Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies och adblockeridentifiering för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

9 saker som skulle göra livet på jobbet mycket lättare för dig och dina kollegor

- 21/04/2015, 10:40
Hur najs?

Hur najs?

Tumblr

OMG! Det är ju sånt här som skulle göra jobbet typ tusen gånger roligare!

1. Ett pingisbord

Seriöst! Alla jobb borde verkligen, verkligen ha ett pingisbord. Det är utmärkt för det mesta – dels är det kul och dels är det faktiskt en grej som är bra för hälsan. Plus att det ju är mysigt att vara en genomsvettig efter att lirat en hård match på lunchen.

Bildkälla

2. Mer rast

Visst är det så att du minsann jobbar lite för mycket? Det är i alla fall helt klart så att du skulle kunna jobba lite mindre, bara du anstränger dig. Ett par extra raster för alla vore ju grande!

Bildkälla

3. En relaxavdelning

Tänk dig att du är på ett riktigt lyxigt hotell och tar igen dig i relaxen. Livet är bra. Tänk dig sen att ni har en sån på ditt jobb. Ja, du förstår ju själv. Livskvalitet!

Bildkälla

4. Ett flipperspel

Det är lite som slöfocksversionen av pingisbordet. Du kan fortfarande ägna orimligt mycket tid åt det och få igång en tävling men du slipper det där med att svettas. Obs! Varning för beroendeframkallande!

Bildkälla

5. En barista

Kaffemaskiner hit och dit, det är ju bra och sånt. Men fatta att ha en barista anställd? Det vore ju typ den ultimata drömmen!

Bildkälla

6. En karaokemaskin

Komplett med ett karaokerum, såklart. Det skulle definitivt höja alla typer av personalaktiviteter till skyarna. Sen gör det ju inget att du skulle få möjlighet att dela med dig av din episka version av "Girls Just Wanna Have Fun" heller!

Bildkälla

7. En riktigt skön säng

Alltså inte någon sån där mesig vilosäng. Nu snackar vi en stor jävla säng med fjärrkontroller och sånt. Massagefunktioner, you name it. Det kanske skulle bli mindre jobb men det skulle bli mera najs.

Bildkälla

8. En sån där stång som finns på brandstationer

Inte för att det behövs på grund av stress eller något utan bara för att det verkar sjukt kul att ha en sån på jobbet!

Bildkälla

9. En personalbar

Motivering överflödig.

Bildkälla

---

Gilla Geddit!