Pontus Rasmusson gräver och gräver och gräver

Pontus Rasmusson går från klarhet till klarhet och gör sitt bästa för att förvärra sin image.
Efter sin intervju med Lilla Aktuellt är det många som kallar det han gör för ”grooming” –  alltså processen när vuxna personer tar kontakt med barn i sexuellt syfte. (Källa: Wikipedia)

Nu har han postat det här inlägget på sociala medier, där han använder Elon Musk som ett exempel på äldre män med yngre flickvänner. 
Pontus skriver att detta beror på att han bort i ett land där man hyllar andras framgångar och har ett lite bredare synsätt än vissa i Sverige.
Att skillnaden är att Elon Musk är tillsammans med en vuxen kvinna medan att Pontus pratar om barn som framtida kärlekspartners är ingenting som Pontus lägger någon vikt vid.

Är det kanske här som Pontus borde anlita samma team för lite ”damage control” som fått Margaux Dietz att sitta på händerna i ett par veckor?
Varje gång han öppnar munnen – eller sina sociala medier – så gör han sin redan djupt grävda grav, än lite djupare.

Det här är så jävla roligt!!!!

Bianca Ingrosso, Lovisa Worge och Lucas Feola ska precis stiga på ett flygplan till Norge för att medverka på den norska Ellegalan, när Lovisa kommer på att hon måste fota content. 
Alla passagerare verkar vackert få stå och vänta på att få kliva ombord på flygplanet, till Lovisa Worge är klar med att ta selfies.
Mannen i bild – den som står längst fram och väntar samt iaktar spektaklet – ser ut att vara ingen annan än Anko van der Werff, VD för SAS.
Det är fan humor.

Tack för tips!

Öppet Spår

Det här är alltså ett inlägg där det är fritt fram att kommentera om vad du vill, när du vill, hur du vill, på vilket sätt du vill.
OT är mer än välkommet och det finns inga rätt eller fel.
Är du ensam hemma? Sjuk? Uttråkad? Vad som helst, du är VÄLKOMMEN hit för att snicksnacka om vad som helst!

Givetvis gäller samma regler som vanligt och om man inte sköter sig kan man bli satt på moderering – men det är sen gammalt och ni sköter ju er så go nuts… ?

Ps! Tjafsa mindre!

Skenheligt från Kenza?

Hur tycker vi att det här går ihop?
Kenzas företag frontar med att de aldrig skulle påverka någon till köp utan syfte, och kallar det för ”Black Friday Bullshit”, samtidigt som Kenza själv gör ”Black Frida-reklam” för fast fashionföretaget NA-KD.

Är det skenheligt, med tanke på The Everys hyfsat tydliga budskap vad gäller ”Black Friday”?