Svensk bebis stjärna i USA

Filmen på lille Albin har blivit reklamfilm i USA.


LERUM. Tvåårige Albin Ewers från Lerum har blivit stjärna i USA. Det var efter att Albins föräldrar filmat in ett klipp på pojken som företaget Kleenex fick upp ögonen för pojken.

– De hade andra liknande filmer på gång, men till sist bestämde de sig. De skickade ett kontrakt, som vi mailade tillbaka och sedan vi fick en liten ersättning, säger mamma Anna Wiskari till GP.

I klippet ses Albin kämpa för att hålla ögonen öppna när det är dags för kvällsmålet. Men mellan varje tugga faller huvudet ner och han somnar på nytt.

– Han var extremt trött vi det tillfället. Han brukar äta innan han ska sova, berättar Wiskari för GP.

Klippet spreds snabbt över hela världen och även Albin har sett den. Dock är mamma Anna osäker på om tvååringen verkligen förstår att det är han själv som ses i klippet.

Se klippet här:

Här är reklamfilmen:

Skrivet av:

De senaste nyheterna direkt i din inkorg!
Senaste nytt

Malin Ullgren: Otrohet är överdrivet laddat

Därför känner du igen Kerstin Linden i nya "Ronja Rövardotter" på Netflix

Vilket datum har "Ronja Rövardotter" premiär på Netflix, när kommer säsong 2 och varför känns huvudrollsinnehavaren Kerstin Linden så bekant? Nyheter24 reder ut allt om den nya tv-serien.

Sanningen om Victoria Silvstedt och Maurice Debbah – det gör han egentligen

1 timme sedan
Victoria Silvstedt är den svenska modellen och sedemera börsproffset som trollbundit svenskarna sedan sitt genombrott i början an 1990-talet. Än idag är det många ute i stugorna som är nyfikna på Victoria – här har Nyheter24 sammanställt de vanligaste frågorna svenskarna googlar om Victoria – hennes längd, ålder, ex-man, pojkvän, barn och mycket mer.

Tittarnas anklagelse mot juryn i Sveriges mästerkock 2024: "Blev påhoppad"

1 timme sedan
Sveriges mästerkock 2024 är i full gång och i det senaste avsnittet fick Hugo, 25, lämna tävlingen – något som fått tittarna att reagera.

Fares spel fortsätter att sälja i miljoner

2 timmar sedan
Josef Fares "It takes two" fortsätter att sälja i mångmiljontal. Nu har spelet, utvecklat av svenska Hazelight, passerat 16 miljoner sålda exemplar, meddelar bolaget på X i samband med att spelet fyller tre år.

Kritik mot utredning om kulturell samverkan

2 timmar sedan
Hård kritik riktas mot utredningen av kultursamverkansmodellen – och Kulturrådet avstyrker samtliga förslag.