Många minns kanske influencernas benbehårings-fiasko som sedan följdes av hörlurs-magplasket och nu verkar det inte bättre än att det är dags igen för en ny fadäs.
Alexandra Nilsson gör – både på Instagram och Instastory – reklam för sidan www.eyebrowtattoo.se som bland annat säljer semi-permanenta ögonbrynspennor till den fashionabla rea-priset av 499 :- för 2 (ord. pris 999 :- för 2).
Med Alexandras kod får du 20% men bara under en dag så man måste handla snabbt, snabbt, snabbt.
Hmmm… undrar varför?
Jag har satt ihop ett litet bildspel till er då en bild säger mer än tusen ord.
Jag hoppas det är klart som korvspad på alla plan.
Tillägg:
Det här verkar bli precis likadant som med ”My Flawless” för här är två till som marknadsför den här pennan.
Det är alltså INTE bara Alexandra!
Nu fortsätter vi….
Det här är alltså pennan som Alexandra visar upp på sitt Instagramkonto.
När man går till företagets hemsida så finns det en bild på en penna där som nääääääästan ser ut som den som Alexandra visar upp.
Vad är ett streck hit eller dit?
Deras Instagramkonto heter @eyebrownaturaltattoo på Instagram men hemsidan de länkar till heter www.eyebrowtattoo.se
Så ett streck hit eller hit…
Men när man går till företagets förstasida – då är det en helt annan penna igen som visas upp och som man ska klicka på för att kunna köpa den penna som Alexandra gör reklam för.
Inne på själva ”pennsidan” där man kan köpa den penna Alexandra gör reklam för (minus streck då) finns det videos som visar hur bra och effektiv den är. Problemet är bara att den pennan är i typ silvermetall.
Titta på pennorna här under – tycker ni att någon av dem liknar den här ovan från videon?
De menar alltså att dessa pennor inte säljs någon annanstans, but I’d like to differ.
Score!
Ytterligare en lyckad kampanj!!! Not.
Tack för tips!
