Det här blev inte riktigt som kampanjemakarna på Nutella hade tänkt sig. Men kul är det. Företaget lät människor i Australien designa sina egna logotyper, något som – CHOCKEN – gjorde att många tog tillfället i akt att busa till det lite.
Kiss- och bajsskämt kanske inte är så originella, men i vissa sammanhang flyger de fortfarande. Helt klart så underskattade Nutella australienarnas humor.
Vi föreställer oss att det såg ut ungefär så här när funderade ut skämten nedan, som Mashable sammanställt.
#mynutella pic.twitter.com/wTjN2fe7CQ
— J. Battestelli (@JayBattestelli) September 17, 2015
#mynutella @barrysaunders @mumbrella @drearyclocks @dannolan @leslienassar pic.twitter.com/U7SJULnD0T
— Monde Monde (@MondeArtist) September 17, 2015
@barrysaunders @drearyclocks @dannolan @leslienassar @mumbrella pic.twitter.com/DHNm1XNJ9w
— Mary (@maryfduffy) September 17, 2015
@leslienassar @Bro_Pair @mumbrella pic.twitter.com/orXY4Oz8tT
— Do Shut Up (@VieuxPoissons) September 17, 2015
#MyNutella pic.twitter.com/0ZFjNPrYtK
— bad tweet idiot (@dannolan) September 17, 2015
Man kan säga att det här var en...
Oh Nutella - what were you thinking... http://t.co/pJGePo8zQu pic.twitter.com/pXw87xWr8i
— Nic Christensen (@nicchristensen) September 17, 2015
Och något Nutella borde vara bättre på är...
@mumbrella #mynutella pic.twitter.com/1lvPXLGhsy
— Phil Lees (@phil_lees) September 17, 2015
Och priset till den mest osmakliga går till...
@leslienassar @mumbrella pic.twitter.com/qbJuOTBsAN
— bad tweet idiot (@dannolan) September 17, 2015