Therese Lindgren skriver ljudbok exklusivt för BookBeat

Bildkälla: Pressmeddelande BookBeat

”Vi är väldigt glada över att välkomna Therése som ambassadör för BookBeat. Hon är en otroligt inspirerande person och hennes genuina intresse för ljudböcker gör att samarbetet känns helt klockrent. Therése blir ett väldigt bra komplement till vårt ambassadörsteam av grymma och inspirerande profiler inom sina olika områden”, säger Nathalie Lindberg Marketing Director Sweden på BookBeat i ett pressmeddelande.
Av samarbetet kan väntas varierande ljudbokstips för såväl existerande som nya BookBeat-användare, men utöver detta kommer även ett nytt spännande projekt att lanseras under året.

Vi kommer även lansera ett projekt som vi är övertygade om att många av Therése följare kommer uppskatta. Therése kommer nämligen att skriva och läsa in en ljudbok som lanseras exklusivt på BookBeat.

Så här säger Therese Lindgren själv om samarbetet:

Jag ser så mycket fram emot att jobba med Bookbeat 2022! Jag älskar ljudböcker och har alltid en ny i öronen, det vet mina följare om. Flera av mina absoluta favoritböcker finns på BookBeat och jag hoppas att jag med mitt ambassadörskap kan inspirera ännu fler att lyssna eller läsa. Att det är just BookBeat som står bakom mig i år känns extra roligt eftersom vi även kommer att släppa en bok tillsammans. Detta blir min tredje bok och ett nytt sätt att inspirera mina följare genom livet.

Therese Lindgren har skrivit två böcker tidigare – ”Ibland mår jag inte så bra” om psykisk ohälsa, och ”Vem bryr sig” som handlar om djurrätt.
Fler och fler författare anlitas för att skriva böcker, exklusivt för olika ljudbokstjänster så vi kommer nog se fler bokskrivande influencers i det här formatet vad det lider.


Den här nyheten släpptes redan i januari men jag har helt missat att skriva om den.
Tack till Madde på Svenska Bloggare som uppmärksammade mig på det.

 

Och som slutkläm.
Jag har pratat lite med några grymma tjejer som pluggar journalistik i Stockholm och som kommer ta upp influencer marketing i ett arbete.
Jag undrar om ni skulle vilja svara på deras enkät om reklam på sociala medier.
Det ger dem ett kanonunderlag och en bra början på sin granskning, vilket jag så klart vill att de ska får.
Ni hittar den HÄÄÄÄÄR!!!!!

Framgångsrik marknadsföring?

Sindy Niklasson gör reklam för plastikkirurgi i Turkiet och presenterar det hela som en skojig tjejhelg med bubbel, sol och bad.
Om jag ska utgår från mig själv så kan jag med säkerhet säga att jag sett FÅ bilder under mina snart 42 år som gjort mig MIDRE sugen på att lägga mig under kniven för att förändra mitt utseende, än den här glansiga saken som Sindy postat.
Släng upp den, och en klassisk gollumbild på någon som slipat ner sina helt friska tänder till små sponsrade stumpar och jag kommer garanterat bojkotta Turkiet för all framtid.

Den här trenden är sinnessjuk.**
S I N N E S S J U K!
Allt som saknas för att den osmakliga cirkeln ska slutas är en rabattkod, men sanna mina ord – det kommer nog…


**Trenden att marknadsföra plastikkirurgi som att det vore att färga håret – eller åka på en spahelg med tjejkompisarna – när det i verkligheten kan leda till allvarliga och ibland dödliga konsekvenser. Inte vad vuxna privatpersoner gör med sina egna kroppar.

”What now” från Caia Cosmetics

Jag gissar på ”brun utan sol” i mousseform.
Kommer den kunna konkurrera ut Ida Wargs ”bus” som överst på tronen?
Vad tror du?

Tillägg:
Jag skrev inlägget igår. Nu är nyheten ute – det VAR en brun utan sol-produkt. Och en scrub.

 

 

Använder ni sådana här produkter? 
Förra sommaren och hösten testade jag den här från Ida Warg Beauty, som faktiskt var bra. ??

Har ni några ”testatips”? 

Lite blandat från Instagram

Det har öppnat ett nytt ”influencervänligt” museum i Stockholm som många flunsor besökte i helgen.
Inte lika färgglatt som ”Milajki” men nog ändå kul.

Johanna Toftby med kärlek har köpt lägenhet i Göteborg.

Sara Biderman har förlovat sig. Stort grattis! ❤️?

Ni är många som har reagerat på att Josephine Qvist gör reklam för glasdildos.
Är det märkligare än reklam för andra sexleksaker?