X by Margauxs produkter avslöjade igen

Förra gången var det Apotea som var lite ”trigger happy” och den här gången är det en influencer som avslöjar vilka två produkter som X by Margaux har kvar att avslöja i detta – andra – släpp.
Aj, aj, aj…

Kanske kan lärdomen vara att inte skicka ut pressbud med produkter så länge som de fortfarande är hemliga och förväntas förbli så?
?

Ps. Jag väntar fortfarande på doftljus med Margauxdoft by the by…

Tack för tips!

29 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Det var Bianca’s Instagram för er som är nyfikna.

      Melina också ?

        Viktor Frisk också, så det är flera som visat produkterna och det är nog meningen.

      Alice Stenlöf också

    Hur tänkte du nu? Hon skickar ju budet till den stora influencern för att hon vill att det ska visas upp, det är ju bra för henne. Eller var det meningen att B skulle väntat med att visa budet? Kan nästan tro du gör reklam (smyg) för Margaux märke så mycket som du visar upp det, extra inlägg och allt.

    De där förpackningarna är verkligen så tråkiga att klockan stannar. Grattis för att de lyckats med det.

      Gå ut en kväll på krogen (svarta kläder överallt!) så inser du att många är tråkiga och kommer garanterat gilla detta avskalade kramset ?

        Jag är så tråkig och älskar stilrena förpackningar! Haha! ????

    Gå ut en kväll på krogen (svarta kläder överallt!) så inser du att många är tråkiga och kommer garanterat gilla detta avskalade kramset ?

    Finns verkligen inget spännande eller unikt med de här produkterna. Köpsuget är nere på noll. Trodde nog mer om Margaux

    Kallas reklam.

    Haha men det är ju med flit ???‍♀️

    Tycker det börjar bli lite pinsamt med Margaux, känns som hon härmar efter I Löwengrip i allt. Kan M:s handkräm och deo vara bättre än löwengrips? Blir svårt för det är riktigt bra grejer men kanske har hon lyckats få hemliga produktrecept av Pingis, hon och VF har ju hängt en del med Pingis. M använder sig av Bellas gamla makeup-tjej också och Bellas gamla kompis T har valt dofterna.

    Men snälla någon. Vem köper dessa produkter!????

      Folk som saknar liv.

      Min dotter älskar Margaux, som många andra småtjejer. De köper hennes merch och gärna någon produkt om de kan. Men hur stort märket blir bland yngre och äldre vuxna är svårt att veta. Kul tycker jag att sniph varit involverade i doftsättningen 🙂

    Så tråkiga förpackningar???

    Ser ut som ngt som tagits fram på 15 min. Så otroligt tråkigt.

    Står dock i meddelandet de får med budet ”dela gärna” så ah. Lite poängen med det hela

    Det där med pressutskicken måste ju ändå vara med flit, om än lite konstigt. Jag upplever att det mesta med den här lanseringen är lite konstigt och ogenomtänkt? Det känns som att Margauxs idé var att göra en Caia fast med duschprodukter. För ett tag sen skrev Margaux mycket om hur hon badade och det hade känts rimligare med dessa produkter om hon fortsatt med det. Typ att hon hade gjort en lite mer barnriktad ”festlig” serie med typ badskum och sånt? Men sen kanske ILs Löwe dök upp och pajade den idén, haha. Därav också att de var tvungna att tänka om och göra den lite mer vuxen, stilren, men att de fortfarande till viss del var kvar i det barnsligare och därför var Arnold med i lanseringen trots att det är helt ologiskt? Det kanske är därför det här känns så kaotiskt?

    Sen att de släpper produkter med en veckas mellanrum? Det känns ju lite Caia, att de släpper produkter med (dock) långa mellanrum och Bianca är superduktig på att bygga upp en hype på sina sociala medier. Men Maggan har liksom inte lyckats med det? Hon har fortfarande (?) inte pratat om produkterna i sina egna kanaler, att skriva två gånger att hon är ”besatt” av sin sockerscrub är liksom ljusår från det Bianca gör med sina produkter.

    Nej, det här släppet känns så oplanerat, vimsigt och rörigt. Självklart kommer det sälja en del men så långt ifrån vad hon hade kunnat göra? Margaux som så gärna framhäver sig själv som lite crazy, tänker utanför boxen, det här är ju väldigt tråkigt för en person som hon? Bara teaserbilderna/filmerna för det första släppet kontra bilderna för sockerscrubben. Först superporrigt och vuxet, sen färgsprakande och mer barnriktat. Den första tonen passar med förpackningarna, den andra gör inte det. Den första tonen skär sig mot Margauxs generella framtoning, den andra gör inte det. Men varför har hon då gjort förpackningar som går emot den tonen hon har i ALLA sina kanaler?

    Nej, förlåt, det här blev väldigt långt. Är bara så otroligt förvånad över den här lanseringen. Hoppas typ att Margaux lägger upp en video som förklarar och får ihop allt det här. Men har svårt att se det, haha.

      Tycker det var en bra beskrivning för det känns precis sådär. Men Margåå är sist på bollen i genren o kommer dessvärre inte att lyckas i branschen.

    Alltså hur B är inte förpackningen? Ser ju skitplastiga ut. ?

    Förpackningarna är rakt av kopierade från Antonio Axu i kombo med Byredo. Kom med nåt eget liksom.

    sluta vara så jäkla negativa och deppiga!! MARGAUX YOU GO!! hade ni alla tråkmånsar kunnat göra det bättre själva?? svar NEJ

      Jo det hade vi nog. 🙂

      Nej jag hade nog inte kunnat det. Men då har jag inte tagit mig an den utmaningen som mitt jobb och tänkt tjäna pengar på det heller.

    Produkterna ser precis ut som de gratisprodukterna man får på Scandic..är det Face de heter? Så konstigt att sonen är med I reklamen. Vad har han med bodyscrub att göra liksom?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.