Om det mot förmodan är någon som missat det, så pågår det ett EM i fotboll just nu.
Och vad har det med sociala medier att göra, tänker kanske en del av er spontant?
En hel del faktiskt. På gott och ont, skulle man kunna säga men för att inte förvandla det här till mer av en fotbollsblogg än influencerblogg så tänker jag att jag samlar ihop allt fotbollsrelaterat EM-material i det här inlägget, så kan vi gå tillbaka till att rasa över resor, smygreklam och mobilfipplande i nästa inlägg.
Först ut är den otroligt glädjande Instagramuppdateringen som Danmarks Christian Eriksen gjort från sjukhuset i Köpenhamn.
Det var i matchen mot Finland som Eriksen plötsligt kollapsade på planen med hjärtstillestånd. Inför publiken, spelarna och tv-tittarna utfördes hjärt och lungräddning på spelaren som återfick medvetandet efter att den medicinska personalen använt en hjärtstartare på honom.
Vad som orsakade hjärtstilleståndet är fortfarande oklart, och Eriksen är kvar på sjukhus för vidare undersökningar.
Jag hade hoppats att rättegångarna och de fällande domarna för hat, hot och rasism mot Jimmy Durmaz i fotbolls-VM hade fått folk att inse att det man skriver i stundens hetta – exempelvis till en fotbollsspelare – kan komma att ha riktigt allvarliga konsekvenser, men icke.
Efter att Sveriges Marcus Berg missat en målchans så fylldes hans Instagram, precis på samma sätt som Jimmy Durmaz gjorde, av hat, hot och kommentarer där man vill avkräva Berg hans svenska medborgarskap pga att han inte gjorde mål i gårdagens match.
Det fina i kråksången är de rutiner som verkar finnas på plats nu, för att fånga upp dessa kommentarer och användare, någonting som både förbundet och polisen saknade förra gången. De verkar ha lärt sig en hel del från det som drabbade Jimmy Durmaz under VM.
Jimmy Durmaz är även en av de som tydligt visar sitt stöd till Berg i kommentarsfältet.

TikTok är global sponsor för fotbolls-EM 2020 och är därmed också den första digitala underhållningsplattformen att sponsra en UEFA-turnering.
Anledningen till att TikTok gått in som sponsor är de vill bli den plats där fans kan följa fotbollsprofiler, dela de bästa fotbollsvideorna och skapa sina egna speciella ögonblick, reaktioner och målfiranden, och plattformen har, tillsammans med UEFA skapat nya funktioner, inklusive AR-effekter, hashtagg-utmaningar, TikTok lives och ljud.
UEFA har även givit TikTok tillgång till sitt stora bibliotek med historiska ögonblick för användarna att skapa eget content av.
Huruvida fotbollsfansen kommer välja TokTok framför andra plattformar under hela EM återstår att se.
Vad TikTok betalat för sitt partnerskap är ännu okänt, så även vad värdet av exponeringen i slutänden beräknas bli.
Av er som läser här och även följer fotbolls-EM – vilken/vilka plattformar (om någon) använder ni för att följa, kommentera och dela innehåll relaterat till mästerskapet?
