"Omg jag är kär i den där tröjan den är så söt", "Vart köpte du toppen?", Du är för söt, jag älskar dig och hoppar att jag får träffa dig".
Kommentarerna som den 18-åriga och modeintresserade Bethany Mota får på sina bilder på Instagram skiljer sig inte alls från de som svenska storbloggaren och fashionistan Kenza Zouiten, som har över en halv miljon följare, får.
Skillnaden är att Bethany har lika många följare som landet Slovenien har invånare, och ungefär 200 000 fler.
Bethany har nämligen 2,2 miljoner följare som ser hennes outfits, selfies och vardagsuppdateringar i feeden.
Ännu större på Youtube
Men det stannar inte där.
För det är inte via Instagram som hon har flest fans. Även om Bethany enligt Huffington Post har fler följare där än modemagasinen Vogue, Elle, Glamour, Cosmo och Marie Claire tillsammans.
Där håvar 18-åringen nämligen in lika många prenumeranter som om halva Sveriges befolkning skulle ha följt henne. 4,8 miljoner närmare bestämt. Så vad är det då som drar miljontals tittare?
Svaret är shopping. Shopping, och åter shopping.
I sina videoklipp visar Bethany upp vad hon har köpt för kläder, parallellt med hur hon tänker matcha plaggen. Och de enkla men fyndiga klippen kallade "shopping hauls" går alltså hem, världen över.
Se några av Bethanys klipp här:
Den unga fashionistan varierar också sitt konto med att publicera klipp där hon till exempel hjälper sina prenumeranter göra den perfekta Halloweenkostymen, fixa den finaste frisyren eller hur man gör sin väska mer personlig.