Nyheter24
Annons

Svalt intresse för prinsessan Madeleines lansering

Publicerad: 13 sep. 2025, kl. 11:10
Prinsessan Madeleine under lanseringen av sitt nya hudvårdsmärke minLen på Lyko i centrala Stockholm. Till höger Lykos vd Rickard Lyko. Foto: Pontus Lundahl/TT

Prinsessan Madeleines hudvårdsmärke Minlen hade redan innan lanseringen väckt kritik och lanseringen på skönhetsjätten Lykos flaggskeppsbutik i centrala Stockholm möttes av svalt intresse. Inte förrän tio minuter innan butiken öppnade bildades en kortare kö utanför butiken.

Ämne:

Stockholm

Prinsessan, som i företagssammanhang använder namnet Madeleine Bernadotte, har startat varumärket Minlen i samarbete med det schweiziska skönhetsföretaget Weleda. Lyko är först ut som återförsäljare av produkterna.

Kön under lanseringen av prinsessans Madeleine Bernadottes nya hudvårdsmärke minLen på Lyko i centrala Stockholm. Prinsessan var på plats och berättade om sitt varumärke.
Kön under lanseringen av prinsessans Madeleine Bernadottes nya hudvårdsmärke minLen på Lyko i centrala Stockholm. Prinsessan var på plats och berättade om sitt varumärke.

Kommentarer

Annons
Annons
Annons