem betalade för hotellet… spela roll. Tycker CC bara gör bort sig. Hon verkligen mjölkar detta och påstod i förra inlägget att hon stod på Bellas sida haha javisst genom att håna situationen till max men sen fick hon inte skriva om det för chefredaktören och CC ville minsann ge sken av att hon vet saker och var ädel – men då blev det inga kommnetarer och inte mkt intresse här så därför matar CC nu ut det ena hånfulla inlägget efter det andra… Bellashaming i vanlig ordning. Tydligen måste Bella skriva alla inlägg detaljerat annars hittas det fel och hittas på fel och det vinklas.. helt sjukt. Tänk vilken tur för CC att Bella finns och att CCs blogg blir stor pga Bella, måste samtidigt kännas lite bittert att inte kunna bli stor på egen hand utan måste ha hjälp av Bellas liv.

      Här har du den:

      https://snag.gy/pUCzhw.jpg

      Nej den är kvar

        Den ligger ju visst kvar?

    Alltså ”jag har betalat alla resor” kan ju också vara en sk överdrift av typen ”jag städar ALLTID”, ”jag jobbar 24/7” osv. Han visar sen upp en resa där han faktiskt betalat, fine, toppen – men om hon då inte hade blivit sur och gjort en scen av det så hade hon säkert fått betala hela resan i slutändan ändå. BB är ju ändå mänsklig, man måste ju inte vrida och vända på varenda ord.

      Just så är det!

      Hennes problem är ju dock att hon överdriver alla ord. Alltid. Då blir det såhär sen…

        Alltid, verkligen? Överdrev du inte lite själv nu? Din poäng går förlorad när du gör dig skyldig till samma ”brott”

      Om jag var i hennes situation nu skulle jag nog vända och vrida lite på orden, allt granskas ju och det som inte stämmer kan bita en i svansen. Dumt att bara slänga ur sig saker till höger och vänster då.

    Jo men hörrni försvarsklacken här. Om Bella ”såg beloppen på hans konto så hon anade aldrig att något var fel”, så är det ju ändå märkligt att hon nu hävdar att ”det var alltid strul med hans kort” och att han ofta ville låna pengar?… She is laaaair

      Var skriver hon att han ofta vill låna pengar? En gång ett stort belopp vad jag förstod.

      Mvh
      Ej försvarsklacken

        Det står ju att hans kort strulade regelbundet och att hon fick betala i hennes eget sms.

    Hahahaha, alltså wow.

    Hon är ju inte av denna värld mytomanen.

    Enligt honom så insisterade hon på att betala flygbiljetterna, enligt henne så var det hela en julklapp men hon fick stå för flygbiljetterna. Vilken röra.

      Var det innan Arlanda VIP? Mer flygpoäng osv…? 😉

      Fast man kan ju ta en resa som en julklapp, alltså kalla det för vår julklapp till oss själva. Hon kan ju ha fått det som en julklapp av H men att hon ändå ville betala flygbiljetterna, hon kanske kände för att bjuda på det och som att de kunde dela.

      bodde inte h i lund på den tiden och kunde resa till köpenhamn med tåg?

    Wig = SNATCHED!!
    Bring on the tea, H!

      Sister spotted! ?

        Hahahah! Flashback Mary making a sister scandal over here! You’re kidding?!

      Yes huunii, drag that bih

        Yaaaaaaass, choices

    Detta visar ju på att de ju inte kan haft något genuint ihop överhuvudtaget, ena dagen lyx”kärleks”resor och nästa dag detta…
    Allt som glimmar är verkligen inte guld, tänk på det kids 😉

      Exakt – omöjligt att det har varit ett djupt och fint förhållande som hon ville få det till. Eller så tror hon ett bra förhållande är ytlig med lyx, sex och slänga med håret.

    På tal om att koka soppa på en spik…

    Ingen som tror att de samarbetar för att tex hon ska få mer trafik?

      Nej för hon får inte pengar på trafik utan på annonsörer och de springer sin väg… Dåligt för affärerna detta.

    Delar kontorshus med en advokatbyrå, på lunchen hörde jag diskussioner från ett konferensrum om att Isabella undanhåller sig en delgivning och att det finns en klient som har ”bättre rätt” till klockor/smycken och pengar som avhänts genom brott (det kan vara exempelvis om jag lurar person A på pengar genom bedrägeri och ger till person B). Kan det vara därför som Isabella så kategoriskt uttalat sig på bloggen och i Expressen om att hon aldrig tänker ”hjälpa” exet med att lösa ”denna situation”?

      Om detta stämmer tror jag att du Miss T har hittat pudelns kärna!!
      Du borde få medalj som årets kodknäckare.

      Intressant, men vad är det för konferensrum/firma där man diskuterar konfidensiella saker mellan så tunna väggar att en förbipasserande kan höra?

        Dom kan ju ha spekulerat. ÄR tillgångarna som X givit IL förvärvade gnm brott så HAR brottsoffret bättre rätt OM hon kände till eller bort känna till och därför SKULLE HON kunna vara på rymmen från en delgivning. Inte alltid vi diskuterar så att det framgår att det är hypotetiska scenarier (i hela samtalet)

        Det var väl förmodligen inte en advokatbyrå som är inkopplat i det här fallet utan mer ”snack på fikarasten”?

      Men att hon skulle undanhålla sig delgivning för en klocka känns helt absurt. Hon har ett barn och företag i Sverige, det är ju inte direkt så att delgivningen försvinner för att hon är utomlands ett tag. Nä, det där tror jag inte på.

        Det var kanske så hon fick reda på att han hade skulder. Delgivningspersonen kom och knackade på hemma hos henne på dagtid.

        Kan vara pengar också? Hajen lyckades kanske till slut lura Blondinbella att göra en liten ”investering” på typ 100 000kr. Sedan kom Hajen tillbaka med säg 5 miljoner och förde över till Blondinbella. Titta vad jag kan! När han sedan sa till Blondinbella att föra tillbaka pengarna till honom för att nu skall dessa 5 miljoner återinvesteras och bli 50 miljoner, då sade Blondinbella bara ”Nej, tack det är bra så, jag är nöjd”. Så stod Hajen där med lång näsa och hans trick att föra över andras pengar för att imponera och låtas vara en finanshaj föll pladask.

          My kind of syltburk. ?

        Nä inte för en klocka, men ett hus….
        Jag fastnar fortfarande hela tiden på hur hon skulle ha råd med de huset så kort tid efter hon skriver att det inte är helt självklart att hon skulle ha råd att köpa ut Odd efter skilsmässan

      Bullshit.

    Isabella överdriver säkert. Och vissa saker kanske hon bara kommer ihåg fel, eller så uttalar hon sig lite för snabbt om saker när hon är förvirrad och upp i varv. Oavsett så är det småpotatis i jämförelse med det H påstås ha gjort. Och när du väl hade H på tråden, passade du på att fråga var han håller hus? Om han nu vill bevisa att han inte har kriminella efter sig så borde han väl kunna visa upp att han sitter lugnt och tryggt hemma i sin bostad och inte gömmer sig någonstans.

    Njäe. Alltså, BB ljuger säkert för publicitet ibland, men jag har svårt att tro att hon bara kokat ihop att kriminella är efter honom, att han aldrig kommer att kunna komma tillbaka till Sverige, att Odd behöver polisbeskydd och så vidare. Det låter för extremt i mina öron.

      Odd måste vara den mognaste människan på jorden som kan hålla sig från att uttala sig om allt hans ex håller på med… eller har han historiens hårdaste non disclosure agreement?

    Skavlan 3:14 in i avsnittet; ”Händer det att du ljuger fortfarande?” Fucking priceless ?????????

      HAHAHA, when karma hits, it hits hard!

        Karma inträffar i nästa liv. Inte i detta. Dvs gör du gott i ditt liv nu så belönas du efter döden och vise versa.

      Like a piece of pie

    Hur kan man ta emot en klocka för 100.000 kr av någon man vet har svajig ekonomi? Och att hon fortsatt bära den efter det här. Inte klokt.

      Troligtvis för att pengar är allt för henne. Förblindad av kärleken till pengarna/föremålen tänker hon väl inte så långt.

      men han var ju en börshaj, satsar stort, förlorar och vinner, upp och ner.

        Men han är också vuxen och borde se till att kontot aldrig är nollat. Man har pengar man spelar med och man har pengar för att betala räkningar och spara för framtid, mat etc. Du satsar ju aldrig allt.

      ON POINT !!

      För att hon i grund och botten köpte den själv?

    Alla som tror på Bellas version enligt bloggen mm, förklara hur hon tänkt när hon tagit emot presenter för hundratusentals kronor och glatt och visat upp på blogg/insta (om man från början vet nåt är knas, vilket Bella nu erkänt)?

    Jag tycker det är bra att CamCam granskar och ifrågasätter. Bella har en enorm plattform, hon når ut till många och har en stor följarskara. Oavsett vad det gäller måste det vara otroligt svårt att hävda sig mot någon som är så stor och känd i media, därför är det bra att CamCam har möjlighet att göra det.

    Camilla, jag förstår om du vill gräva fram sanningen och vem som ljugit om vad, men jag är rädd för att det finns en stor risk att du också blir manipulerad och dras med. Jag tycker det räcker att veta att Bellas historia om kidnappning var överdriven. Jag har följt detta, och nu känns det bara sorgligt.

    Jag skriver som någon som vuxit upp med en anhörig som beter sig som de här personerna, de vet inte vad sanning är, de vet bara vad de känner. Känns det som att någon hotat dem, så har vederbörande gjort det. Fakta om vem som besökt vem eller betalat vad spelar ingen roll. Isabella kommer alltid hävda nya saker och hon kommer aldrig erkänna att hon har fel oavsett vad du konfronterar henne med. Se bara på vad som hände runt statistiken. Det bästa för henne och och hennes anhöriga är om vi inte ger detta mer uppmärksamhet.

      Men Snark för fan! Gå och lägg dig!

        Nä, shark om jag får be!

          Haha tack flera här inne för extremt underhållande kommentarer. Ingen ironi jag menar det ???

      ☝Det här är, enligt mig, dagens klokaste inlägg i den här röran.

        Tack snälla.

      Nej, en person som Bella bör exponeras, oavsett vad du har för personliga erfarenheter. H har rätt att rentvå sig när det gäller regelrätta lögner. Får han inte göra det så kmr Blondinbella att skada fler människor med sitt beteende.

      Mycket bra att ”makthavare” som Bella granskas. Hennes uppenbara lögner har fått sväva fritt i x antal år, troligtvis köpt henne poster i företag och så vidare (falsk statistik…). Hoppas och tror nu att Cam är klok nog att faktagranska även exets uppgifter, han lär vara exakt lika manipulativ som Bella. Lika barn leka bäst (tills det smäller). Så att ta allt båda säger med en nypa salt är nog klokt, backa upp påståenden med rena fakta där det går.

    Hon borde tagga ner lite, det han gjort är inte brottsligt.

      Vad vet du som inte vi vet?

    Varför utgår ingen från att hon med ”jag betalde alla resor” menar alla de resor som man TROR han pejat sin del själv?

    En present räknas väl inte in?

    hon kanske i sitt inlägg menade ”bara så ni vet det så delade vi inge utgifter på det förväntade sättet”

    O hon kanske i sitt svar på den ifrågasättande kommentaren i hennes blogg menade typ: ”ja självklart bjöd han på det hotellet det vet ju alla MEN hans kort funkade inte så även där va det strul + jag betalade flyg.

    Hon VET såklart att hon bloggat o poddat om att han bjöd. När hon skrev att hon stått för alla resor menade hon väl alla utom den som var uppenbar gåva iom present?!

    Vad är så svårt att fatta med det? Om en bloggare skulle skrivit ”jag lagar maten varje dag här hemma” skulle ni då gå bananas om samma person vid 1 tillfälle blivit buden på hämtpizZa av sin man?

      Vad är det som du inte förstår? Hon gör allt för att smutskasta H just nu genom att slira på sanningen.

      Hahah jag håller med dig! Helt sjukt vad folk går banarnas bara för att det är Isabella lövengrip som inte har skrivit 100% korrekt! Herrigud ville hemsk människa hon är för att hon inte skrev ut att just Danmarks resan hade H betalat……vilka människor det finns. Och bloggbevakning är den värsta.

    Någon på Flashback pratade om att man kan se vilka reg.nummer en person sökt på senaste tiden. Vore intressant vad livvakten Magnus sökt på senaste tiden…

      Va? Hur skulle man kunna se det?

        Du måste ”identifiera” dig för att få ut uppgifterna. ?

          Förtydligande. För att Magnus skulle få ut uppgifterna måste han lämna ifrån sig någon form av uppgift tex ett telefonnummer. Om han gjort sökningen manuellt vill säga. Och det är offentlig uppgift vem som gjort en sökning.

          Enda sättet att göra det anonymt är att ringa in och få det muntligt. Men då har han som sagt inte ”slagit” på reggnumret .

    Herrigud…..vem är egentligen personen bakom denna blogg”, bloggbevakning. Vilket skämt! Du är så fruktansvärt besatt av Isabella lövengrip att det är tragiskt……”Isabella ljuger ”, detta blir ju ren komedi. Du måste vara en människa det är mkt synd om..

      Men varför? Löwengrip lies, så borde nästa blogg heta. Sjukt att man kan ljuga så här men bra nån avslöjar.

      Camilla bygger sitt varumärke precis som Bella gjort med sin blogg. Skillnaden är att Camilla är ärlig med sitt liv och showar inte.
      Därför hon har blivit så populär. Hon är ju en mycket duktig skribent också, blandar humor med djup research (en fantastisk researcher).
      Dessutom skriver ju alla tidningar om Bella nu, för att det är på tapeten. Är dom besatta av henne då också eller?

        Haha fast tidningarna skriver inte lika mycket va, och inte lika hånfullt och vänder på Bellas varje ord och letar fel. Camilla bygger sitt varumärke med hjälp av Bella ja, vilkne tur hon har som kan göra så när hon inte klarar av att vara intressant på egen hand och bygga sitt eget varumärke. Camilla är inte helt ärlig för hon vinklar och vrider och manipulerar folk att tycka och tro som hon. Det är fan skrämmande, men hon har det bra. Kan styra också vad som visas här och kan påverka vad folk ska tro och tycka, vilken makt hon har. Jag hoppas Camilla gräver sin egen grav genom att försöka gräva andras, sånt brukar straffa sig förr eller senare.

    Detta blir ju bara rörigare och knäppare för varje timme, bokstavligt också. Hon fick tyvärr sin egen realityshow ändå.

    ???!!!

    De känns som om Bella blivit duktigt sol och vårad i den här historien. Han verkar ha haft siktet inställt på henne och för att sedsn få fördelar med hennes pengar. Dessutom har gan kort som ”krånglar” vid lägliga tillfällen och hon får pröjsa det mesta. Hon har ändå försökt att hålla huvudet kallt gällande det ekonomiska, men tänk på att hon också varit förälskad och kär och han manipulativ och intensiv i sin uppvaktning. Nu försöker hon rädda sin heder så gott det går och renommét i sina företag och då i all upprördhet är det kanske inte är så konstigt om det slinker in överdrifter eller lögner.

    Om nu exet bara handlat med vita pengar och gjort allt rätt och de bara var en vanlig bekant som letade efter honom hos Bella, varför har han då flytt hals över huvud utomlands och raderat sitt twitterkonto?

    Vet inte om detta redan postats: https://twitter.com/alden_niklas/status/1067518856070131712 där hajen uttalar sig till sin pool.

      dock har någon som påstår sig vara Hajen kommenterat att det inte är hans uttalande. Har hajen skapat nyt twitter eller fejk?Ghostofsharkweek

    Jag tänker att det ändå är en bra grej att gå klart grundskolan. Det tycker jag vi alla kan ta med oss från detta.

      Ha ha ha ? Ja, vad sött, en mycket fin tanke av dig. Helt rätt! ❤️

        Är du ironisk el? Jag menade allvar. Grundskolan mycket bra ställe.

          Nej jag var inte ironisk. Tyckte det var fint bara. I allt vansinne kom du med en klok kommentar ❤️

            Gulle! ?

    Dottern poppade micropopcorn så hela påsen brann upp, nu sitter jag här och fryser ihjäl med tvärdrag och det är -5. Tur jag har denna härvan att värma mig med och en halv påse gamla sega ostbågar

    Men alltså. Om Hampus nu är så kränkt tycker jag att han ska sluta försöka greppa efter halmstrån som det här och anmäla henne för förtal istället. Det är rimligare än att ”försöka motbevisa” sin oskuld, vilket får åtminstone mig att fundera över hans trovärdighet i det här. Låt er inte luras av att han är bra på att formulera sig i skrift, herregud!

    Vad BB sagt i en podcast med Alex Schulman om sin pojkvän i ett nyförälskat läge känns ytterst irrelevant. Varför skulle hon nämna det ekonomiska krånglet som uppstod på hotellet? Vad skulle hon sagt? ”Jo, min pojkvän är väldigt givmild men han hade problem ned sitt kreditkort vid ett tillfälle”? Självklart ville hon framställa både henne och Hampus som riktiga lyxkonsumenter, det passar hennes livsstil och imagen hon försöker bygga i bloggen. Och helt seriöst, av alla resor de gjort är det väl inte superkonstigt om hon kanske inte riktigt minns gången han betalade ett hotell om hon ändå stod för flyget och har betalat alla andra resor de gjort.

    Nej, jag är team Bella här och Hampus halmstrån får honom att framstå som patetisk. Någon som verkligen blir smutskastad offentligt hade som sagt gjort en anmälan för förtal istället för att försöka rädda sitt skinn via sociala medier.

    Smutskastningen har börjat….

    Ska vi säga att det är nu dags för round 4? eller 5 eller vad är det? Isabella kommer spy ut lögner – som exet ska motbevisa…

    Skulle inte förvåna mig om det enda som stämmer är att han förlorat en del pengar (en massa miljoner) som inte var hans egna….

    Hennes trovärdighet är lika med noll för mig. Liksom efter om och men så betalade han men VARFÖR stannade du med honom om det var OM OCH MEN…

    Ett tips till Hajen: skriv en bok och tjäna tillbaka en del pengar och betala tillbaka miljonerna. Men va snabb för Bellas första utkast på ”Lurad” är på g till Bonnier.. Jag bjuder på boktiteln och den kommer garanterat att sälja: ”alla hennes hemligheter”

    De går liksom inte hem för mig att hon inte visste något om H:s affärer. Känns lite väl ironiskt att kvinnan som skulle göra kreditupplysning etc på alla hon träffar plötsligen missade den största bedragaren av alla…bullshit rakt igenom och att hon därpå täcks smutskasta H med lögner gör att hon sjunker lägre än lägst i mina ögon.

    ”– Nu när jag är singel kommer jag att köra UC (kreditupplysning, reds. anm.) på alla jag träffar. Att träffa någon med skulder går bort, slår Isabella fast och fortsätter:

    – I grund och botten handlar det om en respekt för sig själv.”

    https://www.elle.se/isabella-lowengrip-om-nya-livet-som-singel/

    Om du nu har kontakt med honom FRÅGA VARFOR DE GJORDE SLUT UNDER ALMEDALSVECKAN ! Plsssss Kan han inte ha frågestund på Instagram?? hahaha kan ni tänka er

      Hahahha jag orkar inte

      Det var antagligen för att hon inledde något med Stordalen, det tisslades och tasslades en hel del bland folk som såg dem smyga runt. Sedan när hon var i Paris med honom så filmande hon en hotellsvit där hon tydligen skulle vara själv men råkade få med manskavaj och skor som hängde i en garderob då hon skulle filma sin garderob. Direkt efter det så går ut hon ut med att hon inte vill vara bunden till en man utan ha öppna förhållanden med alla, samma som det ryktas om att Stordalen har med sin fru. För många sammanträffanden för att det inte skulle ligga någon sanning i att hon fick ihop det med Stordalen kring Almedalsveckan.

        Han var väl k”t på henne! ?

    Är det bara jag som tycker Bella o H säger samma sak här?

    Bella säger att hon betalt alla resor vilket H bekräftar att hon gjorde när de skulle till Köpenhamn. När hotellet skulle betalas så strulade hans kort och hon fick lämna sitt som säkerhet men vid utcheckning så hade han pengar på kortet och betalade för hotellet vilket hon skriver i smset och H bevisar med kontoutdraget.
    Påhittet att resa var tänkt som en julklapp (eller vad det nu var) De bekräftar ju varandras historia men använder olika ord för att beskriva händelsen.

      Nej jag vet 🙂 Det är exakt samma grej!

      Jag är helt fascinerad över att det verkar så svårt…
      1. Isabella skriver ett inlägg där hon slänger in att hon fick betala alla deras gemensamma resor
      2. Maria skriver en kommentar som godkänns och besvaras av Isabella. Där skriver Maria att Isabella ju tidigare bloggat om ett lyxhotell i Köpenhamn, en vistelse som enligt IL själv i det inlägget sa var en julklapp från X.
      3. I Isabellas svar skriver hon (SOM SVAR PÅ TAL till Marias poäng om att det inte går ihop) att hans kort krånglade när de kom fram och att hon ”även” betalade för flygen. Ingenstans skriver hon t.ex ”X betalde för hotellet, men jag betalade för flyg” eller liknande.
      4. Camilla frågar X om detta stämmer. Han skickar kontoutdraget som visar att han visst betalade för hotellet.
      5. Nu frågar Camilla Isabella om ett förtydligade (med bakgrund av det X sagt) och Isabella justerar/utvecklar då med en variant som inte går ihop med hennes svar på Marias kommentar.

      Det är väl ändå ganska tydligt händelseförlopp? Historien bekräftas inte, utan förändras mellan steg 1 och steg 5.

        TACK

        Ja, helt obegripligt att folk inte kan fatta detta enkla händelseförlopp och hur det återigen visar att Blondinbella skarvar med sanningen. Istället diskuteras att hon nog menade si eller så. ”Jag betalade fö alla våra resor”. Inte de flesta resor, inte flygresor utan ALLA våra resor. Vilket han motbevisar med kvitto på att för en av resorna åtminstone så betalade han för hotell, hon insisterade på att betala för flyg. Möjligt att han också har svårt med sanningen, att Bella har det bevisar hon gång på gång alldeles själv.

        Men herreud M vad du ljuger! Varför? Vad driver dig? Du är såå ivrig med att ljuga om Bella och smutskasta henne. VAR ser du att att Bella har svarat Maria att hon betalat hotellet? Hon skriver att hans kort krånglade och att hon även betalade flyget- Bella skriver ingenstans att hon betalat hotell och JO förtydligandet går visst mycket väl ihop med det svaret hon gav Maria men det var just ett förtydligande. Men trots det så missar du det.. fast jag tror du gör detta med vilja och skriver som du gör M för att manipulera folk att tro att Bella ljög. Fy fan så jävla lågt M! Vad får du ut av det? Är du CC el hennes M. Karma säger jag, karma!

    Grattis, bloggbevakning har förvandlats till ett flashback, fast med ännu lägre nivå? jag trodde inte att det var möjligt.

      You can’t handle the truth!

    BB IGÅR:

    Du har ju fått dyra presenter och han köpte en Bentley. Ifrågasatte du aldrig varifrån han fick sina pengar?

    – Det har varit en god ekonomi på hans konto sedan vi träffades och han har varit tydlig med att visa upp det. I förhållande till det så har en Bentley inte varit en sådan betydande summa.

    BB IDAG: hans kort har regelbundet krånglat….

      Kan man inte ha god ekonomi fast ens kort krånglar?

      Du måste ju förstå att någon kan visa upp ett konto med pengar och låtsas att de är ens egna? Och att kreditkort kan krångla för att kreditbeloppet är övertrasserat? Eller att man helt enkelt har ett vanligt bankkort, också, men inte kan föra över pengar från miljonkontona till sitt kortkonto?

      ??????

      Bra jobbat, hon KAN INTE stoppa fallet längre..desperat..så körd..

    Isabella måste vara sjuk. På riktigt.

      Hon är en mytoman och nu faller hon.

      Kan inte låta bli och le, tänk att mytomaner inte fattar att ALLT kommer ikapp.

    99% av kommentarerna på hennes blogg som släpps igenom är hyllningar, moderatorn jobbar hårt med att tillämpa Kina inspirerad censurering. Allt för att luftslottet skall hållas svävande.

    Tycker allt är så konstigt. Alltså förstår för det första inte varför BB och hennes livvakt (?) gjort de uttalanden de gjort. Att säga att hennes bolag inte varit inblandade och att de varit ovetande om situationen förstår jag att man vill säga. Men sen så berättar de mer som jag tänker att man bara borde hålla tyst om. Varför ska livvakten göra uttalanden om att H har kontaktat honom? Sen det där om kriminella personer i bilar. Jag är ju inte polis, men brukar inte kriminellt belastade personer använda sig av bilmålvakter?

    Han säger själv att han förlorat andras pengar, så det stämmer väl. Men förstår inte varför BB ska göra detta till en följetong i sin blogg, det känns jätteskumt och att skriva utförligt på ett sätt som blir ett karaktärsmord. Undrar vad sanningen egentligen är? Och vad är motiven bakom BBs agerande?

      Tycker även att omständigheten att hon lät teamet bryta med honom är både besynnerligt men löjligt på samma gång.

      SÄPOS beskrivning av en livvakt:
      ”En livvakt arbetar i första hand med att förebygga och förhindra att skyddspersonen utsätts för våld eller kränkande handlingar.”

      Blondinbellas ”Team”:
      ”I jobbet som livvakt arbetar du i huvudsak med PR och fungerar som teamets talesman utåt vid behov av förnekelse och dementier”

        Glöm inte att han är chaufför också!

        Hahahahaha dör

    Mer intressant är påståendena att de blivit flyttade. Att kriminella ringt på och annat.

      Precis min tanke. Väntar på att man bjäfset klart om vem som betalade vad på hotellet och lyfter fram de stora frågorna. Är det en flykt eller en turisttät solsemester? Flyttade säkerhetsteamet på Odd? Det är sådant jag undrar över.

        Verkar vara solsemester mest från vad jag läst. Även sagts här o var vars i världen de befinner sig…….

    Camcam.

    Fråga honom om anledningen till varför han stängde ner sitt twitterkonto och varför han flytt landet?

    Kan han ge en rimlig förklaring till detta så tycker jag att han kan rentvå sig själv.

    Om han däremot inte har någon rimlig förklaring kan man nog anta att Isabella är den som talar sanning.

      Han kan ljuga. Bella kan ljuga. Tro inte att du eller vi ska kunna sitta och anta att någon av dem är den som talar sanning. Var inte så naiv.

      Det har han. Ska kolla med honom om jag kan publicera det i morgon. Nu ska jag sova.

        Intressant!

        Se upp med denne man! Han är nog rätt hyfsat manipulativ och kan lätt få sympatier och historien dit han vill.

          *kvinna, *hon

          För du pratar om Blondinbella va? Låter som det, Emma.

            Nja, kanske om båda

          Håller med. Här gäller det verkligen att dubbel- och trippel-kolla allt som sägs. Tror inte mer på honom än Isabella.

    Camilla, du börjar med att hinta om att allt är sjukt allvarligt men att du inte kan berätta då du har pratat med Isabella. Men nu vänder du helt och litar på X:et´s uppgifter och historia. Om du nu pratar med båda parter och det inte är ett polisärende så borde du ju kunna skriva ut hela storyn, eller?

    Har läst många kommentarer om att BB pratat illa om Odd. Vad har hon sagt?

    Och är det ens bekräftat att HajizZ flytt landet?

    Hur man än vrider och vänder på det oavsett hur allvarligt det är och vem som ljuger hit eller dit så är det enormt tragiskt.

      HajizZ ?

        Garanterar att han kallade sig själv för HajizZ91_1337 på fragbite en gång i tiden.

      Herr Skinkvar i fortsättningen.

      (För er som är tröga:
      Skinka på engelska …
      Var på engelska …)

    Oj vilken lögn verkligen allvarlig lögn om huruvida han eller hon betalade för hotellet öh. Spela roll… hon betalade tydligen för flygbiljetterna iaf och fick lämna in sitt kort.. Vad menar du med rubriken – vadå ”hur ska jag kunna lita på och backa Isabella” Herregud så löjligt Camcam haha där fick du till en rubrik så att Bella skammas och smutskastas.. du är slug du Camcam – Men du behöver ju liksom inte backa eller lita på henne MEN du behöver ju inte heller vinkla och vända på varenda ord och inte skamma henne för precis allt, misstro henne för precis allt och håna henne för precis allt – Det är GANSKA så tydligt att du gör ALLT för att sätta dit Bella och smutskasta henne, du vill sänka henne och krossa henne och det känner alla till – det är TYDLIGT! Jättetufft att du fick kontakt med H och kunde visa att han faktiskt betalt för hotellet hehe MEN med vems pengar var det då, hans? Du framstår som galen nu Camcam – du kämpar febrilt nu för att ha kvar klicken och statistiken över 500k nu – så du kämpar med hånfulla inlägg och hitta fel om Bella och matar ut inlägg efter inlägg om detta, du mjölkat verkligen detta, tror du känner en desperation nu att hålla kvar läsare men detta blev enbart löjligt. Du sänker dig själv Camcam mer än Bella just nu. Tänk vilken tur att du kunde få en stor blogg med hjälp av Bella eller ska man säga pga Bella, när du inte klarade av att göra det på egna meriter, inte på att vara intressant själv.

    Så självaste economistan a.k.a aktiedrottningen drabbades på detta sätt….

      Kanske bäst för alla att hennes aktiebok gick under radarn…

    Förstår mig inte på folk som hakar upp sig på att hon har skrivit att hon betalar RESOR och det behöver minnsann intr inkludera hotel! Men ursäkta, var bor ni på era RESOR? Hotellkostnad är en självklar den av RESAN

      Det alla hakar upp sig på är att hon i ett svar bland kommentarerna nyss skrev att hon fick betala hotellet, vilket hon uppenbarligen inte gjorde…

        Hon skrev inte det men det kunde TOLKAS så

        Fast C Nej hon skrev inte det. Även om hon skrivit det så kan hon ha minnts det som det eftersom hon lämnat in sitt kort, och det var hon som betalade flygbiljetterna. Camcam har skrivit lögner och ändrat historier flera gånger men aldrgi att ni hakar upp er på det och skriker lögnare – Camcam skrev att hon tjänar 100 000 på bloggen per månad, men kort efter påstod hon att hon inte gjorde det. Camcam har många ggr skrivit fel och vinklat och påstått att hon skrivit saker hon inte gjort och vice versa… hon vinklar jämt och vrider på sanningen men det säger ni inget om.

    Tycker att ni skadeglada gamar missar de uppenbara flaws som finns i Isabellas sanningar. Ni sitter och ältar det ”oärliga” i att hon ej räknade in en födelsedagspresent från H när hon snackade om att allt resande va på hennes nota. Men ni märker inte att Isabella gissar hur känslor funkar när hon beskriver känslor.

      Reagerar på att hon skriver om allt med någon slags distans. Alltså är ju väldigt nära i tiden fortfarande men hon gör tillbakablickar på händelser som att hon redan bearbetat allt och har ett annat perspektiv än tidigare. Om hennes version stämmer måste det vara en extremt omtumlande och stressfylld situation, då skulle i alla fall jag ha svårt att beskriva allt i text på ett sammanhängande sätt. Men å andra sidan kanske hon under en längre period anat vad som varit fel och på så sätt hunnit bearbeta och stålsätta sig för publiciteten det medför.