Tydlig reklam!

Bildkälla: Elin Molimenti Instastory

Älskar vi inte bara tydlig reklam så himla mycket?!
Jag trodde inte influencers höll på så här längre, men jag hade tydligen fel.
Why even bother, liksom?

Click clack, Molimenti is back!

Waaaay too soon!!!

I förrgår frågade jag er vad ni tyckte om Fredrik Anderssons skämt om hur tusan Jonas Wahlström nu ska kunna toppa uppmärksamheten om schimpanserna, nu när Sir Vääs och ugglorna är ”yesterdays news” så att säga.

Ni tyckte att skämtet var roligt, men det var det inte alla som tyckte.
Oh, monotono…..
Här ovan har Fredrik satt ihop ett litet kollage av ilskna kommentarer som han fått efter att han publicerat en klipp på schimpans-rutinen.

Carolina Gynnings onanerande glaskvinna

Carolina Gynning har gjort en 15 kg tung onanerande glaskvinna, just för att hon aldrig sett någon sådan tidigare.
Stylist-Jonas tjuter av lycka, och vill ha den manliga versionen av den, medan andra tycker att det hela är trams och att Carolina mest framstår som sexfixerad.

Vad tycker du?
Vill du den hemma i den platsbyggda bokhyllan, bredvid din Klongvas och den nya Chanelväskan?

Fördomar om ISABELLA LÖWENGRIP

Isabella Löwengrip bad sina följare skicka in fördomar om henne och här ovan har jag valt ut några stycken.
Men är det verkligen fördomar om allting stämmer? Är inte det hela grejen med fördomar, att de inte är korrekta? Att de är förutfattade meningar, baserade på stereotyper eller liknande?
Här ovan verkar det mesta vara mitt i prick! 🙂

Tack för tips!